| 27✔️|

689 32 5
                                    

_Tom_

Nakonec, co Lia objednávala pizzu, přišel dolu Jack a přešel do kuchyně. Něco tam chvíli dělal, pak přišel do obýváku s plechovkou piva a sedl si vedle mě na gauč.

„Kde je ségra?" Zeptal se Jack a otevřel si plechovku.

„Šla objednat pizzu." Řekl jsem a napil se ze skleničky, přitom jsem jí pořád měl v ruce.

„Hm, to si dám rád. Taky necháme pro Em, až se vzbudí. Byla dost unavená, necítí se dobře." Řekl a povzdechl si.

„Za chvíli přivezou pizzu. Čau vajíčkovec." Přišla se smíchem Lia do obýváku a posadila se vedle mně na druhou stranu gauče. Jack nad tím oslovením protočil oči a já se zasmál. Otočil se na mně a zamračil se.

„Ha fakt vtipný." Řekl naštvaně a napil se piva. Podíval jsem se na mojí sklenici s džusem a přemýšlel, že bych si taky dal místo něho pivo, ale je brzo, abych pil alkohol. Je teprve půl jedné.

„Že jo." Řekla Lia a zašklebila se přeze mě na Jacka. Nasál jsem její vůni, která se mi dostala, až do mozku a zavřel oči. Bože úplně z ní šílím. Ani takhle jsem se s Taylor necítil, jako s Liou. Trvalo mi to jen týden, abych se do ní zamiloval. Nakonec jsem rád, že tu jsem. Jinak bych Liu nepoznal, než jako švagrovou. Po chvíli zazvonil zvonek a Lia se zvedla z gauče, ale Jack ji chytil za ruku a řekl, že to zaplatí a odešel do chodby. Tak pokrčila ramena a přešela do kuchyně.

Potom se zase vrátila a měla s sebou hrnek s čajem. Voněl, až ke mně a Lia si sedla zase vedle mě. Pousmál jsem se na ní a dopil džus ze skleničky, pak jí položil na stolek.

„Nechceš přinést rovnou krabici s džusem?" Optala se mě Lia a opřela si hlavu o opěradlo gauče, přitom se na mně podívala.

„Jsi hodná, ale ne. Zatím mi to stačí." Pousmál jsem se a dal jí pár vlasů za ucho, aby jí nepadali do tváře.

„Dobře." Taky se na mně pousmála a napila se zase z hrnku. Po chvíli přišel Jack s krabicí s pizzou, i s talířky a položil všechno na stůl, přitom odsunul mojí skleničku na stranu a otevřel víko. Hm šunková se sýrem, voněla krásně. Moje oblíbená. Nesnáším v pizze ananas, tam vůbec podle mě nepatří. Ani mi nechutná.

„Tak dobrou chuť. Jo nechte tam i Em, prosím." Řekl Jack a každému dal na talíř trojúhelník pizzy. Přikývli jsme, já vzal oba talířky, přitom jeden podal Lie a pousmál se. Za to jsem dostal od ní pusu na tvář. Nakonec jsme snědli, víc jak půlku pizzy, hlavně mi s Liou. No jo, my neměli ani snídani. Takže jsme toho taky snědli víc, než Jack.

----------

Nová část, snad se bude líbit. :3

Souhlasím s Tome, že ananas na pizzu nepatří. I když mě je to jedno, já pizzu nejím. :D Možná dřív jsem jí měla ráda, ale už mi nějak přestala chutnat. :)

-----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat