Předem upozorňuji, že je to 13+, ale je mi jasné, že to stejně nikdo nedodržuje. :D A čtou to i tak. :D
_Tom_
Po dvou hodinách jsme dorazili domů, vystoupil jsem z auta a přešel ke kufru, který jsem otevřel a vzal do obou rukou tašky. „Zavřeš prosím kufr, lásko?" Zeptal jsem se Lii, která stála na chodníku a dívala se na mě zamyšleně. Nejspíš jsem jí vytrhl z myšlenek, protože sebou škubla a nadzvedl obočí.
„Prosím?" Optala se mně nechápavě a podívala se na mně. „Zavřeš kufr?" Uchechtl jsem se nad tím a zvedl tašky, že mám plné ruce. „Jo, aha, promiň." Řekla a přešla ke mně, potom zavřela kufr od auta.
„Děkuji." Dal jsem jí pusu na tvář a přešel na chodník. Lia zamkla auto, když jsem jí podal klíče a rozešel se ke dveřím od domu. „Na co pak si myslela?" Optal jsem se s nadzvednutým obočím a podíval se na Liu, které se začervenaly tváře.
„Ale nic." Řekla rozpačitě a odemkla dveře, které potom otevřela a vešla dovnitř. Na co asi myslela? Řekl jsem si v hlavě a uchechtl se, potom vešel taky dovnitř, zavírajíc nohou dveře. Položil jsem tašky vedle zavřených dveří a přešel k Lie, která si sundávala boty a objal jí ruce kolem pasu, přitom jí políbil na odhalený krk. Lia se zachvěla, naklonila hlavu na stranu a položila si ruce na moje, které jsem měl na jejím bříšku a líbal jí po krku. Nad tím zasténala a rukou, kterou se mě chytila kolem krku, mi prsty zajela do vlasů.
Z jejího těla jsem cítil vzrušení a zajel jí rukou pod její blůzku a začal jí hladit po jejím holém bříšku, přitom ji líbal krk, až jí naskočila husí kůže. Nad tím jsem se pousmál a otočil si jí čelem ke mně. Přejel jsem jí dlaní po tváři, naklonil hlavu na stranu a dával pozor na její nosík. Potom jsem jí položil rty na ty její a přejel jí jazykem po spodním rtu, žádal ji o vstup do její pusy, který mi umožnila a začal laskat ten její. Naše rty se začaly proti sobě pohybovat, až jsme nad tím oba zasténali a prohloubil jsem náš polibek. Po chvíli jsme se od sebe odtáhli, já Liu vzal za ruku a rozešel se nahoru do jejího pokoje.
Pomohl jsem Lie sundat koženou bundu, kterou jsem položil na židli a přitáhl jsem si Liu na svou hruď. Zajel jsem jí do vlasů, opatrně položil svoje rty na ty její a pohnul jimi. Lia objala svoje ruce kolem mého krku a začala mi polibky oplácet. Vzal jsem za lem její blůzky, začal jí ji vyhrnovat nahoru a zastavil se u jejího krku, přitom jsem se od jejích rtů odtáhl a oparně ji sundal blůzku, abych se nedotkl jejího nosu a hodil ji na židli. Potom jsem si sundal svoje sako, které jsem hodil k její blůzce a zase ji objal kolem pasu, hladíc ji po holé kůži, která byla příjemně jemná a teplá. Položil jsem své rty na její rameno a políbil ho, potom jsem rty přešel po jejím krku a začal ho líbat. Liiny prsty mi začali rozepínat knoflíky mojí košile, kterou mi potom sundala a pustila jí na zem.
„Tome." Zasténala Li, když jsem rty přešel na její hruď a zatahala mně za vlasy. Nad tím jsem zasténal, vrátil se k jejímu krku, vsál její kůžičku a udělal jí znaménko lásky. Potom jsem se od jejího krku odtáhl a pousmál se, když jsem uviděl malý flíček na jejím krku a zvedl k Lie pohled.
„Teď už jsi jen moje." Zašeptal jsem jí do rtů a podíval se jí do očí, ve kterých bylo nespočet pocitů, které v sobě měla a přejel jí ukazováčkem po spodním rtu. „Jen tvoje." Taky zašeptala a políbila mně na bradu, přitom mi přejela prsty po chloupcích na břiše.
„Teď ti to už mohu říct, co k tobě cítím. Byl jsem naštvaný, když se tu jen tak ukázal a vzal mi tě. Strašně mě bolelo, když si s ním potom chodila. Stejně ti potom ublížil. Já bych ti to nikdy neudělal. Víš, už delší dobu k tobě cítím něco silného, co jsem necítil ani u Taylor... Miluju tě, Li." Řekl jsem jí, co jsem v sobě dusil celou tu dobu a cítil úlevu. Už to nemusím skrývat. Nejspíš jsem jí tím zaskočil, protože se na mě dívala překvapeně a nevěděla, co říct. Po chvíli se jen pousmála, položila mi dlaň na tvář a políbila mě na koutek rtů.
„Mrzí mě to. Musel si to v sobě dlouho dusit a zato se moc omlouvám. Proto si se ke mně choval tak odtažitě... Možná by bylo všechno jinak. Já bych se do něho nezamiloval, a ty bys netrpěl. Ale teď nám v tom nic nebrání. Pomůžeš mi se do tebe zamilovat?" Zadívala se mi prosebně do očí a dlaní, kterou měla na mé tváři, položila na mojí hruď, kde bylo moje srdce. Položil jsem svojí dlaň na tu její a usmál se na ní.
„Neomlouvej se, nemohla jsi to vědět. To víš, že pomohu, lásko. Moc rád." Řekl jsem s úsměvem a vtáhl si jí do náruče, objímajíc ji ruce kolem těla a zabořil si obličej do jejích vlasů. Lia mě začala hladit ve vlasech a položila svoje rty na mé rameno. Chvíli jsme tam stáli v objetí, než se Lia ode mě odtáhla a políbila, když dala hlavu na stranu a objala mě kolem krku. Já jsem položil svoje dlaně na její zadeček a vyhoupl si jí do náruče, až se Lia zachichotala a držela se mě, jako klíště. Moje krásné klíště, které neskutečně miluju. Teď bude všechno, jak má být.
Zasmál jsem se jí do ucha a přešel s ní k posteli, na kterou jsem jí opatrně položil. Sundal jsem si džíny, které jsem hodil na zem a vlezl k Lie do postele, která se na mě dívala s touhou v očích a pousmál se. Lia se na mě taky pousmála, otočila se na bok a přejela mi dlaní po rameni, až jí přejela po celé mé ruce a trochu se přisunula ke mně blíž. Objal jsem jí kolem pasu a přitáhl si jí ke své hrudi, přitom mě objala kolem krku a políbila mě na hruď.
„Pozor na nosík, Li." Řekl jsem z těžka, když mi začala pokládat rty po hrudi a zajel jí od vlasů. „Hm." Zamručela mi do hrudě, až jsem se zachvěl. Musel jsem se položit na záda, když si na mě obkročmo sedla a položil ji dlaně na její boky. Potom se její rty přemístil na moje břicho, až jsem nad tím zasténal a zajel jí prsty do vlasů.
„Lásko." Zasténal jsem znovu, když mi dlaní přejela po chloubě, která byla ještě ukrytá v boxerkách, a zaklonil hlavu dozadu. Bože, řekl jsem si v hlavě a zatahal jí jemně za vlasy, když svou dlaní zajela pod mé boxerky a obepnula prsty kolem mého mužství.
„Lásko, netrap mě." Zasténal jsem a za bradu si jí přitáhl k sobě, abych jí mohl políbit a naklonil hlavu, přitom se jí přilepil na její rty. Její rty jsou, jako moje droga, které nemám dost a nemohu bez nich být.
Lia se do našich rtů zaculila a vjela mi jazykem do pusy, až se naše jazyky proplétali a já našel rozepínání jejích džínů, které jsem rozepl a trochu je stáhl pod její zadeček, po kterém jsem jí začal dlaněmi hladit. Až mi zasténala do rtů a vjela mi prsty do vlasů, přitom jsme se nepřestávali líbat. Po chvíli jsem se od Lii odtáhl, i s ní se posadil a sundal jí džíny, když se trochu nadzvedla a hodil je někam za ní. Nahmatal jsem zapínání její podprsenky, kterou jsem rozepl a za ramínka jí stáhl z jejích krásných prsou.
„Jsi nádherná." Řekl jsem a podíval se jí do tváře, která byla trochu červená, a pousmál se. Políbil jsem jí na obě červené tváře, položil jí na postel a rukama se zapřel u její hlavy. Její mi dlaněmi mě začala hladit po bocích a svoje rty položila na mojí sánku, po které začala rty přejíždět a potom je přemístila na můj krk, kde začala pokládat její horké rty, které mě doháněli k šílenství.
„Bože, straně po tobě toužím." Zasténal jsem a nechal se unášet jejími rty. Potom jsem nahmatal lem jejích kalhotek, které jsem pomalu stáhl a hodil je někam na zem. Potom i moje boxerky se ocitli na zemi, a oba jsme se ocitli nazí.
„Miluju tě, Lio." Zašeptal jsem jí do ucha, políbil pod ním a pomalu se ponořil do jejího nitra, až jsme nad tím oba zasténali, a já se začal pohybovat, sem tam a přikryl nás dekou, kdyby náhodou sem někdo bez zaklepání vešel. Lia si propletla ruce pod moje paže a dlaněmi se chytila mích lopatek, když jsem se začal pohybovat trochu víc, ale byl jsem pořád něžný. Není kam spěchat. Tohle není, jako ve sprše, dneska ráno. Tohle je něco víc, než jen sex a položil se celou vahou na Liu, která mě svýma nohama objala kolem boků a vyhledala moje rty....
----------
Tak se Tom nakonec Lie přiznal, co k ní cítí. <3 Už bylo na čase. :D Taky to, co prožíval, když Lia chdila s Jamesem. Snad se vám část líbí. :3
----------
Hiddlinka_7
ČTEŠ
Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom Hiddleston
FanfictionNěkdy se stane, že si neuvědomíme, že je blíž, než si myslíme. Tom: Myslel jsem, že nikdy nenajdu ženu, která mi bude rozumět, která mě bude chápat a bude tu promne, když jí budu potřebovat. Hlavě ženu, která jednou bude zrovna ta, se kterou chci mí...