| 31✔️|

775 33 3
                                    

O týden později

_Lia_

Probudila jsem se na to, když jsem ucítila Tomovi prsty, jak mě hladili po tváři a jeho rty na mé druhé tváři, kde mám ještě trochu modřinu. Nebojte, řeknu vám, od čeho jí mám. Stalo se to ten den, co jsme byli s Tomem venku. Měli jsme jeden střed s Jamesem. Nevím, co se s ním stalo, ale nebyl to ten samý James, kterého jsem znala. Choval se, jako bych mu já ublížila, ne on mně, když jsme se rozešli. Nechápu, jak mě mohl tak nazvat, nebudu tu říkat jak. Nejspíš tušíte, jak mě nazval, nebylo to vůbec slušný. Jenže tím, co řekl, hodně naštval Toma, který mu jednu vrazil, až skončil na zemi. Nebýt lidí kolem, nejspíš by se poprali, i když mu to James chtěl vrátit. Ale to jsem nemohla dopustit, zasloužil si to. Tak jsem se mu postavila do cesty a místo Toma, praštil mně, až jsem skončila na zemi já. Vím, byla jsem blbá, že jsem se do toho motala, ale nechtěla jsem, aby Tomovi něco udělal. Mám Toma dost ráda a nedovolím, aby mu někdo něco udělal. Jo je to chlap, dokáže se prát, ale to jsem nechtěla.

Řeknu vám, byla to dost velká rána, až jsem skončila v nemocnici, se zlomeným nosem a modřinou na lícní kosti. Nebýt Toma, nevím, jak by to dopadlo. Pak už jsem Jamese neviděla, ani už mě nekontaktoval. Nejspíš se vrátil zpátky do Ameriky, nevím to přesně. Další věc je ta, že dneska má můj milovaný bráška narozeniny, pro kterého dárek už mám vymyšlený, ale nejdřív ho musím koupit. Sakra, málem bych na svého přítele zapomněla, který mě teď pusinkuje na krku a rameni. To je ta poslední věc, kterou jsem vám chtěla říct. S Tomem jsme se po tom incidentu s Jamesem dali dohromady. A byl semnou i v nemocnici, ve které jsem strávila jeden den na pozorování. Vůbec nechtěl ode mě odejít, chtěl být u mě, kdyby náhodou. Je strašně zlatý, jak se o mě bojí a mám ho moc ráda. Je to prostě zlato a je jen a jen můj. Takže ruce od něj, jasný? Je jen můj. Musela jsem se zachichotat, když mě začalo lechtat jeho strniště na krku a zajela mu do vlasů, abych ho mohla od svého krku odtáhnout a zvedla mu hlavu.

„Lásko, lochtáš." Pohladila jsem ho po jeho strništi a objala ruce kolem jeho krku. Tom se na mně pousmál, přejel prsty po mé modřině a dal mi na ní pusu. Zavřela jsem nad tím oči a pohladila ho rukou po vlasech, když se ode mě odtáhl a položil si hlavu na mou hruď, objímajíc mě kolem pasu.

„Nejradši bych mu ten jeho obličej zmaloval víc." Zamručel Tom naštvaně a víc mě objal.

„Byla to moje blbost, že jsem mu tam vlezla." Řekla jsem s uchechtnutím a položila dlaně na jeho holá záda, která krásně hřála. „To neříkej, bránila si mně, a zato ti děkuju." Zvedl ke mně hlavu a usmál se. Úsměv jsem mu vrátila, pohladila ho po tváři a dala mu pusu na nos.

„Ani pusu ti dát nemůžu." Řekla jsem smutně a udělala psí oči. Tom se zasmál, nadzvedl se nade mě a dal mi pusu na koutek rtů. „Zlato, vydrž to chvíli. Potom ti těch pus dám, tolik kolik budeš chtít. Navíc stačí, abych se správně natočil." Jak řekl tak to udělal. Cítila jsem jeho dech na svých rtech a musela nad tím přivřít oči.

„A sladkou pusu ti dal." Dořekl a položil svoje rty na ty moje. Do našich rtů jsem se musela pousmát a dal mi pusu, kterou jsem mu vrátila a zajela mu prsty do vlasů. Po chvíli jsme se od sebe odtáhli, já otevřela oči a přejela mu dlaní po tváři. „Víš, že jsi teď rýmoval?" Zaculila jsem se a objala ruce kolem jeho krku.

„To jsem chtěl." Řekl sladce a políbil mě na čelo. Zahihňala jsem se a políbila ho na bradu, tak abych se ho nosem nedotkla, jinak by mě bolel. Budu si muset vzít prášek, aby mě nebolel. Je to dost nepříjemný, když s ním ani hýbat nesmím a ani ho krčit. „Mám tě, moc moc ráda." Řekla jsem Tomovi do ucha a opřela si bradu o jeho rameno. „Taky tě mám moc, moc rád, ani nevíš jak." Políbil mě do vlasů, objal mě rukama kolem pasu a posadil se semnou na posteli. Nad tím jsem se usmála a pevně ho objala. Tom mě začal jemně hladit po zádech a líbat na holí krk, až se jeho rty přemístili na mou bradu a obě tváře, které mi začal pusinkovat, ale dával pozor, aby se nedotkl mého nosu.

„Dneska budeš chtít jít pro ten dárek Jackovi, viď? Co takhle si potom zajít do kina. Teda jestli budeš chtít, s tím tvým zraněným nosánkem." Řekl Tom a pohladil mě po tváři, dívajíc se mi do očí. Měl v nich velkou lásku a taky jiskřičky, které tam jsou, už nějakou tu dobu.

„Správně. Ty půjdeš dobrovolně semnou na nákupy? To se divím, žádný chlap by dobrovolně nešel. Do toho kina jít můžeme, bude to naše oficiální rande a nato se budu muset hezký vyfiknout, abych ti nedělala ostudu." Zkousla jsem si spodní ret a naklonila hlavu na stranu.

„To víš, nejsem jako ostatní chlapi. Navíc tam budu s tebou, kdyby náhodou. Však víš... Nechci, aby se ti zase něco stalo. A určitě mi ostudu neuděláš, i kdyby ses oblékla jen do tepláků a mikiny. Pořád budeš nejhezčí." Usmál se na mě a dal mi pusu na čelo.

„No jen aby." Zasmála jsem se a trochu se od Toma odtáhla, abych se mohla zvednout z postele a postavila se. Měla jsem na sobě jen kalhotky a Tomovo tričko, které mi bylo do půlky stehen a otočila se na něho.

„Půjdu si dát sprchu, jestli chceš, můžeš potom za mnou přijít, lásko." Zaculila jsem se na Toma, otočila se a odešla do koupelny. Sundala jsem si opatrně tričko přes hlavu, položila ho na pračku, a ještě si sundala kalhotky a vlezla do sprchy, dávajíc si vlasy do drdolu. Pustila jsem si vodu, celá se namočila, ale dávala jsem pozor, abych si nenamočila obličej a vzala si sprchový gel.

„Už jsem tu, miláčku." Řekl Tom, který mě potom objal kolem pasu a začal mě líbat na krku. Jen jsem se usmála, pohladila ho dlaní přes ruku a chtěla si vymáčknout gel na ruku, ale Tom mi sprchový gel vzal.

„Já tě namydlím." Zaculil se a vymáčkl si gel, který mi potom rozetřel po zádech a celou mě namydlil. „Děkuji, lásko." Zamručela jsem a zavřela oči, když se jeho dlaně přemístili na můj podbřišek a opřela se hlavou o jeho rameno. „Jsi nádherná." Zašeplal mi do ucha a natiskl se na mě, až jsem ucítila na svém zadečku jeho chloubu.

„Ty nadržený." Zasmála jsem se a podívala se na něho. „Za to můžeš ty, lásko." Zasmál se, otočil si mě čelem, a začal mě mydlit, zepředu. „Já? Já nic nedělám." Zahihňala jsem se a pohladila ho dlaní po břiše.

„Stačí, že mě hladíš." Zavzdychal a přivřel oči. Jen jsem se zaculila, stoupla si na špičky a objala Toma kolem krku, přitom se na něj celá natiskla a cítila jeho vzrušení, ale nijak mi to nevadilo a opřela si bradu o jeho rameno. Tomovi ruce se objevili na mém zadečku, a jemně ho zmáčkl, až jsem zasténala. Nemusím vám říkat, co se potom stalo, to sami nejspíš víte. Jen vám řeknu, že to bylo úžasný, jako celí Tom.

----------

Nakonec něco jsem dokázala sesmolit. :D Tak tady to máte, určitě budete rádi, že jsou konečně spolu. <3 Jinak jsem se rozhodla tenhle příběh dopsat, takže ruším všechno, co jsem napsala v upozornění. :3

Ps: Už mám rozdělanou další část, kterou až dopíšu, dám jí do konceptu a za tři dny jí zveřejním. :3

----------

James se vrátil zpátky do Ameriky, takže oba mají pokoj a hlavě Lia, která si bohužel odnesla zlomený nos, chudinka. :(

-----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat