| 60✔️|

439 23 2
                                    

_Lia_

Skrze okno pronikalo světlo, které dopadalo na mou tvář. Proto jsem si promnula ospalé oči a otočila hlavu směrem k Tomovi, který byl otočený tváři ke mně, a mně se na tváři objevil úsměv. Bylo na něho krásný pohled, když spal. Měl na tváři patrný úsměv, asi se mu zdál pěkný sen. Pomyslela jsem si a sundala jsem opatrně jeho ruku, kterou měl položenou pod mými prsy, tím dával pozor, aby jeho ruka nebyla položená na mém trochu vybouleném bříšku. Už když jsem byla v prvním měsíci těhotenství, mně objímal vždy nad mým bříškem blíž k prsům. Tím dával na jevo, že mu nechce nějak ublížit. Posadila jsem se a natočila se ke stolku, ze kterého jsem vzala mobil a podívala se, kolik bylo hodin. Ty ukazovali něco málo po čtvrt na devět. Vrátila jsem zpátky mobil na stolek a otočila hlavu k Tomovi, jestli jsem ho neprobudila. Pořád spal, ani se nepohnul, i když jsem jeho ruku dala pryč.

V hlavě se mi vybavilo naše včerejší milování, kdy jsem si vzpomněla, jak jsem byla strašně nedočkavá. Nikdy jsem taková nebyla, když šlo o sex, asi za to mohly ty hormony, které mám. Jen jsem nad tím pokroutila hlavu, dala deku z mích nohou, které jsem spustila z postele a položila si dlaně na bříško. Cítila jsem se úplně jinak, když vím, že ve mně roste další človíček, který je z naší lásky, kterou k sobě s Tomem cítíme. Nakonec jsem ráda, že jsem na nějakou dobu bydlela s Jackem a Em v jejich domě. Je neuvěřitelné, co se za tu dobu změnilo, když jsem byla u bratra. Jediné věci, kterou lituji je, že jsem poznala Jamese, který mi dost ublížil. Nad tím jsem si povzdechla a vymanila ho ze své mysli, než jsem se postavila a odešla do koupelny.

Ještě jsem se podívala směrem k posteli, kde spal můj Tom, který se trochu pohnul, a usmála se, když si zabořil obličej do mého polštáře. Jen jsem se zaculila a vešla do koupelny, kterou jsem za sebou zavřela, abych ho neprobudila a přešla k zrcadlu. V něm jsem viděla ženu, která mi nebyla vůbec podobná, ale přesto jsem to byla já. Jen s rozdílem, že jsem byla ve tváři šťastná. Pousmála jsem se a vzala z poličky hřeben, kterým jsem si rozčesala vlasy a vrátila hřeben zpátky, než jsem si vzala kartáček a pastu. Vyčistila jsem si zuby, opláchla ústa a sundala ze sebe košilku, kterou jsem hodila do koše na prádlo a sundala si poslední kus oblečení.

Potom jsem vešla nahá do sprchového koutu a nastavila správnou teplotu, aby byla tak akorát a stoupla si pod tekoucí vodu. Jak jsem pod ní stála, tak jsem si ani nevšila, že někdo vešel do koupelny. Zjistila jsem to, až když se mi něčí dlaně objevili na mém trochu vybouleném bříšku. Věděla jsem, čí ty dlaně jsou a se spokojeným úsměvem se o mého drahého opřela.

„Dobré ráno, lásky." Zamumlal mi Tom do ucha a políbil mně pod tekoucí vodou do vlasů, přitom mně pohladil dlaněmi po bříšku. Jen jsem se v mysli usmála a otočila se čelem k Tomovi, který sklonil ke mně hlavu, i když jsme měli zavřené oči, tak jsem věděla, že jí má skloněnou, cítila jsem jeho nos, jak se dotýkal toho mého, a objala jsem Toma kolem pasu a políbila ho na jeho hruď. Jeho dlaně mi položil na můj pas a rty vyhledal ty moje, na které mně políbil. Po chvíli Tom vypnul vodu, tak jsem zamrkala a otevřela oči. Rukou jsem mu přejela po vlasech a usmála se, když otevřel svoje studánky, a usmál se na mně.

„Tobě taky dobré ráno, drahý. Snad jsem tě nevzbudila." Řekla jsem a pousmála se na Toma, který zakroutil hlavou a políbil mně na čelo.

„To víš, že ne, lásko. Jen jsem zjistil, že se nemohu ke svým láskám přitulit." Řekl Tom a sklonil ke mně pohled. Jen jsem se zaculila a pohladila dlaněmi po Tomovi hrudi, po které mu stékali zbylé kapky vody.

„Ale teď můžeš, víš." Zašeptala jsem do jeho klíční kosti a věnovala mu na ni pusu, než jsem si stoupla zpátky na chodidla.

„Hm." Přitakal a klekl si na kolena, přitom mně chytil dlaněmi za boky a položil svoje rty na moje bříško, na které vtiskl několik pus. Já mu zajela prsty do vlasů, a s úsměvem ho pozorovala, jak ho pusinkuje.

„Tak co, jak pak se tam máš, lásko naše." Zašišlal Tom do bříška a zvedl ke mně pohled, který byl plný něhy, lásky a jiskřiček.

„Určitě dobře, taťko." Odpověděla jsem se zahihňáním a přejela mu dlaní po tváři, na které se objevil dojatý pohled.

„Je to úžasný, jak to zní. Táta... Bože, děkuji za to, že jím mohu být." Řekl a oči se mu zaleskly, než si zabořil tvář do bříška a přivřel oči.

„Prosím, ať tě nenapadne plakat, nebo budu taky." Řekla jsem plačtivě a pomalu si klekla k Tomovi a položila svoje dlaně na jeho tvář, po které jsem mu začala pokládat polibky. Tom se nad tím se smíchem smál, a tím mě taky rozesmál.

„Miluju tě, šíleně moc, lásko." „Já miluju zase tebe, drahý. My oba." Oplatila jsem Tomovi a opřela si hlavu o jeho rameno, přitom Toma hladila po zádech.

„Rychle se umyjeme, abyte mi nenastydly, a udělám nám něco dobrého k snídani. Tobě obzvlášť." Zašišlal Tom směrem k malému, a s jeho pomocí mně postavil na nohy. Jen jsem se nad tím usmála, věnovala Tomovi několik polibků, které mi oplatil. Potom jsme se umyli, chvíli se zahřívali pod vodou a nakonec se utřeli, než jsme se oba oblékli, a Tom nám udělal všem snídani.

-----------

Nová část a tentokrát z pohledu Lii, po dlouhé době. :3 Vůbec nevím, co jiného napsat. Snad jen, ať se vám nová část líbí. :)

Možná vám mohu říct jen to, že HE je na prvním místě v sekci #tomhiddleston. A už má skoro 8,1K přečtení. Za to jsem vám nesmírně vděčná, že se příběh tolik líbí. :3 <3

Jinak část má 928 slov. :3

-----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat