_Tom_
To je poprvé, co jsem se s Liou miloval, i když jen ve sprše. Taková malá rychlovka, která i tak bylo úžasná, jako celá Lia. Opatrně jsem s Lii vyšel, postavil ji na zem a políbil ji do mokrých vlasů, když mě objala a položila si hlavu na mou hruď. Jsem neskutečně šťastný, že jí mohu nazývat mou přítelkyní, zní to krásně. Musel jsem se nad tím usmát a začal Liu hladit po vlasech, dávajíc ji do nich pusu. Lia zvedla hlavu, opřela si bradu o mou hruď a usmála se na mě. Opatrně jsem se k její tváři přiblížil a dával pozor, abych se nedotkl jejího nosu, který má chudinka zlomený a dal jí pusu na koutek rtů.
Úplně jsem se zděsil, když mi Lia spadla k nohám, když mi chtěl James ránu vrátit, co jsem mu dal. Zasloužil si to, za to co Lie řekl, jako by ona za to mohla, že už spolu nejsou a ne on. Nejradši bych mu ten jeho obličej zamaloval ještě víc, zasloužil by si to. Možná má Li pravdu, kdyby se přede mě nepostavila, nemá zlomený nos, chudinka moje. Ale jen mě bránila, za to jí jsem vděčný. Je úžasná, láska moje. Dost jsem se o ni bál. Štěstí, že to schytal jen ten nos a její lícní kost, na které měla pěknou modřinu. I to je dost. Nikdy bych to do něho neřekl, že by mohl ublížit ženě.
Jack byl úplně vyděšený, když jsem mu zavolal a řekl, že je Lia v nemocnici. Ale ujistil jsem ho, že je pořádku a taky mu řekl, co se stalo. A jak na tom Lia je. Em byla vůbec hodně překvapená, že mohl James něco takového říct, když jí nazval děvkou, jen kvůli tomu, že nás viděl spolu. Ale i kdyby ne, stejně už spolu nebyli. Kvůli němu, on si za to mohl sám. Radši jsem už na to přestal myslet. Hlavní je, že je Li v pořádku a pousmál se, když mi Lia přejela rukou po vlasech a podíval se na ní.
„Vím, že na to myslíš, ale hoď to za hlavu. Hm?" Přejela mi konečky prstů po tváři a usmála se. Přikývl jsem, líbl ji na čelo a pohladil ji po zádech. „Tak teď tě umyju já." Řekla Lia a vzala můj sprchový gel, který tu mám a taky mě umyla. Bylo to příjemný, když mě její ruce umývali a zavřel nad tím oči. Miluju jí, strašně moc.
.............
Když jsme vylezli ze sprchy, oba jsme se utřeli, Lia si vzala prášek, aby jí nebolel nos a já si vyčistil zuby. Potom jsem si oholil strniště a odešel z koupelny do ložnice se obléct. Vzal jsem si hnědý džíny, světle modrou košili, čisté boxerky a vše položil na postel. Ještě jsem si vyndal ponožky, které jsem si hned nazul a hodil ručník na zem. Oblékl jsem si boxerky, vzal si košili, kterou jsem si oblékl a zapnul knoflíky a nechal dva knoflíky rozepnutý. Najednou jsem ucítil plácnutí po mém zadku i Liin chichot a otočil se na ní.
„Ty, potvoro." Zasmál jsem se, rychle přešel k Lii a chytil jí za pás, která vypískla a zasmála se. Natočila ke mně hlavu a šibalsky se usmála. „No co, nemáš jí vystrkovat." Řekla se zasmáním a otočila se na mně, přitom mě objala kolem krku. Jen jsem se usmál, políbil ji na líčko a položil svou dlaň na její zadeček a jemně jí štípl.
„Au, to bolelo." Udělala na mě smutné oči. To jsem jí, ale nevěřil. „Ale jdi ty." Vyšpulil jsem na ní ret a udělal nevinný kukuč. „Hele na mě tvoje nevinné kukuč nedělej. Na mě neplatí." Štípla mě do tváře a dala mi pusu na bradu.
„Škoda. Tak co nosík, už je lepší?" Smutně jsem se na ní podíval a přejel prstem po její bradě. „Na dotek už nebolí, jen když se chci vysmrkat, tak je to nepříjemný. Štěstí, že mohu aspoň dýchat nosem." Naklonila hlavu na stranu, trochu se ke mně přiblížila a dala mi pusu na rty. Chytil jsem jí za bradu, pohnul rty proti jejím a políbil. Potom se od jejích rtů odtáhl a pousmál se na ní. Lia mi úsměv vrátila, vzala mi tvář do dlaní a dala pusu na nos.
„Oblíknu se, dáme si snídani a půjdeme pro ten dárek. Potom se zase vrátíme, schovám dárek a můžeme jít do kina. Nakonec si můžeme skočit na oběd. Hm?" Řekla a chytla mě za ruce, proplétajíc naše prsty.
„Tak jo. Taky se doobléknu." Dal jsem jí pusu na čelo a zastrčil jí pramen vlasů za ucho. Jen se usmála, přešla ke skříni a hledala, co si obléct. Já si mezitím oblékl džíny, vzal mobil ze stolku a nezapomněl vzít peněženku.
„Jdu zatím udělat snídani, lásko." Řekl jsem, líbl Liu do vlasů a přešel ke dveřím. „Za chvíli jsem tam, lásko." Řekla s úsměvem a poslala mi pusu, kterou jsem chytil a odešel s úsměvem z ložnice do kuchyně.
-----------
Tady je další část, ve které Tom uvedl přesně, jak jí James nazval, hajzl jeden. :/ I jejich malé radovánky ve sprše. :3 :D (Teda skoro žádný) :D
-----------
Hiddlinka_7
ČTEŠ
Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom Hiddleston
FanfictionNěkdy se stane, že si neuvědomíme, že je blíž, než si myslíme. Tom: Myslel jsem, že nikdy nenajdu ženu, která mi bude rozumět, která mě bude chápat a bude tu promne, když jí budu potřebovat. Hlavě ženu, která jednou bude zrovna ta, se kterou chci mí...