_Tom_
Probudilo mně hlazení po tváři a rozespale otevřel oči, přitom jsem zjistil, že je ještě noc. Zaznamenal jsem někoho sedět na posteli. Tak jsem se natáhl po světle od lampičky a zamhouřil oči, abych si zvykl na světlo. Na posteli seděla Lia.
„Proč nespíš?" Optal jsem se jí a posadil se na posteli. „Promiň, jen nemůžu usnout. Mohu k tobě?" Optala se a sklonila hlavu dolu, přitom jí zčervenaly tváře a hrála si s prsty. Dal jsem jí ruku pod bradu, aby se na mně podívala a zvedl ji hlavu, přitom se na ní pousmál.
„Nemáš, proč se červenat. Jistě, že můžeš." Pousmál jsem se a posunul se, aby si mohla vlézt ke mně do postele a přikryl jsem nás dekou. Lia se otočila na bok ke mně a položila si hlavu na polštář, přitom si ruce dala víc k hrudi a pousmála se. Až teď jsem si všiml, že má na sobě jen košilku, která byla do půlky jejích stehen a trochu jí víc přikryl, aby jí nebylo chladno a otočil se k ní čelem.
„Pročpak nemůžeš spát?" Optal jsem se jí a pousmál se na ni. „Em trochu chrápe." Uchechtla se a vyndala ruce z pod deky, přitom si dala dlaně pod hlavu. Nad tím jsem se též uchechtl a dal si ruku pod hlavu, přitom se zadíval na Liu, která se na mně dívala a opřela si bradu o můj loket.
„Víš, vzpomněla jsem si, jak si byl jednou trochu pod parou." Nad tím se zasmála. Na to si taky vzpomínám a dost se za to stydím. Ještě jak jsem na ní vyjel a políbil ji, ale nelituju toho, udělal bych to znovu. Pak pokračovala.
„Jen by mě zajímalo, proč jsi to udělal." Řekla a nadzvedla obočí. Nevěděl jsem co nato říct, úplně mi vyrazila dech. „Ehm." Nervózně jsem se poškrábal vzadu na hlavě a položil se na záda.
„Jsi nějaký nervózní." Zašklebila se a šťouchla mi prstem do hrudi. Trochu jsem se zachechtal a vzal jí za ruku, přitom jí omylem stáhl na sebe a Lia se rozesmála. Pak zvedla ke mně hlavu a podívala se na mně. Byla najednou tak blízko, až se mi rozbušilo srdce a cítil její dech na mé tváři. Tak rád bych cítil znovu její rty na těch mích. Teď mi v tom nikdo nebrání, ale nemyslím, že je to dobrý nápad.
„Proč jsem si už dřív nevšimla, jak krásný jsi a začala si s..." Nedořekla to a pohladila mně dlaní po tváři, přitom po ní očima přejíždela. „Byla jsi zamilovaná a zaslepená. Neber to osobně." Dal jsem jí pár vlasů za ucho a pousmál se. „To jsem byla pěkně hloupá." Uchechtla se a znovu se na mně zadívala.
„Asi o tom nechceš mluvit, ale co se stalo, že jste se rozešli?" Optal jsem se jí a pohladil jí po zádech. Trochu mi bylo jasný, že jí nejspíš podvedl, nebo něco na ten způsob, ale neřekl bych to do něho. Jo na škole takový byl, ale to už je osmnáct let. Za tu dobu, snad z toho vyrostl, ale zřejmě ne. Lia si povzdechla a já si všiml, že se jí nahrnuly slzy do očí a proklínal se, že jsem se na to ptal a setřel jí palcem slzu, která jí stékala po tváři.
„Omlouvám se, že jsem se na to ptal. Neplakej." Zašeptal jsem a pohladil jí po vlasech. Lia se zhluboka nadechla a opřela si čelo o mé rameno. „Bolí to." Zašeptala plačtivě. Objal jsem jí levou rukou okolo pasu a dal jí pusu do vlasů.
„Já vím, já vím." Zašeptal jsem jí do vlasů, odhrnul jí pravou rukou vlasy z tváře a všiml si, že má zavřené oči. Mírně jsem se pousmál a dal jí pusu na čelo.
„Půjdeme spinkat, jo?" Zašeptal jsem jí do čela a sklonil pohled k její tváři, přičemž Lia otevřela oči a přikývla. Tak jsme si lehli normálně, Lia si položila hlavu na mojí hruď, objala ruku kolem mého pasu a zavřela oči.
„Dobrou, Tomy." Zašeptala a přitom se jí na tváři objevil mírný úsměv.
„Dobrou." Taky jsem zašeptal, zhasl lapičku a zavřel oči. Nakonec jsme spolu v náručí usnuli a nechali si zdát pěkné sny.
----------
Nová část je na světě. :) Děkuji za komentáře k předešlí části, jsem ráda, že se vám líbí. :3
-----------
Super konečně mám zase nápady, jak pokračovat, snad mi to vydrží a budu vydávat části častěji. Abych vám mohla udělat radost, protože si to zasloužíte, že se vám příběh líbí a čtete ho. :3 Moc vám za to děkuju. :3 <3
------------
Hiddlinka_7
ČTEŠ
Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom Hiddleston
FanfictionNěkdy se stane, že si neuvědomíme, že je blíž, než si myslíme. Tom: Myslel jsem, že nikdy nenajdu ženu, která mi bude rozumět, která mě bude chápat a bude tu promne, když jí budu potřebovat. Hlavě ženu, která jednou bude zrovna ta, se kterou chci mí...