| 36✔️|

604 34 0
                                    

_Tom_

Byl jsem ve svém pokoji, kde jsem se převlékl do džínů a modré košile, kterou jsem si zapnul a zastrčil do džínů. Ještě jsem si nazul ponožky, vyhrnul si rukávy od košile a přešel do koupelny. Kde jsem si natužil vlasy, které jsem ještě projel prsty a vyšel z koupelny. Potom jsem odešel ze svého pokoje, přešel ke dveřím od Liínýho a vešel opatrně dovnitř. Lia zrovna dobalila poslední dárek pro Jacka, který kupovala výhradně sama Lia a pousmál se. Já jsem Jackovi koupil lístky na jeho oblíbenou skupinu Coldplay, kterou poslouchá už dost dlouho. I já mám rád několik jejich songů, ale zas tak v oblibě je nemám, jako Jack. Ostatní dárky od Lii už byly zabalené, které leželi na posteli a přešel k Lii, která seděla na zemi, a posadil se vedle ní, přitom se opřel zády o postel a dal Lie pusu do vlasů. Voněli po jejím oblíbeném šamponu s vůní kokosu. Miluju, když krásně voní a v duchu se zaculil.

„Tak už dobaleno." Řekla Lia spokojeně s úsměvem na tváři a objala ruce kolem mého krku, já objal ruce kolem jejího pasu a usmál se. „Moc krásně zabalené, zlato." Pochválil jsem jí a dal jí pusu na tvář.

„Děkuji." Zaculila se, otočila ke mně pohled a položila své rty na moje. Nad tím jsem přivřel oči, pohnul rty proti jejím a políbil ji. Až potom jsem si vzpomněl, že se dotýkáme nosy a neochotně se od ní odtáhl.

„Lásko, víš o tom, že ses dotkla mého nosu tvým? Jen jestli tě to nebolí." Pohladil jsem jí jenmě prstem po kořenu nosu, který pokrčila, ale nevypadalo, že by jí bolel a usmál se.

„To je super, konečně tě můžu líbat, kdy chci." Řekla šťastně a na to mě hned políbila. Políbil jsem jí nazpátek, obmotal ruce kolem jejího pasu a nadzvedl jí, a posadil na svoje stehna. Byl jsem rád, že její nosík je v pořádku a vychutnával si naše polibky.

„Ani nevíš, jak jsem rád, že už tě nos nebolí, lásko." Zamumlal jsem jí do rtů, když jsem se od nich odtáhl a dal jí pusu na špičku nosu.

„Líbí se mi, když za každou větou mi říkáš lásko, je to hezký." Řekla Lia a pohladila mě dlaní po tváři, na které jsem měl denní strniště. Možná si nechám narůst trochu delší vousy, ale ne, jak to měl ten idiot James a usmál se na Liu, která si hrála s knoflíčky na mé košili a rozepla mi jeden knoflík. Nad tím jsem se jen uchechtl a pohladil jí po buku.

„Protože jsi moje láska, kterou miluji, Li." Zaculil jsem se na Liu, odhrnul jí vlasy z krku a políbil jí na něj, potom se od něho zase odtáhl a podíval se jí do tváře, na které měla krásný úsměv.

„Ty zase moje." Řekla šťastně a položila si hlavu na mojí hruď, přitom mě objala rukama kolem pasu. Taky jsem se usmál a opřel si bradu o její hlavu, přitom jí pevně, ale jemně objal.

----------

Nová část, ale není moc dlouhá. Doufám, že snad nevadí. :3

----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat