| 30✔️|

765 36 1
                                    

_Lia_

Než půjdeme s Tomem ven, rozhodla jsem se dát si koupel, kterou jsem neměla už pár dní. Nejdřív jsem přešla k šuplíku, vyndala si čisté spodní prádlo a odešla do koupelny, kde jsem prádlo položila na pračku a zavřela dveře. Pak jsem přešla k vaně, trochu jí opláchla a zašpuntovala odtok a nastavila teplotu vody. Aby nebyla ani studená ani horká, tak akorát. Sundala jsem si své použité oblečení a dala do koše na použité prádlo. Spodní jsem si zatím nechala, dala si vlasy do drdolu, aby se mi nenamočili a počkala, až se voda naplní.

Když byla voda skoro po okraj vany, vypnula jsem jí a sundala si spodní prádlo. To jsem dala ke zbytku oblečení do koše a vlezla do vany s teplou vodou, do které jsem se ponořila, až po krk. Opřela jsem si hlavu o kraj vany a zavřela oči. Před zavřenými víčky jsem měla Toma, který stál přede mnou a nechal jeho ruční spadnout na zem. Jak tam tak stál nahý zády ke mně, nemohla jsem ze sebe něco dostat, abych na sebe upozornila. Nemohla jsem z jeho těla pustit oči, byl tak nádherný a to jeho pozadí. Hezčí zadek jsem neviděla.(:D) Taky to co se odehrálo v noci, když jsem šla zpátky do pokoje a omylem vrazila do něho, teda spíš on, jak rychle vyšel z pokoje. Pořád jsem cítila na svých rtech ty jeho, taky i na své pokožce, a jeho dlaně, jak mě hladili po mém zadečku.

Vůbec jsem nevěděla, že na Toma tak působím, když jsem byla jen v kraťasech a tílku. Nějak jsem si to neuvědomovala, až do teď, když si myslel, že to dělám schválně. Ale možná tak tím zapomenu na Jamese, když budu častěji v Tomově přítomnosti. Možná by nebylo špatné, kdyby se moje city zaměřily na Toma. Než abych cítila pořád něco k Jamesovi, který mi tolik ublížil, a pousmála se.

Nakonec jsem se vymydlila svým sprchovým gelem s vůní kokosu. Ještě jsem si oholila dolní partie a nezapomněla jsem na nohy. Nakonec jsem pod vodou smyla pěnu a postavila se. Natáhla jsem se pro župan a zabalila se do něho, potom vylezla z vany a vypustila vodu. Přešla jsem k přihrádce, vzala si tělové mléko a celá se natřela, potom oblékla spodní prádlo a župan pověsila zpátky. Otevřela jsem dveře, vyšla z koupelny, a podívala se z okna, kde pořád svítilo sluníčko, a pousmála se. Potom jsem přešla ke skříni a přemýšlela, co si obléct.

Nakonec jsem se rozhodla pro černé šaty s bílými květinami a rozepla zip na zádech, potom si je oblékla a přešla k zrcadlu. Nechci se chvástat, ale sluší mi a jen se pousmála. Ještě se učesat, trochu se nalíčit, ale jen jemně. Nepotřebuju na sebe moc toho make-upu patlat a přešla do koupelny. Sundala jsem z vlasů gumičku, dala ji kolem zápěstí a kartáčem si rozčesala vlasy. Dala jsem si jen řasenku a tvářenku, ještě přejela rty balzámem a odešla z koupelny, která voněla po kokosu. Zaslechla jsem zaťukání na dveře, potom, jak se dveře otevřely, a spatřila Toma s úsměvem na tváři, ale jak mě uviděl, tak se na mě díval s pusou do O a uchechtla se.

„Páni, jsi ještě krásnější, než předtím. Teda, ne že bys nebyla, ale..." Nedořekl to a poškrábal se vzadu ve vlasech. Taky jsem si ho prohlédla, měl na sobě tmavý džíny a modré tričko, přesto měl sako.

 Taky jsem si ho prohlédla, měl na sobě tmavý džíny a modré tričko, přesto měl sako

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Tak děkuji. Nápodobně." Řekla jsem a pousmála se. „Jen si vezmu kabelku a můžeme jít." Řekla jsem a přešla ke křeslu u okna, kde jsem si vzala kabelku a dala do ní mobil a peněženku.

„Tu peněženku si brát nemusíš." Řekl jeho hlas, když byl vedle mně a vyndal mojí peněženku ven. „Platit budu já, jestli ti to nevadí." Podíval se na mně s menším úsměvem. Ne že bych nebyla ráda, když za mě někdo něco zaplatí, ale moc se mi to nelíbí.

„Moc se mi to nelíbí, že za mě chceš platit, nemám to ráda. Ale nechci se dohadovat." Řekla jsem a vzala si kabelku. Potom jsem se na Toma otočila a pousmála se.

„To přeci vím, už tě nějakou dobu znám." Řekl a uchechtl se. Jen jsem nad tím protočila oči a šťouchla ho do hrudi, která byla zahalena pod tričkem a podívala se na něho. Jak asi vypadá zepředu nahý? Řekla jsem si v duchu. Co to plácám? Už mi nejspíš hrabe. „Půjdeme?" Optal se mně Tom a nadzvedl obočí. Trochu jsem zamrkala a přikývla.

„Jo." Řekla jsem jen a odešla z pokoje, Tom hned zamnou, a zavřel i dveře od mého pokoje. Sešli jsme schody, přešli kolem kuchyně a obýváku do předsíně. Obula jsem si uzavřené červené lodičky, které se hodí k mým šatům. Jak jsem se skláněla, cítila jsem Tomův pohled na mně, teda na jedné části mého těla a v duchu se uchechtla. Nakonec jsem se narovnala, vzala z věšáku svoje sako a otočila se na Toma, který se na mě díval s úsměvem, a oplatila mu ho. „Máš klíče?" Optala jsem se Tom, ten přikývl a zamával jimi přede mnou a otevřel dveře.

„Prosím, dáma první." Řekl a zazubil se. „O, děkuji." Řekla jsem Tomovi a vyšla ven, kde bylo příjemné teplo, a sundala si sako, které jsem si brala zbytečně a složila ho. Potom ho prostrčila skrz uši od kabelky a otočila hlavu k Tomovi.

„Nečekala jsem, že bude takové teplo, ani to sako nepotřebuju." Uchechtla jsem se a zase se podívala před sebe.

„Taky by mně to nenapadlo, Londýn je dost nevyzpytatelný." Řekl mi a pousmál se. Nakonec jsme se rozešli, a já se kochala okolím. V hlavě jsem se modlila, aby se to počasí nezkazilo a taky, abychom nepotkali mého bývalého...

-----------

Po dlouhé době jsem napsala další část. :D Neměla nějak náladu psát další část. :/ Ale nebylo by to vůči vám fér, když tak krásně konemtujete a strašně se mi líbí, že jste si příběh oblíbili. :3

-----------

Naše Lia má trochu hříšné myšlenky, nemyslíte? :D Co myslíte? Potkají Liom Jamese, nebo ne? Nebo Rose? :)

-----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat