| 16✔️|

700 36 6
                                    

°°Lia°°

Dnešní den jsem strávila s Em, udělali jsme si dámskou jízdu, bez kluků. Jack se rozhodl, že někam Toma vytáhne, protože s ním nebyla vůbec řeč. Pořád mi vrtalo hlavou, co to s ním je, že se tak chová. Ale je divný, že s Em a Jackem je v pohodě, ale když přijdu do místnosti já. Tak najednou radši odejde. Nic jsem mu přece neudělala a mrzí mě to, že se tak chová. Přeci ví, že když ho něco bude trápit, tak může za mnou přijít. A je jedno, že je to chlap a ti se moc nesvěřují. Možná za to můžu já, jenže nevím, co jsem mu udělala. Vrátím se k tomu, co jsme s Em dělali. Byly jsme v centru, zašli si na čokoládu, pomlouvali naše polovičky a byly jsme taky v obchodě s oblečením. Já si koupila novou noční košilku ve vínově červené barvě, potom nové spodní prádlo. Taky několik topů ve světlých bravách, a poslední měli barvu černou. Nakonec nádherné šaty v červené barvě. Ještě jsem koupila taky něco Jamiemu, to mu jsem vzala jeho oblíbenou voňavku od Bosse a bílou košili. Snad bude mít radost. Všimli jste si, že Jamese oslovuji Jamie? Strašně se mi ta přezdívka líbí, proto mu tak říkám. Je to sladký, jako celý on.

Jinak i Em si toho hodně koupila, ale spíš oblečení pro miminka. Taky koupila jednu pěknou pánskou mikinu, světle modrou košili pro Jacka a Tomovi, taky něco koupila. Ale teď se musím připravit, než pro mě přijede Jamie. Připravila jsem si bílé dlouhé šaty, k tomu černý pásek a bílé spodní prádlo. Nezapomněla jsem si vyndat baleríny. Vše jsem položila na postel a boty nechala na zemi a odešla do koupelny. Kde jsem si dala rychlou sprchu a usušila se. V županu a s ručníkem na hlavě, jsem přešla do pokoje a oblékla si spodní prádlo, než jsem si oblíkla šaty. Ještě jsem se nalíčila a sundala ručník. Potom jsem si vyfénovala vlasy, které jsem ještě pročesala, a nechala vlasy rozpuštěné.

V pokoji jsem si obula boty, vyndala ze skříně větší kabelku a dala do ní čistě spodní prádlo na zítra, k tomu novou košilku pro mně na spaní a pro Jemieho voňavku s košilí. Nezapomněla jsem na mobil, kosmetickou taštičku a peněženku. To jsem dala taky do kabelky, než jsem jí zapnula a odešla z pokoje, než jsem sešla schody a rovnou do obýváku. Jak to vypadalo, tak kluci tu ještě nebyli, protože tu nebyl moc velký hluk a obýváku byla jen Em, která seděla na gauči a cpala se všem možným jídlem.

„Aby ti nebylo potom špatně." Zašklebila jsem se a sedla si vedle ní. „Měla jsem hlad, teda malé mělo hlad." Nevině pokrčila rameny a zakřenila se. „Jo, moc ti to sluší. Nezapomeňte na ochranu, stačí, že jsem těhotná já." Podívala se na mě, já pro změnu protočila oči.

„Neboj se, jsem rozumná. Navíc myslím, že je ještě brzo. Chodíme spolu ani ne dva týdny." Nechci na to spěchat. Teď pro změnu potočila oči Em.

„To říkáš teď." Zašklebila se na mě. "Nech toho." Vyndala jsem mobil a podívala se na hodiny. Bylo za pět minut tři čtvrtě na šest. Vrátila jsem mobil zpátky do kabelky, akorát zazvonil zvonek. Konečně.

„Měj se hezky. Pá." Dala jsem jí pusu na tvář, pohladila po bříšku a odešla ke dveřím, než jsem je otevřela. Kde stál Jamie, a vyšla jsem ven a zabouchla dveře.

„Ahoj lásko, moc ti to sluší." Usmál se na mě a dal mi pusu. „Ahoj zlato, tobě taky." Odtáhla jsem se a prohlédla si ho. Měl na sobě bílé tričko a modré džíny.

„Takhle jsi byl v práci?" Ukázala jsem na jeho oblečení. „Ne, převlékl jsem se v práci." Věnoval mi jeho zařicí úsměv a vzal mě za ruku.

„Aha, tak to jo." Usmála jsem se na něho. „Tak pojď, krásko." Řekl a spolu jsme přešli k jeho autu. Líbilo se mi jeho oslovení a culila se přitom. Jako správný gentleman mi otevřel dveře a já nasedla, než je za mnou zavřel. Potom přešel na druhou stranu a sedl si za volant. Mezitím jsem se připoutala a kabelku položila na klín. Jamie nastartoval, ještě se nezapomněl připoutat a vyjel.

„Něco pro tebe mám, ale dám ti to až u tebe." Podívala jsem se na něho s úsměvem a položila svou dlaň na jeho koleno. Vzal mojí dlaň a přiložil si jí k jeho rtům a vtiskl polibek. Zaculila jsem se a pohladila ho po tváři, když jí položil na svou tvář a úsměv mi opětoval. „Už se moc těším." Řekl s úsměvem, než svůj pohled vrátil zpátky na silnici.

-----------

Máte tu další část, snad se bude líbit. :) Představte si, že na fotce s Liou je James. (Jinak je to Michael, přítel Taylor.). :D

------------

Hiddlinka_7

Je blíž, než si myslíš ✓ || Tom HiddlestonKde žijí příběhy. Začni objevovat