Bölüm-4-

11.5K 507 26
                                    

Oy? *-*

Nur'un ağzından

Bugün pek iyi hissetmiyordum.
Sanki başım ağrıyor gibiydi. 3. Dersim 10/A sınıfınaydı

Sınıfa girip pek yüksek olmayan bir ses ile 'günaydın' dedim.
Yoklama için isimleri sayarken sıra ona geldiğinde ses çıkmamıştı.
Tekrar Elif dediğimde birkaç kişi gelmediğini söyledi.

-Anladım
dedim sadece.
Sınıf tahtadakini deftere geçirirken aralarda dolaşıyordum.
Elif ve Sıla'nın sırasındayken durdum.
-Sıla Elif neden gelmedi?
-hastaydı. Dün eve gidince konuşacaktık ama aramalarımı cevaplamadı. Konuşmadık hiç.

Sonraki gün koridordan geçerken, nasıl olduğunu merak edip 10/A Sınıfına girdiğimde gözlerimle onu aradım.
Sonra bahçeye gidip etrafa bakındım. Sıla'yı kantinden çıkarken görünce yanıma çağırdım.
-efendim hocam?
-Elif nerede göremedim?
-Malesef bugünde yok.

Dedikleri beni de şüpheye düşürmüştü.
Annesi ve babasıyla yaşamıyor. Hemen gidip idareden adresini öğrenmeliydim.

Telefon numarası ve adres öğrenmiştim. Okul bittiğinde gitmem gerektiğini hissettim.

Okul sonrası...

Sıla ile birlikte arabama binip evine sürmeye başladım. Evin önüne geldimizde hemen arabadan inip kilitledim. Saçımı geriye atıp uzaktan eve baktım.

Kapıya doğru yürüyüp önüne geldiğimde zile bastım.
Biraz bekledik ama açılmadı. Tekrar çaldım ve her çalışımda içimde kötü bir hissiyat oluşuyordu.

-niye açmıyor bu kız ya?
Dedim etrafa bakarak.
-bekleyin hocam arıyacağım tekrar.
-tamam bende duymaya çalışayım sesi.

Kapıya iyice kulağımı yasladığımda içerden telefon sesi geldiğini duydum.

-telefonu içeride.
Sonra cama gidip baktığımda perdenin çok az açık olduğunu farkettim.
Ama masa dışında birşey gözükmüyordu.
Nasıl açarız diye düşündüm.
Havada kararıyordu.
Sıla'yı zorda olsa evine gitmeye ikna etmiştim. Ailesi sorun çıkartabilirdi. O gittiğinde aklıma çilingir çağırmak gelmişti.
Beklemeye başladım.
Biraz sonra bir görevli gelip kapıyı açtıktan sonra ücreti ödeyip gönderdim.
Direkt içeriye geçtim ve kapıyı yavaşça kapattım. Sol taraftaki koltuk dikkatimi çekmişti. Elif üstüne bir battaniye almış ve koltukta uzanıyordu. Hızla yanına gittim. Omzundan tutup hafifçe salladım.
-Elif
-....
-Elif
-....
-Elif
-sen...
Elimi alnına götürdüm.
Yanıyordu.
Birşeyler mırıldanıyor-yada sadece mırıldanmaya çalışıyordu-ve hiç birşey anlamamıştım.
Hastaneye götürmem gerekti.

Sol kolumu dizlerinin altından ve sağ kolumu da sırtından destekleyerek kucağıma aldım.
Hafif bir kızdı.
Arabaya götürüp koltuğa uzanmasını sağladım.
Hastaneye vardığımda onu hızlıca yanıma gelen sedyeye yatırdım.
Beni de birkaç işlem gerektiğini söylediklerinde yanımda ki sağlık görevlisini takip ettim.

Bu hiç içime sinmeyen bir bölümü. Aşırı kısa yazmışım ama ileride akıllanıyorum mskksjsk.

Just a Teacher | Tamamlandı |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin