Keyifli okumalar...
Nur'un ağzından
-sevgilisi mi?
Yüzü şaşkın bir hâl almıştı.
-evet sevgilim.
Hemen eski ciddiliğine dönmüştü tabi.
Ayağa kalkıp kollarını önünde birleştirdi.
-madem ki sevgilin, o zaman onu birdaha karşıma çıkartmasan iyi edersin.*****
-onu eve götürsem iyi olur.
-tamam fakat bana haber verin olur mu?
-tabi efendim.
Elif'in üstüne eğilip belinden ve kolundan tutarak kaldırdım.
Yüzünü buruşturdu.
-gel tatlım...
Arabaya bindirene kadar yanımızdan ayrılmamıştı.
-iyi akşamlar size.
Arabayı çalıştırıp hızla oradan ayrıldım.Arada göz ucuyla ona bakıyordum.
-niye. Neden yani.Birkaç dakika sonra anneme vardık. Kendi kapımı kapatıp onun yanına gittim.
-seni sırtıma alayım mı?
Dedim gülümseyerek. Hiçbir mimiği oynamıyordu.
-peki gel o zaman.
Arkamı dönüp biraz eğildim.
Gelmeyince kollarını tutup boynumda birleştirdim.
-hadii ayaklarını sar.Kaldırıma çıkıp eve doğru yürüdüm.
Kapıya geldiğimde zile basıp bekledim.
Kapı açılınca ürkülerek geriye gittim.
-Aa!
Diye bağırdım.
-Ay.
-anne bu ne hâl?
-maske yaptım. Niye şaşırdın bu kadar? Hem asıl size sormalı. Bir günde adam akıllı gelin be kızım ya. Ne oldu Elif'in kafasına?İçeriye geçip Elif'i koltuğa bıraktım. Montunun fermuarını indirip çıkardım.
-anneciğim ben anlatacağım birazdan sana.
Bacaklarını kaldırıp koltuğa uzanmasını sağladım.
-aşkım sen bir biraz dinlen. Uyumaya çalış yanına geliceğim birazdan, tamam?Mutfağa gidip dolaptan bardak aldım. Sürahiyi kaldırmaya çalıştım. Annemin geldiğini hissettim.
Fısıldadı;
-elin titriyor Nur. Yine.
-biliyorum anne.
Bardağı elimden alıp su doldurdu.
Sandalyeyi pencereye çekip yavaşça içtim.Annem üzgün şekilde bakıyordu.
-anne otursana.
Kapıyı kapatmasını işaret ettim.
Sandalyeyi alıp karşıma oturdu. Olanları ona anlattıktan sonra mutfaktan çıkıp lavaboya girdim.
Gözlerim kızarıyordu.
Yüzümü yıkayıp kuruladım.Annem yatmaya gidince salona geçip ışıkları kapattım.
Yinede içeriye koridorun ışığı azıcık vuruyordu. Koltuğun kenarına yaslanıp onu izlemeye başladım.
Eminim göz yaşlarının izleri hâlâ belli oluyordu.Ona dayanamıyorum. Gerçekten. Annesi olacak kadının onu üzmesi canımı çok yaktı.
Yüzüme ateş bastığını farkettim.
Ağlamak istemiyordum.
Ama dayanabileceğimi de sanmıyorum.
Ağzımı kapatarak balkon kapısını açtım. Aynı şekilde kapatıp, kazağımla yüzümü sildim.Demirlere yaslanıp kendimi serbest bıraktım.
Çok bunalmıştım.
Söylediklerim ve söylemediklerim yüzünden.Birkaç dakika sonra içeriye geçip ona tekrar baktım.
Örtüyü ensesine kadar çekip iyice örttüm. Yanağını öpüp geri çekildim.Elif'in ağzından
-ne kadar güzel bir model! Aysel hanım bu işte çok başarılısınız.
-saolun. Aslında biraz uğraştırıcı bir model. Fakat evde çok vaktim olunca vakit geçiyor.
-kesinlikle haklısınız. Biliyor musunuz bir ara bende kazak örüyordum.
-aa öylemi?Bu konuşmalarla uyanacağımı hiç beklemiyordum. Gözlerimi yavaşça açıp etrafıma baktım.
-evet evet. Buarada cildiniz çok pürüssüz duruyor Aysel hanım. Ne kullanıyorsunuz?
-aslında ben yeni bir maske tarifi buldum.
-ya.
-evet. A- günaydın Elif.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just a Teacher | Tamamlandı |
Teen Fiction"Ben sıradan bir öğrenciydim, fakat o muhteşem bir öğretmendi.."