_Tom_
Bylo devět večer, když jsme s Jackem vešli do domu. Sundal jsem si bundu a pověsil ji, než jsem se vyzul a přešel do obýváku. Kde seděla u televize Em a na něco koukala.
„Ahoj." Pozdravil jsem jí a posadil si vedle Em. „Ahoj Lásky." Řekl Jack, a taky se posadil vedle Em, ale z druhé strany, než já.
„Ahoj pánové." Odpověděla, dala Jackovy pusu a na mě se usmála. Rozhlédl jsem se po obýváku, jestli je tu Lia, ale nikde jsem ji neviděl. Vím, že se chovám jako srab, když se jí vyhýbám. Ale kdybych byl ve stejné místnosti, jako Lia, tak bych se neudržel a řekl jí, co k ní cítím. A to nechci. I když bych byl nesmírně rád, aby se s Jamesem rozešla, ale nechci jí ublížit. Protože vypadá, že ho miluje.
„Kde je Lia?" Optal se Jack, Em. „Je u Jamese, přijde až zítra." Řekla Em a položila si hlavu na jeho hruď a objala ho. Slyšel jsem dobře? To u něho bude i spát? Podíval jsem se na Em, která se na mě podívala a soucitně se pousmála. Pokroutil jsem hlavou a povzdech si.
„Aha." Řekl Jack a zadíval se na televizi. „Kdy odešla?" Optal jsem se pro změnu já. „Myslím, že bylo tři čtvrtě na šest." Přikývl jsem a opřel se o gauč. Vůbec se mi nelíbí, že je u něho. Snad na ní nic nebude zkoušet, ale je to její věc, i když mě to bolí. Jack to už taky ví, že jsem se do jeho sestry zamiloval. Teda spíš to ze mě dostal. Měl bych se Lie aspoň omluvit, že jí ignoruji, ale nemohu za to. Když jsem moc blízko ní, tak se mi rozbuší srdce a mám nutkání ji políbit. Pamatuju si, co říkala, když byla u mě v pokoji, v ten den, co přijela. Ale když se jí svěřím, tak vím, že s tím nic neudělá, když už je zadaná. Jen jí tím od sebe odeženu a bude radši s Jamesem, aby mě to nebolelo víc než teď. Neopětovaná láska je bolestivá.
„Budu u sebe." Řekl jsem jim a odešel k sobě do pokoje. Otevřel jsem dveře, přešel do koupelny a svlékl se, pak vešel do sprchového koutu. Otočil jsem kohoutkem a pustil na sebe vodu a nechal jí stékat po mém nahém těle. Vybavilo se mi, jak jsem vyšel z koupelny a uviděl Liu v mém pokoji, jak se na mě dívala, když jsem byl jen v ručníku. Líbilo se mi, jak si mně prohlížela, a byla v rozpacích. Byla roztomilá, když měla červené tváře. Pousmál jsem se nad tím, vzal sprchový gel a celý se vymydlil. Ještě jsem si umyl vlasy a celý se opláchl. Vypnul jsem vodu, přejel rukama po vlasech a vyšel ze sprchy. Vzal jsem do ruky ručník, kterým jsem se celý utřel a omotal si ho kolem pasu. Pak jsem vyšel z koupelny a přešel k šuplíku, ze kterého jsem vyndal boxerky a nechal ručník spadnout na zem, než si oblékl boxerky. Jen v boxerkách jsem odešel do kuchyně, kde jsem si vzal něco k večeři a zase se vrátil do pokoje. Než jsem přešel k posteli, kde jsem měl i stolek, na který jsem položil večeři a sedl si na postel. Vzal jsem si z talíře toust a zakousl se do něho.
Když jsem to dojedl, odnesl talíř do kuchyně a uvařil si svůj milovaný čaj. Po chvíli jsem ucítil něčí ruku na mých zádech, když jsem otočil hlavu, uviděl jsem Em a pousmál se na ní.
„Ahoj sestřičko." Pousmál jsem se na ní a objal ji. „Ahoj bráško." Zašeptala a objetí mi opětovala.
„Dáš si taky čaj?" Sklonil jsem k Em hlavu, když se odtáhla a pousmál se. „Ráda." Řekla s úsměvem.
„Dobře. Zatím si sedni." Otočil jsem se a vyndal ze skříňky pro Em hrnek, který jsem položil na linku. Potom jsem vyndal Emin oblíbený čaj a dal ho do hrnku, do kterého jsem nalil vodu. Svůj čaj jsem měl, už hotový, a oba hrnky odnesl ke stolu. Postavil jsem naš hrnky na stůl, ještě přešel k šuplíkům s příbory a vyndal lžičky, než jsem se vrátil zpátky ke stolu.
„Děkuju." Pousmála se na mně Em. „Nemáš zač." Sedl jsem si na židli a vzal od ní cukřenku, kterou jsem položil vedle svého hrnku. Přitom jsem vyndal pytlík s čajem a položil na talířek, který tu byl. Osladil jsem si čaj a zamíchal ho, než jsem si opatrně usrkl, abych si nespálil pusu.
„Užili jste si den?" Optala se mě Em. Podíval jsem se na ní. „Ano, užili." Řekl jsem a pousmál se. I když jsem pořád myslel na Liu, která je teď u něho, bůh ví, co tam dělají. Pomyslel jsem si, a věnoval Em pohled.
„Co vy?" Oplatil jsem jí otázku. „Skvěle." Řekla s úsměvem. Ten jsem jí opětoval a pohladil jí po ruce, kterou měla na stole.
„Víš, že tě mám ráda, ale nelíbí se mi, když Liu ignoruješ. Byla celkem smutná, že se jí vyhýbáš." Řekla mi Em a usrkla z čaje. Povzdechl jsem si a prohrábl vlasy.
„Já vím. Ale je těžký, být blízko ní. Nevím, co mám dělat." Promnul jsem si obličej a smutně se na Em podíval.
„Zkus to potlačit. Vím, je to těžký, ale co s tím uděláš?... Nic. Jen se budeš trápit." Řekla a soucitně se pousmála. „Nic mi nejspíš nezbude." Povzdechl jsem si a napil se čaje.
„No nic, půjdu za Jackem. Dobrou bráško." Pousmála se na mně a dala mi pusu na tvář. Pusu jsem jí oplatil a pousmál se na ní.
„Dobrou, sestřičko." Zašeptal jsem. Em se ještě na mě usmála a odešla nahoru. Dopil jsem čaj a taky odešel k sobě. V koupelně jsem si vyčistil zuby a lehl si do postele. Dal jsem si ruku pod hlavu a zadíval se do stropu. Em má pravdu, neměl bych Liu ignorovat. Nemůže za to, že jsem se do ní zamiloval. I když tak trochu ano, ale to ona neví. Otočil jsem se na bok a zavřel oči. Po nějaké době se mi povedlo usnout.
----------
Ahoj, máte tu novou část. :) Snad se vám bude líbit. :)
-----------
Hiddlinka_7
ČTEŠ
Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom Hiddleston
FanfictionNěkdy se stane, že si neuvědomíme, že je blíž, než si myslíme. Tom: Myslel jsem, že nikdy nenajdu ženu, která mi bude rozumět, která mě bude chápat a bude tu promne, když jí budu potřebovat. Hlavě ženu, která jednou bude zrovna ta, se kterou chci mí...