| 11✔️|

861 48 0
                                    

°°Tom°°

Probudil jsem se na divný pocit v žaludku a příšerně mně bolela hlava. Asi jsem to s tím pitím přehnal. Pořádně si ani nepamatuju, jak jsem se dostal do postele. Naposled si pamatuju, když mně Ben vysadil před domem a potom už nic. Pomalu jsem se posadil i přes bolest hlavy a dal nohy přes postel. Nutně jsem potřeboval studenou sprchu, ale musel jsem počkat, nebo bych si hodil šavly. Po chvíli a pomalu jsem se postavil. Příště už nebudu tolik pít, ale to říkám vždy, když se víc napiju. Stejně to potom nedodržím. Nebýt toho, že se James, můj bývalý nejlepší kamarád, který mi skoro přebral holku, objevil. To by tak nevadilo, ale vypadá to, že se mu Lia zalíbila. To mě štve nejvíc, protože k Lii, asi začínám něco cítit. Něco velkého a vůbec se mi nelíbí, že jí pozval včera na večeři. Je mi jasný, že jí pozval na rande.

Tohle vím od Em, která se o tom bavila s Jackem. Proto jsem radši zavolal Bena, aby šel semnou na několik skleniček whysky. Potřeboval jsem to někomu říct a nejlepší komu to říct, byl právě on. Asi jsem to ale přehnal, když si skoro nic nepamatuju. Radši jsem odešel do koupelny a sundal si boxery, než jsem vlezl do sprchy. Pustil jsem studenou vodu a otřásl se, ale neřešil to. Studená sprcha by mi mohla trochu pomoct, i když nejlepší na kocovinu je sklenice vody se šumákem. Nakonec jsem otočil kohoutek teplé vody a pořádně se umyl, abych nebyl cítit po alkoholu. Ještě jsem si umyl vlasy svým kokosovým šampónem a vymyl z vlasů pěnu, která mi stékala po zádech. Po chvíli jsem zavřel vodu a přejel si po vlasech a obličeji, než jsem vylezl ze sprchy. Bylo mi trochu líp, ale žaludek jsem měl pořád, jak na vodě.

Vyndal jsem ručník, omotal kolem pasu a vyčisti si zuby. Až teď jsem si všiml fleku na tváři a vzpomínal od čeho jí mám, ale za boha jsem si nemohl vzpomenout. Tak jsem to nechal být a odešel do pokoje. Přešel jsem ke skříni, ze které jsem vyndal tepláky a tričko. Ještě jsem vyndal boxery z šuplíku a všechno si oblékl. Vrátil jsem se do koupelny, kde jsem si usušil vlasy a odešel s koupelny, i rovnou s pokoje. Ani nevím kolik je hodin, ale asi bude už poledne, nejspíš. Když jsem vešel do kuchyně, byla tam jen moje sestřička. Lia ani Jack tu nebyli.

"No dobré ráno, nebo spíš dopoledne." Zašklebila se na mě Em, když se na mně otočila a podívala se na mně. Takže jsem tipoval spráně, je poledne. Nic jsem neřekl a sedl si ke stolu, přitom si rukama opřel o čelo. Než jsem se nadál, měl jsem před sebou skleničku se šumákem.

"Díky." Počkal jsem, až se šumák rozpustí a vypil skleničku do dna. "V kolik si vůbec přišel?" Zeptala se Em. To se mě ptá zbytečně.

"Nevím." Pokrčil jsem ramena a zavřel na chvíli oči. "Ve čtyři ráno." Zaslechl jsem Liin hlas, který nebyl milý a podíval se na ní. Vypadala dost naštvaně. Asi jsem dělal pěkný hluk, jinak si to neumím vysvětlit a nejspíš jí vzbudil.

"Promiň." Omluvil jsem se Lii a pousmál se na ni. Ale moc to nepomohlo, protože byla pořád naštvaná.

"To by tak nevadilo, ale co jsi udělal, bylo dost divný a dost si mně zaskočil." Řekla a sedla si ke stolu. Přemýšlel jsem, co jsem jí mohl udělat, ale fakt nevím.

"Co jsem ti udělal?" Zeptal jsem se a zadíval jsem se na ní. Už mě hlava tolik nebolela, jen kdybych si vzpomněl, co jsem udělal. Lia byla pořád naštvaná, ale spíš kvůli tomu, co jsem provedl.

"Když jsem se zeptala, proč ses tak opil. Odpověděl si dost stroze, že to není moje věc. Ale potom si udělal něco, co jsi neměl dělat. Taky proto máš flek na tváři. Snad možná pochopíš, co jsi udělal." Řekla pořád naštvaně, než se zvedla a odešla nahoru. Takže to bylo od ní? Asi jsem si tu facku zasloužil. Že bych udělal to co bych za střízliva neudělal? Teda kdyby neměla zájem o Jamese, tak bych to udělal, a rád.

"Vypadá to, že víš, co jsi jí udělal, co?" Zeptala se Em. Podíval jsem se na ní a přikývl. "Mám tušení, že udělal.  Víš, jak jsem se naštval, když se tu objevil James? Nebylo to kvůli Taylor, ale protože jsem zjistil, že něco k Lii cítím." Nakonec jsem se sestře přiznal, ale vypadá to, že nejsem sám, narážím na Jamese. Em přikývla, že chápe.

"Jak dlouho?" Optala se. Zapřemýšlel jsem, kdy se moje city změnili, v něco víc. Bylo to ten den, co přišla Lia do kuchyně, když měli jít s Jamesem ven. Vyrazila mi dech, když přišla do kuchyně, byla nádherná.

"Uvědomyl jsem si to, když přišla do kuchyně v ten den, co jste šli potom ven." Řekl jsem a podíval se na Em. Ta se zatvářila překvapeně a sedla si naproti mně.

"Co k ní přesně cítíš? Miluješ jí?" Zeptala se. "To asi ne, to je brzo, myslím. Ale něco ano, a mrzí mně, že jsem to asi skazil. Protože se tu najednou objevil James." Řekl jsem naštvaně a trochu bylo cítit z mého hlasu žárlivost.

"Zamilovat se můžeš i po dvou dnech, i když říkáš, že jí nemiluješ. To je roztomilý, jak žárlíš. " Zasmála se Em.

"To ano. Jinak to není vtipný!" Řekl jsem vážně. Sama ví, jaké to je, když k někomu něco cítíš. Em se na mně omluvně podívala. "Já vím, promiň." Řekla a pohladila mně po ruce, kterou jsem měl položenou na stole.

"Ahoj miláčku. Zdar Tome." Přišel do kuchyně Jack a přešel k Em, které  věnoval polibek a mně poplácal po rameni. "Ahoj zlato." Usmála se na něho, když se od ní odtáhl.

"Čau." Pozdravil jsem ho a zvedl se od stolu.

"No nic budu v pokoji." Řekl jsem a odešel do pokoje. Kde jsem otevřel okno, protože tu byl cítit alkohol. Potom jsem si převlékl postel za čistý povlak, a smradlavé odnesl do koupelny a položil ho do koše na prádlo. Pak jsem se vrátil zpátky do pokoje a polštář s dekou jsem přehodil přes okno, než jsem se vrátil zpátky k posteli a sedl si. Bylo mi celkem líp, ani mně hlavy už nebolela. Ale neměl jsem na nic chuť, žalůdek stávkoval a nechci riskovat, že by šlo jídlo ven.

Nakonec jsem uznal, že deka s polštářem jsou dost vyvětrané a přešel k oknu. Polštář a deku jsem položil na postel, než dal nový povlečení. Ještě jsem natřepal poštář a dal na postel, to samé jsem udělal s dekou. Nakonec jsem přešel k poličce, ze které jsem vzal knížku a přešel zpátky k posteli. Posadil jsem se a otevřel knížku, abych si něco přečetl, než bude oběd.

................

Trochu jsem pozměnila pár vět, aby to nebylo takové, že Tom Jamese nesnáší. :D :) Přece byli kamarádi. :) I když teď už ne, když se James zajímá o Liu,ke které Tom něco cítí. :)

................

_PetaHiddly_

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat