Elif'ten
Aysel teyze ile baya sohbet etmiştik. Kendisi ve Nur'u anlatıp duruyordu. Anne- kız çok güzel anıları vardı. Ne yalan söyliyeyim özenmiştim valla. Hem bu sayede Nur'um hakkında daha fazla bilgi sahibi oluyordum. Bunları düşündükçe çok mutlu oluyordum. Tabi bi yandan da üzülüyordum. Çayımı elime alıp ağzıma götürdüğüm sırada Aysel teyze
-Elif sen Nur'dan hoşlanıyor musun?
Elimdeki bardağı yere düşürdüğümde büyük bir sesle parçalanmıştı. Hemen ayağa kalkıp parçaları almak için eğildim. -ö-özür dilerim bi-biran elimden kaydı. Çok özür dilerim gerçekten.
-asıl ben özür dilerim kızım bu konular böyle hemen sorulmaz ama...
Saçımı geriye kulağımın arkasına aldım. Sonrasında ellerimi cam kırıklarına uzattım. Fakat ellerim titrediği için hepsi elime batmıştı. Birkaç tane derin kesik oluşmuştu.
-kızım sen niye hemen elliyorsun öyle ya sakın bidaha elleme geride dur ayağına batmasın.
Arkadan dolaşıp elime bakmak için geldi.
-ah be kızım keşke sormasaydım benim yüzümden oldu işte.
-hayır hayır ben düşürmeseydim olmayacaktı. Zaten acımıyor bile. Yalan.
Bana inanmayan gözlerle bakmaya devam ediyordu.
-gerçekten acısa söylerim.
-neyse ben gidip elin için birşeyler getireyim.Elime pansuman yaptıktan sonra yeri temizledik. Karşılıklı oturmuştuk bu sefer. -neyse ki daha kötü olmadı.
Dedi.
-sayenizde
-şu sizli-bizli konuşmayı bırakmalısın bak ben sana kızım diyorum üzülüyorum ama.
Dedi gülümseyerek. Bende gülümsedim.
-haklısın Aysel teyzeciğim.
-Ee artık soruma cevap mı versen lafı değiştirmeden?
İçimden unutmadığı için küfürler ediyordum.
-evet tamam seviyorum yani her öğrenci kadar.
Seslice güldü.
-o anlamda sormadığımı biliyosun.
Yutkundum.
-kızım bak ben cevabı biliyorum zaten. Sadece senden duymak istiyorum.
-be-ben...seviyorum onu. Yani sanırım.
Aysel teyze başını sallayıp gülümsedi. Sonrasında balkondan dışarıya baktı.
-peki sen nası-
-nasıl öğrendim. Biraz kızabilirsin ona fakat..Sıla söylemişti.
-Sıla?!
-senin o eve sallana sallana geldiğin gece arkandan gelmiş ve aldığım kokuya göre içki kokuyordu üstü.
Ağzım açık kalmıştı resmen.
-neyse sonra;Flashback
Aysel'in ağzından
Elif'in eve olmadığını biliyordum bu yüzden o gittikten 1 2 saat sonra balkona çıktım. Buradan onun evi rahatlıkla görünebiliyordu. Zaten karşılıklı olduğu içinde çok yakındı. Biraz sonra saate baktığımda baya geç olduğunu farkettim.
-neredesin Elif nerede?
Saatlerdir balkonda onu beklemiştim. Ta ki sonunda köşeden görünmüştü. Kaşlarımı çattım. Çünkü dengesizce yürüyordu. Eve geçtiğini gördüğümde derin bir oh çektim. Bunu ona sormalıydım kesinlikle. Bende balkondan kalkıp içeriye geçtim. Etrafı toparlayıp yatacakken kapımın şiddetle vurulmasıyla yerimde sıçradım. Gecenin bu saatinde kim olabilirdi ki?
Kapıya göneldim. İlk başta tabiki delikten baktım. Hemen kapıyı açtım.
-Sıla senin ne işin var burada iyi misin kızım? Bu koku da ne?
-gül kokusu. Gül getirmiştim fakat unutmuşum evde kalmış.
Dedi. Saçmalıyordu. Onu içeriye alıp biraz ayılmasını sağladım.
-Aysellllll teyze ben çok önemli birşey diyecem sana.Bana herşeyi anlatmıştı. İlk başta inanmadım ama sonrasında mesajlarını gösterdiğinde açıkçası biraz şok olmuştum. O gittiğinde gece uyuyamamıştım.
Flashback sonu
(Aysel'in ağzından devam ;)-işte böyle şeyler oldu.
Dedim. Elif elleriyle yüzünü kapatmıştı. Hem sinirli hem utanıyordu. Büyük ihtimalle ona kızacağımı ya da dizilerdeki gibi 'kızımdan uzak!' Diyeceğimi sanıyordu. Endişelerinin boşuna olduğunu anlaması için ona sarıldım.
Bu konu hakkında konuştuk birkaç dakika. Sonrasında cebimde hissettiğim titreşimle elimi cebime attım. Ekranda Nur'un olduğunu gördüğümde gülümsedim.
-a ha seninki arıyor
Deyip kıkırdadım.
Kendiside gülümsedi.
Telefonu açtığımda Elif'inde sesini duyması için aramıza koydum.
-alo kızım
Elif'e baktığımda gözleri gülüyordu resmen.
-anneciğim ne oldu inanamayacaksın!
Aklıma gelen şeyi düşünürken tekrar konuştu.
-Emir bana evlenme-
Derken telefonu kapadım. Elif şok olmuşçasına bakıyordu.
-kızım..
-ben gitsem iyi olur artık. Hoşçakal Aysel teyze.
-Elif kızım dur.
Elini kalkmamam için kaldırdı. Ve hızlıca evden çıktı.
-ah be Nur ah!
Yüzümü asıp masadaki tepsiyi alıp içeriye geçtim. Kapıyı kilitleyip mutfağa girdim.Ve bu kadardı. Kaos istediniz biraz oldu gibi sanki ne dersiniz?
Aysel'i sevenler ^-^
Bölüm hakkında görüşlerinizi yazmayı ve oy vermeyi unutmayın♥♡♥ canlarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just a Teacher | Tamamlandı |
Fiksi Remaja"Ben sıradan bir öğrenciydim, fakat o muhteşem bir öğretmendi.."