| 38✔️|

521 28 0
                                    

Krásné prožití vánočních svátů, i když bez sněhu. :3

Úžíte si část. <3

_Tom_

Stál jsem v nějakém pokoji, který byl v modré barvě, kde byl dětský nábytek, a v rohu u okna byla postýlka, ve které spalo miminko. Vůbec jsem nechápal, jak jsem se sem dostal a pohled přemístil na postýlku, když miminko začalo kňourat a pomalu přešel k postýlce. Když jsem k ní došel, naklonil jsem se k postýlce a uviděl třítýdenního chlapečka, který se po chvíli rozplakal. Tak jsem k němu natáhl ruce, do kterých jsem ho vzal a položil si ho na lokti. Malý najednou přestal plakat a otevřel svá očka, kterýma se na mě podíval. Měli stejnou barvu, jako ty moje.

„Ahoj." Zašeptal jsem k němu a pohladil ho konečkem prstu po tvářičce. Byl tak droboučký a ty roztomilé ručičky, kterými chytil můj prst, když jsem ho pohladil po ručičce a musel se usmát.

Najednou jsem ucítil na rameni něčí ruku a otočil hlavu za sebe. Za mnou stála Lia, který se na mně usmívala a pohladila malého po hlavičce. Nechápal jsem to. Taky jsem si všiml, že byla o trochu starší, než si jí pamatuju a trochu se zamračil.

„Li? Co to znamená?" Zeptal jsem se jí nechápavě a zase se podíval na malého, který se začal vrtět v mé náruči a radši ho položil do postýlky, aby mi omylem nespadl a dal mu dudlíček do pusinky.

„Tohle je tvoje budoucnost, která tě dost brzy čeká, ale neřeknu ti přesně kdy. Musíš být trpělivý, drahý." Zašeptala mi Lia do ucha, vzala mě za bradu a políbila mně na rty.

Najednou jsem se posadil na posteli, celý zpocený a rozhlédl se po pokoji, který ale patřil Lie a promnul si obličej. „Lásko, co se stalo?" Optala se mně rozespale Lia, která se posadila a pohladila mně po rameni.

„Já nevím." Zašeptal jsem a podíval se na ní, když mi přejela po trochu zpocených vlasech. „Byl to jen sen, lásko." Zašeptala s malým úsměvem a dala mi pusu na tvář. Objal jsem jí ruce kolem pasu a opřel si čelo o její rameno, přitom mě začala hladit dlaněmi na zádech a ve vlasech.

„Promiň, že jsem tě vzbudil." Zašeptal jsem a víc jí objal. V jejím náruči jsem se cítil krásně a vůbec jí nevadilo, že jsem byl zpocený a zvedl k ní poled. „To nic, lásko." Řekla a pousmála se. Taky jsem pousmál a políbil jí na její rty. Po chvíli jsem se od Li odtáhl, která si zase lehla zpátky do peřin, ale předtím než usnula, mi přejela dlaní po paži. Chvíli jsem se na Li díval, jak krásně oddechuje a jemně jí ohrnul pramen vlasů z tváře, který ji spadl a naklonil se nad ní, přitom jí dal pusu na tvář.

Potom jsem vstal z postele a odešel do sprchy, kde jsem si dal studenou sprchu a přemýšlel nad tím snem, který se mi zdál. Pořád jsem to měl před očima, jak se na mě malý díval a potom, co mi v tom snu Lia řekla. Nechápal jsem její slova, ani já sám nevím, jaká bude moje budoucnost, natož, aby se mi i o ní zdálo. Ale byl to úžasný pocit, držet v náruči mého syna, který byl v tom snu. Najednou jsem měl pocit, který jsem cítil, už tehdy, když jsem po prvé držel v náruči Sářinou dcerku, jako miminko, před víc, jak dvěma roky.

V tu chvíli jsem věděl, že bych taky chtěl mít děti, ale to se rozpadlo, když mi Taylor řekla, že se stěhuje do New Yorku. Tím se mi sen rozpadl a potom jsem už na tohle musel zapomenout. Promnul jsem si obličej, když se mi z toho nahrnuly slzy do očí a zatřepal hlavou. Po chvíli jsem zavřel vodu, vyšel ze sprchy a vzal ručník, který ležel na pračce a celý se do něho utřel. Potom jsem s ním odešel do pokoje, přešel opatrně k topení a položil ho na něj.

Na chvíli jsem se podíval z okna, kde nebylo ani živáčka. Nedivím se, byla ještě tma. Svítili jen lampy a foukal vítr, který ohýbal větvemi stromu. Nadechl jsem se, otočil se od okna a potichu přešel ke kufru, odkud jsem si vyndal čisté boxerky a oblékl si je. Potom jsem přešel na druhou stranu postele, vlezl si k Lie pod deku a přikryl se do půlky těla, když jsem se položil a otočil se na svou lásku. Přehodil jsem přes její útlý pas svou ruku, kterou jsem jí omotal kolem pasu a zavřel oči. Než jsem znovu usnul, ucítil jsem, jak mi položila Li ruku na mojí a propletla si semnou prsty.

---------

Napadlo mně napsat po čem Tom touží, už dva a půl roku. :3 Co myslíte? Splní se Tomovi jeho sen, který se mu zdál? (Ten pocit, když se díváš na nočního recepčního a v ději je taky, jak se Tom (Jonathan Pine) probudí ze snu. Jen s rozdílem, že Tomův sen v příběhu nebyl zlí, jako Jonathanův, ba naopak. :3)

Ps: Nenašla jsem srávný gif, ale obrázek je potom, co se probudil ze zlého snu. :/ :3

----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat