| 39✔️|

538 27 1
                                    

O čtrnáct dní později – Londýn

_Tom_

Lia se na několik dní musela vrátit zpátky do Londýna, kvůli práci. Tak jsem se rozhodl jet s ní, protože jsem nechtěl zůstat v Jackově a Emmině domě sám, když se na pár dní rozhodli navštívit jeho a Liiny rodiče. Přijeli jsme včera večer kolem deváté hodiny, a musím říct, že Liin byt byl příjemný a celkem dost prostorný. Kde měla svou ložnici, ve které byla velká manželská postel, která byla pohodlná. Už jsem měl možnost v ní spát a řeknu vám, že se v ní nádherně spalo po Liiným boku. Byl to nádherný pocit, když jsem jí měl ve své náruči. Dokázal bych si představit strávit s mou Liou zbytek svého života, která mě dělá nejšťastnějším chlapem na světě. No tak se posuneme dál, abychom tu nestrávili mládí. Ha-ha. Takže nad postelí měla Lia obraz s pohledem na Londýnské oko, které, jak jsem potom zjistil, malovala sama. Ale když se podíváte z dálky na obraz, vůbec se nedá hned rozpoznat, jestli je vyfocený nebo namalovaný. Věděl jsem, že ráda maluje, ale nečekal jsem, že až takhle. Moje láska šikovná.

Taky měla krásnou černobílou koupelnu. Naproti dveří měla bílou vanu nalevé straně, a sprchový kout byl rozdělený užší zdí. Nalevé straně vedle dveří byly poličky, vedle nich bylo umyvadlo, nad kterým bylo zrcadlo a záchodová mísa byla na pravé straně skoro u zdi. Pračka se sušičkou byla, mezi sprchou a záchodem u prostřed u zdi. Kuchyň byla v šedobílé barvě a byla spojená s obývákem, který měl pro změnu vínovou barvu a hnědý nábytek, s velkou bílou sedačkou a dvě křesla. V obýváku naproti sedačce byla na stěně plazmová televize a dvě prosklené vitríny na obou stranách. V té na levo měla několik rodinných fotek s Jackem a rodiči. Potom taky, když byla Li a Jack malý. Ještě tam byla fotka ze svatby Jacka a Em, na které jsme byly všichni. To mi vykouzlilo úsměv na tváři, když jsem jí uviděl. Byl jsem nakonec rád, že na fotce nebyla Taylor, která se fotit moc nechtěla.

No a na pravé straně vitríny bylo pár knih. Taky tam měla vystavený diplom, ze střední školy malířství, na kterou chodila. (přesně nevím, jak se nazívá taková škola) Nakonec tu v obýváku na zemi byl bílý chlupatý koberec, který byl příjemně měkký. Kuchyň vám nejspíš popisovat nemusím, jen vám řeknu, že tu je ostrůvek, u kterého jsou dvě stoličky a stůl, který je u okna. Odkud je vidět na Londýnské oko, které má na obraze v ložnici. Byl jsem na svou lásku neskutečně pyšný, co všechno dokázala. Z přemýšlení mě vytrhlo odemykání vchodových dveří, když jsem seděl v křesle a četl Liinu knihu, kterou jsem našel v šuplíku v ložnici. Tak jsem založil stránku, knihu zavřel, kterou jsem položil na stůl a zvedl pohled, když Lia vešla do obýváku a usmál se na ní.

„Ahoj, lásko." Řekla s úsměvem a objala mě kolem krku, když si sedla na moje nohy. Já objal kolem jejího pasu své ruce.

„Ahoj, zlato." Dal jsem jí pusu, kterou mi opětovala a opřela si hlavu o mou hruď. Políbil jsem jí do vlasů, které měla v culíku a opřel si bradu na vrch její hlavy.

„Jak bylo v práci?" Optal jsem se jí, sklonil k ní hlavu a zjistil, že má zavřené oči. Snad nespinká, pomyslel jsem si a jemně jí pohladil po tváři, na které se jí objevil malý úsměv.

„Ani se neptej, hrůza." Zamumlala, ale oči měla pořád zavřené. Nad tím jsem se uchechtl, pohladil jí po vlasech a pořádně jí objal.

„Asi si dám sprchu, nebo tu usnu." Uchechtla se a zvedla ke mně pohled, aby na mě viděla a naklonila hlavu na stranu.

„Tak to se rád přidám." Zašeptal jsem jí do rtů, když jsem se k ní sklonil a laškovně se jí podíval do očí. Mám rád naše společné sprchy, ale nemyslete si, že tam s ní jsem, jen kvůli tomu, abych jí okoukával. Miluju ten pocit, když jí držím v náručí a na nás padají kapky teplé vody.

„To si ještě rozmyslím, jestli tě tam pustím, lásko." Řekla a vyplázla jazyk. Byl jsem šokován tím, co řekla, ale věděl jsem, že si dělá srandu, a na oko se na Li nevěřícně podíval. „To bys mi neudělala, miláčku, že ne?" Optal jsem se jí a udělal na ní smutný kukuč. Ale měl jsem co dělat, abych se nerozesmál. Dělala, že přemýšlí a položila si prst na pusu.

„Promiň, ale... Udělala." Řekla a rychle se zvedla s mého klínu, potom utekla do ložnice. Já se taky rychle zvedl, rozeběhl se se smíchem za ní. Nakonec jsem jí doběhl, omotal kolem ní paže, až se rozesmála a v náruči s Liu přešel do koupelny. Otevřel jsem sprchový kout a spolu s ní vešel dovnitř.

„Opovaž se pustit vodu, nebo..." Ani to nestihla doříct, když jsem na nás pustil vodu, ale studenou. Až vypískla a chtěla se dostat z mé náruče, ale nemohla, protože jsem jí pořád držel kolem pasu. Po chvíli jsem jí přestal trápit, zapnul teplou vodu a pustil jí její pas. Otočila se na mě zamračeně a zapíchla mi prst do hrudě.

„Co si to dovoluješ pouště na mě studenou." Řekla a dala si ruce v bok. Jen jsem se nad tím zaculil, objal jí kolem pasu a sklonil tvář, k té její a políbil ji na rty. Tím jsem jí umlčel, když mi polibek opětovala a objala mě rukama kolem krku. Bylo nám jedno, že jsme oblečení a vyhoupl jsem si jí na sebe, držíc ji za zadeček. Zajela mi prsty do mokrých vlasů, a my se nepřstávali líbat. Po chvíli jsem rozpojil naše rty a postavil jí na zem. Trochu jsem se od Lii odtáhl a vzal jí za lem svetru, který měla na sobě a opatrně jí ho přetáhl přes hlavu, i když to šlo z těžka, když naše oblečení byla nasáklé vodou a potom ho hodil na zem. Svými prsty nahmatala lem mého trička, se kterým jsem jí pomohl a taky ho hodili na zem. Potom šlo pryč ostatní naše oblečení, které skončilo taky na zemi, a oba jsme zůstali nazí. Za pas jsem si jí přitáhl na svou hruď a paže omotal kolem jejího těla.

„Miluju tě." Zašeptal jsem jí do ucha, když mě objala kolem krku a políbil jí na rameno.

To co jsem uslyšel, bylo........ Pokračování příště. :P

---------

Co myslíte, že to bylo? Opětuje mu Lia city, nebo ne?

----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat