Bölüm-16-

6.2K 296 117
                                    

Selam! En çok dinlediğiniz şarkılardan önerir misiniz? Şahsen ben medyadakini baya severim. Anlamı falanda güzel*-*  neyse iyi okumalar♥

Elif'in ağzından

Aysel teyzenin evinden çıkıp eve girdiğimde kapıyı kilitleyip arkamı döndüm. İki saattir tutmayı başardığım göz yaşlarımı serbest bıraktım. Kendimi koltuğa atıp karanlıkta sessizce ağladım.
                        -Ertesi sabah-
Kaltığımda bugünün pazartesi olduğu ve gidip Sıla'ya hesap soracağım aklıma geldi. Yüzüm diğer günlerin aksine daha ciddi,solgun ve duygusuzdu. Herzaman ki rutinimi yapıp evden çıktım. Yine kulaklık kulağımda ki yerini alırken rastgele bir şarkı açıp duygularımın akmasına izin verdim. Bağcıklarımı bağladıktan sonra kalkıp yürümeye başladım. Ellerimi soğuk havanın etkisiyle cebime koydum. 10-15 dakikaya okuldaydım. Bahçe kapısını itip içeri girdim. Sınıfa hızlıca yürüyüp içeri geçtim. Çantamı sıraya koyup etrafa baktım.
-mete Sıla'yı gördünmü?
-hımm...sanki lavaboya gidelim demişlerdi gibi.
-tamam saol.
Deyip sahte bi gülüş attım.
-önemli değil.
Deyip gülümsedi sonrasında arkadaşlarına katıldı. Bende sınıftan çıkıp lavaboya  doğru gittim. Kapıyı biranda açtığımda Sıla ve Tuğçe'yi öpüşürken yakaladım.

(Alın size kaos;)

Gözlerimi sol elim ile hızlı kapattım.
-sana kapıyı kilitledin mi diye sorduğumda evet demiştin.
Diye fısıldadı Sıla sitem edercesine.
-ne biliyim kilitledim sandım. Öhöm. Neyse.
Gözlerimi ikisinde gezdirdim.
-Tuğçe bize biraz izin verir misin? 5 dakikaya devam edersiniz. 
Sıla'ya baktı. Sıla başını sallayınca gitti. Gitmesini izledim. Sonra kapıyı kapattım. Lavaboları göz ucuyla kontrol edip Sıla'ya döndüm. Ellerini havaya kaldırıp salladı.
-ne diyeceğini biliyorum. Yüzünden belli zaten. Söyle istediğini küfür et iste-
-ya sen nasıl böyle bişey söylersin Aysel teyzeye! Ben ne kadar utandım senin haberin var mı? Mesajları göstermiş,onunla ilgili olayları anlatmışsın. Ne hakla bunları anlatırsın sen ya!?
İstemeden yakasını tutup duvara itmiştim. Tabiki sertçe değildi.

-bak ilk başta bende ne dediğimi bilmiyorum ama biraz aklıma başıma geldiğinde farkettim. Sarhoşken anlatmışım ve biraz kendime geldiğimde kendisi devamını sordu ve-
-ve sende söyledin değil mi? Tam bi aptalsın off! 
Başını eğdi.
Bende ellerimi dizlerime koyup ağlamaya başladım.
-Elif bu sanırım okuldaki son günüm. Annemler herşeyi öğrendiler.
Kafamı hızla ona çevirdim.
-yanlış anlama senin onu sevdiğini değil. Benim durumumu.
-anladım.nereye gidiyorsun ki başka okula mı?
-keşke öyle olsaydı ama başka bir şehire. Antalya'ya taşınıyormuşuz.
Başımı iki yana salladım.
-saçma
-bencede ama onlar bunu anlamıyorlar. Sessizlik olmuştu.

-Elif ben özür dilerim senden böyle bişey yaptığım için. Sadece mutlu olmanı istedim. Söylediğimde Aysel teyze hiç kızmadı. Biraz şaşırdı sonra tuhaf bir şekilde gözleri doldu ama anlamadım.
-Artık mutlu olamam ki ben. O evleniyor Doktor şerefsiziyle...
-ne?umarım birşey olur ve evlenemezler. Tek dileğim mutlu olman Elif.
-teşekkür ederim.
Başını salladı.
Lavaboya gidip musluğu açtım.  Ağladığım belli olsun istemiyordum. Yüzümü yıkadım. Peçete alıp yüzümü kurularken içeri Yeşim hoca ve Nur girdi. Sıla ile birbirimize baktık.
Yeşim hoca
-kızlar şimdi çıkında işimiz var tamam mı?
Dedi.
-tabi hocam
Diye cevap verdi Sıla. Önden Sıla sonrada ben çıktım. Kapının ağzında Nur  bekliyordu. Geçeceğim sırada kolunu kapıya koydu.
Sessizce
-Elif sen ağladın mı?
Dedi.
-hayır
Dedim bastırarak. Sonra kolunun altından geçip sınıfa ilerledim.

Nur'un ağzından
(Dün gece olanlar)

Eve vardığımda telefonumu çıkarıp annemi aradım. Biraz çaldıktan sonra açıldı.
-alo kızım
-anneciğim ne oldu inanamayacaksın!
-Emir bana evlenme teklifi etti reddedicektim fakat söyleyemedim.
Dedim.
Biraz bekledim.
-anne dondun mu?
-hey a-anne?
-ne yani heyecandan mı kapattı yoksa şarjı mı bitti?
Sonra wattsapa girip anneme mesaj attım.
Biraz annemle konuştuktan sonra telefonu bırakıp yatağa girdim.
                      -Sabah okul-

Yeşim hoca ile aşşağıya inmiştik tekrar. Erkek hocalardan bazılarıda erkeklerin tuvaletine gitmişti. Öğrencilerden bazılarına bunun hakkında sorular soracaktık. Akşam annemin yanına gidersem Elif'e sorabilirdim. Ayrıca şüpheli kişileri de bugün görmeliydik. Tuvalete gelince Elif ve Sıla'yı gördük. Yeşim hoca onlara çıkmalarını söyledi. Sonrasında ise rastgele bir tuvalete girdi. O sırada kızlara baktım. Sıla ile göz göze geldiğimde gülümsedim. Fakat Elif'e baktığımda ağladığını gözlerinin kırmızılığından anlamıştım. Elimi kapıya koydum.
-Elif sen ağladın mı?
Gözlerime baktığında içinde kırgınlık,kızgınlık ve acı gördüm. Dişlerinin arasından
-hayır
Dedi.
Neydi bu kızı üzen? Ya da kimdi?

Bittiiiiii! Bölüm hakkında söylemek istediklerinizi mesaj yada yorum olarak belirtirseniz sizi yerim♥♥♥

Keyifli,güzel günler :)
....

Just a Teacher | Tamamlandı |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin