Nur'un ağzından
Üstünden kalmak için ayağımı halıya attığım fakat halını ayağımdan kaymasıyla onun üstüne daha çok düştüm. Ve bu sefer yanlışlıkla dudağını öpmüştüm. Gözlerini büyütüp bana baktı. Bişey diyecek gibi dudaklarını araladı. Fakat bişey söylemedi.
-ben çok özür dilerim Elif. Gerçekten özir dilerim...
Tekrar doğrulduğumda ayağa kalkabilmiştim. O da hızlıca koltukta kalktı. Gözlerim eline gitti. Sağ elinin eklemleri kanamış ve morarmış görünüyordu.
-Sen eline ne yaptın böyle?
Dedim. Yanına oturdum bileğini tutup eline baktım.
-Sinirimden yaptım...
Dedi ifadesizce. Az önce olan şeyin etkisi hala yüzündeydi.
-peki bu yaptığın şey doğrumu şimdi
-...
Ayağa kalktım.
-ha-hadi gidelim.
Kalbim şuan çok değişik atıyordu. Heyecanlanmış hissediyorum.*******
-beni çok kızdırdın Elif! Birşey varsa bana söyliyeceksin bundan sonra. Ya eline birşey olsaydı? Kendini düşün biraz.
Annem Elif'in elini sarıyordu. Elif'le göz göze geldiğimde gözlerini çekip anneme baktı.
Yanaklarının kızardığı burdan belli oluyordu. Buna niye takılmıştım bu kadar? Ben bile anlamıyorum. Ama bu haldeyken yüzü çok şirin görünüyordu.
-Nur!
Anneme döndüm.
-Elif'e dalmayı bırakta masayı hazırlayalım hadi.
Dedi.
Ayağa kalkıp mutfağa girdim. Bir bardak su içip tezgaha yaslandım. Elimi kalbimin üstüne getirdim. Derin derin nefes alıp tezgaha yaslandım. Annem içeri girdiğinde yemekleri masaya yerleştirmeye başladım.
-Hadi Elif'i çağır
Deyip güldü.İçeriye gittiğimde koltukta elini izliyordu.
-Hadi gel Elif..
Ona seslendiğimde irkilip bana baktı. Başını sallayıp ayağa kalktığında bende içeriye gittim. Hep birlikte yemeğe başladık.
Bir süre sonra bir telefon sesi duyduk.Elif'in ağzından
Nur hala üstümdeydi. Şuan hiç de iyi bi pozisyonda değildik. Biraz olsun vücudunu benden ayırdığında çok sürmeden üstüme tekrar düştü ve dudaklarını dudaklarımda hissetmiştim. 1 saniye sürmüş olsa bile inanılmazdı.
Bunu hiç beklemiyordum. Öldüğümü hissettim. Ayağa kalktığında koltuktan destek alarak bende kalktım. Şeytan görmüş gibi kalakalmıştım.****
Aysel teyze elimi sarıyordu ve bana kızmıştı. Morali bozulmuş görünüyordu. Başımı kaldırıp Nur'a baktım. Bana baktığını görünce Aysel teyzeye baktım. Biraz sonra Nur'un hala bana caktığını gördüm.
-Elif'e dalmayı bırakta masayı hazırlayalım hadi.
Bu dediğine ben bile utanmıştım. Sonra ayağa kalkıp mutfağa girdi. Aysel teyze gülerek bana döndü.
-nasıl utandı ama
Dedi fısıldayarak.****
Cebim titrediğinde kaşığı masaya bırakıp elimi cebime attım. O sırada Nur'un bana baktığını gördüm. Sonra telefonu çıkartıp kimin aradığına baktım. Ablam arıyordu.
-kim arıyor?
Bunu Nur sormuştu.
Biraz şaşırmıştım açıkçası.
-şey ablam. Ben konuşabilir miyim?
-tabiki kızım konuş sen
Dedi Aysel teyze.
Başımı sallayıp masadan kalktım. Oturma odasına gidip telefonu açtım.
Biraz ablamla konuştum. Tekrar mutfağa girip sandalyeye oturdum. Aysel teyze gülümseyerek
-Güzel bir haber mi var çok mutlu görünüyorsun kızım.
Dedi.
-evet. Ablam bu hafta yanıma gelecekmişte onu söyledi. Uzun zamandır görüşemiyorduk.
Dedim.
-iyi bakalım bizi de tanıştırırsın değil mi?
Deyip Nur'u işaret etti.
Nur başını yemeğinden kaldırıp gözlerini bizim üzerimizde gezdirdi.
Başımı salladım.
-tabiki...
-ertesi sabah-Evden çıkıp okulun yolunu tuttum. Dün akşam çok değişik şeyler olmuştu. Nur aklımı almıştı resmen. Okulun kapısını aralayıp içeri girdim. İlerde Nur, Yeşim hoca ile konuşuyorken onunla göz göze gelmemek için çantamın kolundan sıkıca tutup sınıfa koşmaya başladım. Tam içeri gireceğim sırada birine çarptım.
-hey yavaş ol! Elif sen miydin? Ne bu acalen?
-kusura bakma Mete. Geç kaldım sandım da
Dedim. Sonra çantamı sırama koydum.
-Bahçeye çıkalım mı? Hem konuşuruz.
-olur çıkalım.Sınıftan çıkıp koridorda yürümeye başladık. Bahçeye çıkıp zevklerimiz hakkında konuşmaya başladık.
Banklardan birine oturduk.
-bende severim fantastik film ama dramda izlerim.
Dedi.
-evet dram güzel bazıları çok duygusal oluyor. Ağlıyorum ya
-bende bende salya sümük
Deyip güldü. Bende güldüm.
-cidden mi?
-evet ama dalga geçme.Bugün bir bölüm daha atacağım takipte kalın. Ve aslında bu bölümde öpüşme falan yoktu. Fakat kıramayacağım biri böyle istedi.
Bölüm hakkında söylemek istediklerinizi yorum ve mesaj yoluyla yazabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just a Teacher | Tamamlandı |
Teen Fiction"Ben sıradan bir öğrenciydim, fakat o muhteşem bir öğretmendi.."