°O týden později°
°°Lia°°
Byla jsem v pokoji a četla knihu, když někdo zaťukal. Proto jsem odložila knížku. "Dále." Zavolala jsem, a do pokoje vešla Em. Jen jsem se na ní pousmála.
"Ahoj, neruším?" zeptala se mně. "Určitě ne. Pojď dál." Em se usmála, přešla k posteli a sedla si vedle.
"Chtěla jsem se zeptat. Na pár dní přijel můj kamarád James, tak mě napadlo, jestli bys někam s námi nešla. Třeba na čokoládu. Chtěla bych tě s ním seznámit, třeba by se ti líbil." Řekla a vzala do ruky knížku, kterou jsem četla. Zasmála jsem se. To je celá Em.
"Proč ne, ale pod jednou podmínkou. Příště mi nikoho nedohazuj." Nadzvedla jsem obočí. "Slibuju." Zasmála se. "Tak za hodinu. Může být?" zeptala se.
"Dobře, to stihám." Vzala jsem si od ní knížku a položila jí na stolek. "Tak dole." Řekla a odešla. Tak jsem se zvedla z postele a přešla ke skříni, ze které jsem vyndala spodní prádlo. K tomu úzké světlé džíny, bíle tričko s potiskem a lehkou bundu. Potom jsem přešla s věcmi do koupelny a položila je na pračku. Svlékla jsem se a vlezla do sprchy.
Když jsem byla vysprchovaná, dala jsem vlasy do turbanu a vzala druhý ručník, se kterým jsem se utřela. Potom jsem si oblékla věci, co jsem si připravila a měla na pračce.
Když byly vlasy suché, kulmou jsem je natočila a ještě se jemně nalíčila. Potom, co jsem byla hotová, odešla jsem z koupelny a přešla k posteli. Vzala jsem ze stolku mobil, peněženku a odešla dolů. Když jsem vešla do kuchyně, tak tam byl i Tom a Jack.
"Jsem hotová." Řekla jsem a usmála se. Všichni se na mně otočily. "Sluší ti to." Zalichotil mi Jack a Tom přikývl. Jen jsem se pousmála.
"Kam máte namířeno?" Zeptal se Jack i Tom nastejno a zasmáli se. My s Em jsme protočili oči. "Jdeme ven s Jamesem. Pamatuje si ho, ne?" Zeptala se Toma.
"Jo pamatuju, pěkný idiot." Zamračil se. Nechápala jsem, proč je na něj tak ošklivý. Ale já bych, asi taky byla naštvaná, kdyby mi někdo přebral kluka, i když jen málem.
"Idiot?" Koukla jsem se nechápavě na Toma, který se tvářil dost naštvaně a pak na Em. "Nevšímej si ho. Nemá ho rád od té doby, co mu malém přebral Taylor." Řekla Em. Jen jsem přikývla. Nevím, co bych na to měla říct. Tom se naštvaně zvedl a odešel, nejspíš na horu. Otočila jsem se za ním, ale už byl pryč. Koukla jsem se zpátky na Jacka a Em.
"Nic si s toho nedělej, Lio. Miláčku, my půjdeme, brzo budeme doma." Řekla Em, otočila k němu hlavu a políbila ho.
"Dávejte na sebe pozor. Lásky moje." Usmál se Jack a pohladil Em po bříšku. Pousmála jsem se a přešla do předsíně, kde jsem si obula boty a počkala na Em. Pořád mi vrtalo hlavou, proč se Tom, tak naštval. Vždyť, už s Taylor nechodí. Že by jí měl ještě rád? Asi jo. Po chvíli přišla Em, tak jsme vyšli ven. Akorát před domem zastavilo auto. Koukla jsem se nechápavě na Em. Že by to byl James?
ČTEŠ
Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom Hiddleston
FanfictionNěkdy se stane, že si neuvědomíme, že je blíž, než si myslíme. Tom: Myslel jsem, že nikdy nenajdu ženu, která mi bude rozumět, která mě bude chápat a bude tu promne, když jí budu potřebovat. Hlavě ženu, která jednou bude zrovna ta, se kterou chci mí...