_Lia_
„Tady se někdo láduje sladkým." Řekl Tom, když se zastavil uprostřed předsíně. Jen jsem pokrčila rameny. „Hm." Zaculila jsem se na Toma, který se jen uchechtl a odnesl si smoking do ložnice. Trochu to vypadá, jako by tu Tom bydlel semnou, ale líbilo by se mi to. Jen jsme o tom ještě nemluvili, navíc nevím, jestli tu u mně, nebo u Toma. Nakonec jsem tyhle myšlenky zatím zahnala a znovu si začala pochutnávala na banánech, než jsem je všechny po chvíli snědla.
„Miláčku jen si dám taky sprchu, a jsem u tebe." Řekl Tom, který se oběvil u dveří od ložnice a věnoval mi úsměv, který jsem mu opětovala, a zmizel mi z dohledu. Prázdnou misku od banánu jsem dala na stůl a vzala si druhou misku, ve které byli brambůrky. Chtěla jsem si vzít pár brambůrek, když jsem zaslechla z ložnice, jak mi zavibroval mobil na stolku, a povzdechla si. Ani brambůrky si sníst v klidu nemohu, řekla jsem si v hlavě a dala si tech pár, které jsem měla v ruce do pusy. To bude nejspíš Em, nebo Jack. Už se asi dozvěděli, že jsem těhotná a zaculila se. Misku jsem tedy položila na stolek, než jsem se dostala z deky a odešla do ložnice. Z nočního stolku jsem vzala mobil, který jsem rozsvítila a zjistila, že je ta zpráva od Jacka.
„Tak to vypadá, že se zpráva šíří dál." Řekla jsem s uchechtnutím, když jsem zaslechla, jak se otevírají dveře od koupelny a podívala se na Toma, který vyšel z koupelny jen v ručníku kolem pasu, a usmála se.
„Mě zase psala Em, když jsem byl u sebe." Řekl a zaculil se, než si rukou prohrábl vlhké vlasy. Teď už mě tolik do rozpaků nedostává, jako dřiv, když jsem ho viděla polonahýho jen v ručníku. Zvykla jsem si na to, že chodí jen v něm, když vyleze z koupelny a vrátila pohled k mobilu a otevřela zprávu.
„Lio to si děláš srandu, že tě Thomas zbouchnul. To si s ním ještě vyřídím. Ne dělám si srandu. :P Gratuluju vám, sestřičko moje. Jinak jsem to řekl i rodičům, snad to nevadí. Byli nadšení, hlavě mamka, která se rozbrečela radostí, když jsem jí to řekl. Určitě čekej jejich návštěvu, možná přijedeme s Em taky. Od ní ti mám vyřídit pevné nervy u ranních nevolností, které jsem hrozné. Její slova, jen tlumočím. Ale to už nejspíš víš, když jsi v prvním. Tomovi vyřiď, ať vítá v partě. Posíláme ti pusu, Jack a Em." Nad tou zprávou jsem se musela zasmát. To je ale vtipálek, řekla jsem si v hlavě. Podívala se na Toma, který mně objal kolem pasu a políbil mně na rameno.
„Vážně jsem tě zbouchnul? To spíš udělal jsem ti dítě." Řekl s uchechtnutím, přitom měl opřenou bradu o mé rameno. „Ale trochu na tom pravdy je, drahý." Řekla jsem s uculením a položila mobil na stolek, než jsem se k Tomovi otočila čelem a objala ruce kolem jeho pasu.
„Možná jo, ale zní to hrozně. Vůbec se mi to slovo nelíbí, zlatí moje." Věnoval mi pusu na nos, než mě objal a opřel si hlavu o tu mojí, když jsem si položila svou na jeho hruď. Krásně hřála, jako kamínka. Nad tím jsem se usmála a věnovala mu na ní pusu.
„Mě taky ne, drahý. I když nebylo plánovaný, ale jsem ráda, že ty budeš jeho táta. Protože jsi ten nejlepší přítel, jakého jsem kdy měla." Řekla jsem Tomovi a opřela si o jeho hruď bradu, než jsem mu věnovala úsměv. Správně si to myslíte, narážím na Jamese.
„Mně to vůbec nevadí, i tak ho miluju, jako tebe. To rád slyším, mám to stejně." Řekl s úsměvem, než sklonil hlavu a věnoval mi polibek, který jsem mu opětovala. Přitom jsem Toma hladila dlaněmi po jeho zádech, na kterých se mu udělala husí kůže. Já ho prostě miluju, řekla jsem si v hlavě a stoupla si na špičky, aby se nemusel Tom moc sklánět a objala ho rukou kolem krku. Nakonec když nám docházel vzduch, tak jsme se museli od sebe odtáhnout. Tom mi věnoval pusu na čelo, než se ode mě odtáhl a přejel mi dlaní po bříšku.
„Je to úžasný, už jsem nedoufal, že budu mít dítě, které bych miloval, a na které se nesmírně těším. Jsem neskutečně rád, že zrovna ty budeš mít moje dítě." Řekl Tom s úžasem v očích, které zářili štěstím a láskou, ke mně a k malému, které mám v sobě. Nad tím jsem se usmála a pohladila Toma po tváři, než jsem dlaň přemístila na jeho bradu a dala mu pusu.
„Jdu si snít brambůrky, potom přijď za mnou, drahý. Miluju tě." Věnovala jsem mu ještě jednu pusu, a s úsměvem jsem odešla zpátky do obýváku. „Taky tě miluju, zlatí." Zaslechla jsem ještě s Tomovích úst a došla jsem ke gauči, na který jsem se s úsměvem posedla a přikryla se dekou. Natáhla jsem se pro misku s brambůrky a dala si jich pár do pusy. Konečně mně nikdo nebude rušit od toho, abych si pochutnávala na brambůrkách.
----------
Poslední přepsaná část. :( :3 Jinak nevím, kdy bude další. Snad to vydržíte, než jí napíšu. :3
-----------
Hiddlinka_7
ČTEŠ
Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom Hiddleston
FanfictionNěkdy se stane, že si neuvědomíme, že je blíž, než si myslíme. Tom: Myslel jsem, že nikdy nenajdu ženu, která mi bude rozumět, která mě bude chápat a bude tu promne, když jí budu potřebovat. Hlavě ženu, která jednou bude zrovna ta, se kterou chci mí...