Hepinize selam!!
Sınav haftasındayım bu 2. Hafta ve yarın sınavım var ama kolay olduğu için size bölüm yazmaya karar verdim. Güzel ve uzun bir bölüm olacak. Şimdiden hepinize iyi okumalar♡♥Elif'ten
Bu Sıla'da bir gariplik vardı ama anlatmamıştı henüz.
Sıla ile aynı yerde ayrılıp kendi yoluma yürüyordum.
Ellerim soğuktan iyice titriyordu.
Cebime koydum.
Ve başımı eğerek yürümeye başladım.O sırada biri bana korna çalmıştı. Soluma döndüğümde Nur'un yanımdan geçerken bana baktığını gördüm. Başımla selam verdim.(sizce hoca yazayım mı yoksa sadece Nur mu yazalım?) Yüzümde şapşal bir gülümseme oluştuğunu hissediyordum.
Eve vardığımda çantamı kenara bırakıp birşeyler yedim.
Sonra elime telefonu alıp koltuğa uzandım.
Biraz vakit geçirdikten sonra Sıla'ya mesaj attım.Benden:Sıla gel dışarı çıkalım mı biraz? Annenlere söyle de birşeyler içmeye gidelim.
Gönderilen SILA
-
Gönderen SILA
sıla: söyledim izin verdiler. Ben geliyorum birazdan sizin eve hadi görüşürüz :*
Telefonu kapatıp odama gittim. Üstüme güzel uzun bir kazak giyip altına kot pantolon giydim.
Aynada kendime bakıp telefonumu alarak dışarı çıktım.
Sıla biraz sonra köşeden görününce tüylerini okşadığım kediden elimi çekip ayağa kalktım.-selam! Hadi gidelim
Dedim.
-ama nereye gideceğiz?
-sıcak çikolata falan alalım. Bu havada iyi gider bence.
-iyi tamam gidelim bakalım.Yolda yürürken neredeyse çok az konuşmuştuk.
Aslında ben konu açıyordum hep.
Bir sıkıntı olduğu belliydi.
Sonunda kafeye geldiğimizde önden geçti.
Kendimize birer sıcak çikolata alıp dışarıya çıktık. İleride ki denize doğru bakan banklardan birine oturduk. Çikolatadan bir yudum aldım.-Sıla
Bana döndü.
-bana ne olduğunu anlatacak mısın?
Yüzü gergin görünüyordu.
-ha onu diyorsun sen...önemli bişey olmamıştı. Klasik aile sıkıntıları işte boşver.
-emin misin. Başka birşey yoktur inşallah?
-hayır ya dediğim gibi. Hemde dolaşmamız iyi oldu biraz rahatladım. Yanımda sen olunca moralimin bozuk olmasının imkanı yok.
Dedi gülümseyerek.-şımardım bak şimdi.
Gözlerim sol ilerideki banka takıldığında küçük bir şok yaşadım. Çünkü tam da o bankta Nur ve geçen bana bakan doktor Emir oturuyordu. Sıla baktığım yere döndü.
-aa bu Nur hoca değil mi? Yanında da biri var
-evet...
Doktor Emir elleriyle Nur'un ellerini sarmıştı.
Bu da yetmezmiş gibi Nur gülümsüyordu. Halinden memnun görünüyor.
O an biri elleriyle kalbimi söküp atmıştı sanki.
Sıla bana döndü.
-Elif ben ne diyebilirim bilmiyorum. İstersen gidelim?
O an Nur ve yanındaki bizi farketmişlerdi.
Onunla göz göze geldik.
Suratı normal bir hâl almış ve bana bakmaya devam ediyordu. Ayağa kalkıp yanımdaki çöp kovasına bardağı attım (fırlatmışta olabilirim).Evin önüne geldiğimizde Sıla ile artık ayrılacaktık.
Yol boyunca kendimi tutmuş ve hiç birşey söylemedim.
Eğer konuşmayı denersem kesin ağlayacaktım.-pazartesi okulda görüşürüz. Zaten mesajlaşırız. Lütfen kendini üzme.
Başımı salladım ama bu üzülmeme engel değildi.
Birkaç adım attı ve arkasını dönüp yanıma geldi.
Bana sarılıp yoluna devam etti.
Eve geçip koltuğa oturdum. Ağlamak istemiyordum.2.5 saat sonra
Artık ağlamaktan gözlerim ağrımıştı. Lavaboya gidip 5. Kez yüzümü yıkadım.
Yorulduğumu hissedip yatağıma gittim.
Üstümü değiştirip yatağa girdim. Elime telefonumu aldım.
Saate baktığımda 12'yi geçiyordu. Telefonumu kapatıp iyice yorganı üstüme çektim.Sabah
Telefonu elime alıp düğmesine bastım.
Sıla'dan 7 mesaj ve Kübra ablamdan 2 arama.
Hepsine cevap vericeğim ama yemekten sonra.*****
Yediklerimi kaldırıp koltukta biraz uzandım.
Ablamı aradım.
Biraz onunla konuştum.
Bu bana iyi gelmişti.
Birbirimizi çok özlemiştik. Yakında yanıma geleceğini söyledi.
Sonrasında Sıla'nın attığı mesajlara baktım.
İyi olup olmadığımı soruyordu bir de günaydın mesajı atmıştı. Bende ona mesaj attım ve telefonu sessize alıp sehpaya bıraktım.
Televizyonu açtım.
Aklımı dünkü olaydan kurtarmak için birşeyler açmam gerekti. O yüzden aklıma ilk çizgi film geldi. Bence bu baya iyi fikir.Yarım saat sonra
Kanalları değiştirdim. Ama hiç bana göre olmayan diziler vardı.
Sonra kanal 7'yi açınca önüme bir hint dizisi çıktı. Saçma bir şekilde izlemeye karar verdim.Burda bitiriyorum canlarım.♡♥
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. İyi geceler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just a Teacher | Tamamlandı |
Teen Fiction"Ben sıradan bir öğrenciydim, fakat o muhteşem bir öğretmendi.."