| 37✔️|

543 31 0
                                    

_Lia_

Byla jsem zabalená v županu a stála v koupelně naproti zrcadlu, přitom si česala kartáčem vlhké vlasy, abych je ráno neměla začuchaný a položila kartáč na poličku. Už bylo po oslavě Jackových narozenin, které jsme si všichni užili. Byla jsem ráda, že se Jackovy líbily moje dárky k narozeninám. I když jediný dárek, kterému udělal největší radost, byl dárek od Em, která mu dala, jako dárek růžové dupačky a botičky. Úplně ho to dojalo k slzám, když si prohlížel ty růžové a roztomilé věcičky pro jeho dceru, kterou už teď nesmírně miluje, jako Em. Jsem šťastná, že můj starší bratříček bude mít malou princezničku.

Po chvíli jsem v zrcadle zahlédla Toma, jak stojí opřený o futra od koupelny a usmála se na něho. Nechápu, že jsem to nepoznala, co ke mně cítí, když se choval v mé přítomnosti divně. Spíš jsem to nepoznala, protože jsem byla zamilovaná do Jamese. Jsem ráda, že k němu nic necítím, protože moje city teď patří Tomovi, kterého mám hodně ráda. Nemohu říct, že ho miluju, protože ještě do nedávna jsem něco cítila k Jamesovi, ale věřím, že moje srdce bude brzo patřit Tomovi.

_Tom_

Vyšel jsem ze sprchy, vzal si ručník, kterým jsem se celý utřel a omotal ho kolem pasu. Rukou jsem si prohrábl vlhký vlasy, než jsem odešel z koupelny a přešel k šuplíku. Odkud jsem vyndal boxerky, sundal ručník a oblékl si je. Ručník jsem odnesl k topení, na který jsem ho položil a otočil se zády k oknu. Rozhlédl jsem se po pokoji a přemýšlel, že si zabalím všechny věci a přestěhuju se k Li do pokoje. Na co mít pokoj, když většinu času trávím s Liou v tom jejím. Tak jsem přešel ke skříni, vyndal z ní všechno oblečení, které jsem postupně dal na postel a vyndal si ze skříně kufr.

Ten jsem položil vedle oblečení a všechno oblečení do něho naskládal. Nezapomněl jsem na spodní prádlo a ponožky. I z koupelny vzal všechny moje věci a dal je do kufru, který jsem zapnul, aby se mi po cestě nevysypali a odešel z kufrem v ruce z pokoje. Přešel jsem ke dveřím od Liinýho, otevřel dveře a vešel dovnitř, zavírajíc je. Kufr jsem postavil k posteli, kde jsem ho nechal a přešel ke dveřím od koupelny, kde byla Lia a česala si vlasy.

Tak jsem se opřel o futra a pozoroval jsem Liu, která se dívala zamyšleně do zrcadla. Vzpomínal jsem na dnešní den, který byl jeden z těch úžasných dní, který jsem strávil s Liou a taky s Em a Jackem. To že moje sestřička čeká holčičku, bylo pro nás všechny překvapením, teda kromě Em, samozřejmě. Je skvělé, že budeme mít v rodině další holku. I když kluk by taky nebyl špatný, ale celý život jsem měl po boku samí holky. Proto mi to vůbec nevadí. Kluci často víc zloběj, jak holky a nejsou tak roztomilé.

To kecám, každý dítě je svým způsobem roztomilé. Usmál jsem se, když si mě Lia všimla a přešel k ní a objal ruce kolem jejího pasu, které jsem za jejími zády propletl a políbil ji na čelo. Krásně voněla. Cítil jsem, jak mě Li políbila na hruď a sklonil k ní pohled. Podíval jsem se jí do jejích očí, ve kterých měla jiskřičky a taky ještě něco, ale nepoznal jsem přesně co. Začal jsem jí konečky prstů přejíždět po čele a tváři, při mém doteku se trochu zachvěla a přivřela oči.

Nakonec jsem vyměnil prsty za své rty, kterými jsem přejel po jejím obličeji, až jsem se zastavil na jejích rtech a procítěně jí políbil. Obmotal jsem ruce kolem jejího pasu, přitiskl si jí na mou hruď a dlaněmi jí hladil po zádech. Měl jsem v celém těle příjemný pocit, který cítím jen, když jsem s Liou a miluju to. Po chvíli se z našich jemných polibků stali polibky vášnivé. Liíniny dlaně jsem ucítil na své hrudi, jak mě po ní přejížděla a zasténal nad tím. Sjel jsem dlaněmi na její zadeček a vyhoupl si jí do náručí, ale líbat jsme se nepřestali. Potom jsem s ní v náruči odešel do pokoje, až jsme narazili do komody. (:D)

„Promiň." Zamumlal jsem jí do rtů, když trochu zaskučela a pohladil jí po zádech, do kterých se praštila, a radši jí postavil na zem. Nerad bych jí nějak ublížil a dal ji pusu do vlásů.

„To je dobrý." Zasmála se a dala mi pusu na rty. Přešla ke skříni, ze které si vyndala moje tričko, když jsem ho tu nechal a pousmál se. Potom si sundala župan, který hodila na postel, a byla přede mnou celá nahá. Tohle ať mi nedělá, řekl jsem si v duchu a skousl si ret. Potom si tričko oblékla, které jí bylo do půlky stehen, zavřela skříň a otočila se ke mně. Na tváři měla pobavený výraz a sklonila pohled dolu. Taky jsem se tam podíval a zjistil jsem, proč se pobaveně tváří a nevině pokrčil rameny.

„Za to můžeš ty." Řekl jsem na svou obranu a podíval se zase Lie do tváře.

„Fajn, příště se převléknu v koupelně, abych tě nerozptylovala." Řekla a vyplázla jazyk. Nakonec jsme se nad tím zasmáli, přešli jsme oba k posteli a vlezli do ní.

„Takže se ke mně stěhuješ?" Optala se mně Li, která mi ležela na hrudi a podíval se na ní.

„Správně. Stejně většinou spím s tebou v pokoji, lásko." Usmál jsem se na Li a políbil ji na čelo. „To máš pravdu, zlato." Úsměv mi vrátila a objala mě kolem pasu.

„Dobrou, Tomy." Zašeptala Li, když zavřela oči a položil svou dlaň na její ruku.

„Dobrou, Li." Zašeptal jsem, zhasl lampičku a taky zavřel oči. Potom jsem s Li v náruči usnul.

----------

Takže tady máte novou část. :) Trochu jsem přeskočila Jackovu oslavu, ale snad to nevadí. :3 Nakonec jsem se rozhodla, že Jack s Emmou budou mít, jako první holčičku. :3

----------

Hiddlinka_7


Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat