| 54✔️|

399 26 0
                                    

_Lia_

Zavřela jsem dveře, když Tom odjel výtahem dolů a odešla do obýváku, kde jsem uklidila nádobí a odnesla ho do kuchyně. Tom nám udělal skvělou večeři, která se mu vážně povedla. Měli jsme brambory s kuřecím masem a zeleninou, která byla taky moc dobrá a dala špinavé nádobí do myčky. Ještě než jsem jí zapnula, zkontrolovala jsem, jestli tu není ještě jiné nádobí a zapnula myčku. Rozhodla jsem si dát sprchu, tak jsem zhasla v kuchyni a odešla do pokoje, kde jsem si ze skříně vzala čisté kalhotky a Tomovo šedivé tričko, které tu měl. (media) Krásně vonělo, když jsem si ho dala k nosu. Miluju jeho vůni.

Tak jsem odešla do koupelny, kde jsem oblečení dala na pračku a sundala si legíny, které jsem dala do koše na prádlo. Potom jsem si sundala zbytek oblečení a dala to taky do koše, než jsem vlezla do sprchy a zavřela dveře. Nastavila jsem si vodu, aby nebyla moc horká a stoupla si pod ní. Zavřela jsem oči a přejela si dlaněmi po vlasech, než jsem zaklonila hlavu dozadu a nechala padat kapky vody na svou pokožku. Potom jsem dlaně přemístila na svoje bříško, po které jsem přejela dlaněmi a sklonila s úsměvem hlavu.

Měla jsem co dělat, abych se nerozbrečela, je to neuvěřitelné, že něco malinkého mi roste v bříšku. Ani jsem nedoufala, že budu mít dítě. Ještě před tím, než jsem odjela na chvíli k Jackovi a Em, jsem nevěřila, že se vůbec zamiluju. A to zrovna do Toma. Brala jsem ho spíš, jako švagra a kamaráda, než jako přítele, ale jsem za to ráda. Víte, trochu by mně zajímalo, jak by to vypadalo, kdyby mně James nepodvedl. Byla bych s ním ještě teď? Nebo bych malé čekala s ním? Tolik otázek, ale žádná odpověď. Ale s Jamesem bych se necítila, tak šťastně, jako s Tomem, kterého miluju nejvíc na světě.

Jsem ráda, jak to je teď. Není proč se vracet do doby před víc, jak půl rokem. James už je minulost. Natáhla se pro sprcháč, který jsem vymáčkla na dlaň a celá se namydlila, ale u bříška jsem se zdržela trochu déle, než normálně. Ještě jsem si oholila dolní partie, taky jsem nezapomněla na nohy a celá se pak opláchla, než jsem zavřela vodu.

Vyždímala jsem si vlasy, které jsem hodila na záda a otevřela dveře od sprchy. Vzala jsem si ze skříňky ruční, kterým jsem se utřela a položila ho vedle oblečení. Rozčesala jsem si vlhké vlasy hřebenem, který jsem potom položila na poličku a oblékla si Tomovo tričko, než jsem si oblékla kalhotky. Vzala jsem ručník a vyšla z koupelny, která byla zamlžená a nechala otevřené dveře, aby se vyvětrala. Ručník jsem dala na topení, přešla jsem k posteli, kde jsem měla papuče a vlezla do nich, než jsem odešla z pokoje. Tom tu ještě nebyl, jak jsem zjistila, když jsem přišla do kuchyně. Tak jsem ze skříně vyndala brambůrky a dala je na linku, než jsem z lednice vyndala banán, na který jsem měla chuť a nakrájela ho do misky.

Ještě jsem nasypala do druhé misky brambůrky. Z šuplíku jsem vyndala lžíci, ještě jsem nezapomněla na šlehačku a všechno odnesla do obýváku. Kde jsem to položila na stolek a z křesla vzala deku, kterou jsem položila na gauč a posadila se. Rozložila jsem deku, do které jsem se zabalila a přikryla si bříško. Natáhla jsem se pro misku s banánem, vzala šlehačku a nastříkala jí do misky, než šlehačku dala na stůl. Zaslechla jsem klíče v zámku, a usmála se.

„Už jsem tu, zlatí." Zaslechla jsem Tommův hlas z předsíně a usmála se, než jsem si lžičkou zamíchala banány se šlehačkou a pochutnávala jsem si na nich.

----------

A/N: Tohle je předposlední část kterou mám předepsanou. :) Takže ještě jedna, a budu muset vymyslet, co budu dál psát. :)

Rozmýšlela jsem, že bych tam dala nějaký zvrat, ale myslím, že by to bylo už moc. Už máme skoro 55 částí. :3

Nechám to na vás, chcete ještě nějaký zvrat? Nebo ne? :)

-----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat