| 45✔️|

454 24 0
                                    

_Tom_

Ráno jsem se vzbudil, jako první a podíval se na Li, která ležela vedle mě a oddechovala. Jen jsem se na ní pousmál, políbil ji na spánek a vylezl z postele. Přešel jsem do koupelny, kde jsem si vyčistil zuby a dal si sprchu. Potom jsem s ručníkem kolem pasu vyšel z koupelny a přešel k tašce, ze které jsem vyndal čistý boxerky, tepláky a tričko. Oblékl jsem se, ručník položil na topení a otočil se směrem k Li, která pořád spinkala, a naklonil hlavu na stranu, přitom jí pozoroval.

Byla roztomilá, když spala a uculil se nad tím. Rozhodl jsem se, že Li udělám lehkou snídani a uvařím čaj. Tak jsem vyšel z pokoje, zavřel dveře, abych Li nevzbudil a přešel k lince. Kde jsem dal vařit vodu na čaj, vyndal z lednice tousty a máslo a položil to na linku. Nejdříve jsem připravil hrníčky, pro mě a Liu a dal do nich pytlíček s čajem.

Když byla voda hotová, nalil jsem jí do hrníčků a vrátil konvici zpátky. Nakonec jsem namazal dva tousty pro Li a dal je na talířek, který jsem vyndal a odnesl to všechno ke stolu. Nezapomněl jsem na lžičky a cukřenku. Potom jsem si pro sebe udělal omeletu. S ní jsem přešel ke stolu a položil na stůl, ke kterému jsem se posadil a najedl se.

Seděl jsem v obýváku a díval se na televizi, když jsem zaslechl otevírání dveří od pokoje a podíval se tím směrem. V nich stála Li a nevypadala o nic lépe, než v noci. Smutně jsem se na ní podíval a natáhl k ní ruku. Pomalu ke mně přišla a vlažila svou dlaň do mé. Obešla gauč, já ji druhou rukou objal kolem pasu a posadil si jí do svého klína. Li mě objala kolem krku a zabořila si tvář do mé hrudě. Políbil jsem jí do vlasů, které měla v culíku a začal jí hladit po zádech.

„Asi si nedáš ten toust, který jsem ti udělal viď?" Optal jsem se Li a podíval se jí do tváře, když ke mně zvedla trochu hlavu a otřel nos o čelo. „Ráda bych si ho dala, ale nemám vůbec na nic chuť. Možná později." Pohladila mě dlaní po tváři a dala mi pusu na bradu.

„Dobře. Ale čaj si určitě dáš, viď?" Pousmál jsem se na Li a jemně jí vzal culík vlasů mezi prsty, se kterými jsem si hrál. Už jí vlásky víc narostli, měla je dlouhé skoro do půlky zad, ale když nebyly v culíku.

„Je bez cukru?" Optala se a začala svými prsty prohrabávat moje vlasy. Nad tím jsem se pousmál. „Ano je." Řekl jsem a zavřel oči, když si pořád hrála s mými vlasy. Bylo to příjemný a ještě příjemnější bylo, když mě dlaní začala hladit po hrudi.

„Tady má někdo hravou náladu, i když mu není moc dobře." Zamumlal jsem a otevřel oči, abych na Li viděl. „To tě nemůžu jen hladit, aby sis hned nemyslel, že za tím je něco víc." Pokroutila nade mnou hlavu a zaculila se.

„A není?" Trochu jsem jí poškádlil a nadzvedl obočí. „Ne není, abys věděl." Řekla a zvedla se ze mě. Jen jsem se na ní šibalsky podíval a taky se zvedl, abych objal Li kolem pasu a dal jí pusu.

„Jen tě škádlím, zlatí moje." Uchechtl jsem se, vzal jí jemně za bradu a políbil na rty. Li se do našich rtů zasmála a polibek mi opětovala. „Já vím." Potom se ode mě odtáhla, přejela mi dlaní po tváři a odešla do kuchyně. S úsměvem jsem jí pozoroval, potom si znovu sedl na gauč a zadíval se na televizi, kde akorát dávali přátelé a začal je sledovat.

----------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat