Bölüm-11-

7.2K 314 92
                                    

Elif'ten

Okula vardığımızda kapıdan geçerken Sıla çantasından bir defter çıkarttı.
-sen sınıfa gir bende hemen şunu Kübra'ya verip geliyorum.
-tamam çabuk ol neredeyse herkes girdi.
-tamam
Deyip hızlıca üst kata yürümeye başladı.

Onun çıkmasını izlerken kulağımda çalan düdükle yüzümü buruşturdum. Arkamı döndüğümde beden hocası olan Ahmet hocanın gülerek bana baktığını gördüm.
-korkutmak istemedim ama sınıfta olman gerekiyor
-tabi hocam
Arkamı dönüp sınıfa doğru koşmaya başladım. Sanırım biraz hızlı koşuyordum çünkü köşeden dönerken birinin bedenine çarptım. Başımı kaldırdığımda Nur olduğunu gördüm. Koridorda sadece o ve ben vardık. Vücutlarımız hala çok yakındı. Yüzünde tuhaf bi gülümseme vardı. Direk olarak bana bakıyordu. Ama ben onun o inanılmaz derecede güzel olan suratına bakmak yerine gözlerimi kaçırıcak yer geziyordum.

-çok özür dilerim hocam ben-
-önemli değil. Yok yazılmadan git.
Bir adım geri atıp sağ tarafından geçerek sınıfa girdim. Şansıma hoca daha gelmemişti. Bende bunu fırsat bilerek yerime geçtim.
-yanakların yine pembe pembe
Dedi Sıla.
Ellerimi yanaklarıma koydum.
-üf olamaz ya
Sıla yanağımdaki elimi tutup çekti.
-bence çok tatlı.
Birazdan hoca sınıfa girip ders başlamıştı.

Yarım saat sonra

Ellerimi istemeden çeneme dayayıp onu düşünmeye başlamıştım. Sanki şuan sınıfta başka bir hoca yokta o karşımdaymış gibi halüsinasyon  görüyordum.  Tabi bunun bir hayal olduğunu Sıla'nın omzumdan beni sarsmasıyla farkettim.
-Elif bişey mi oldu kızım niye öyle bakıyorsun?
-hi-hiç hocam dalmışım.
-peki herneyse devam edelim. Sıfatları kim saymak ister?

Zil çaldığında herkes çıkmaya başladı. Bizde ayağa kalkıp sınıftan çıkıp lavaboya yürümeye başladık.
-Yine ne düşünüyordun Allah bilir?
-onun suratı aklıma gelip duruyor. Musluğu açıp yüzümü yıkadım. Sıla'da sağ tarafımda duruyordu. Yüzümü yıkayıp başımı kaldırdığımda aynadaki yansımam dışında arkamda Nur'u görüyordum. Suratımı astım.
-baksana yine onun suratını görmeye başladım. Resmen aynadan bana bakıyor.

Avuçlarıma tekrar su alıp yüzüme çarptım.
-Hayal değil gerçeğim.
Arkama döndüm.
-aa merhaba hocam
-sen beni mi hayal ediyorsun
Dedi sırıtarak ve yüzündeki şaşkınlıkla.
-hayır ben-

Kapının açılmasıyla Yeşim hoca içeri bir adım attı.
-Nur hocam ben diğer lavaboları kontrol ettim birkaç şey buldum. İşiniz bittiyse gelin.
-evet hocam bitti geliyorum.
Yeşim hoca başını sallayıp önden kendi çıktığında Nur'da arkasından gidecekken bana ve Sıla'ya bakıp sonkez benimle gözleri buluştuğunda göz kırpıp kapıdan o da çıktı.

Nur'un ağzından

Bugün koridor nöbetçisi olduğum için öğrencilere sınıflara geçmesini söylüyordum. Sonunda herkesi geçirdiğimde arkamı dönüp diğer tarafta öğrenci olup olmadığına baktım. O sırada birinin bana çarpmasıyla irkildim. Kim olduğunu yüzünü görümce anladım. Elif heyecanlı bir şekilde bana bakıyordu.
Utangaç tavırlar sergilemesi beni gülümsetmişti. Yanakları pembe bir hal aldığında konuşmaya başladı. Çok şirin gözükmüştü.
-çok özür dilerim hocam ben-
-önemli değil. Yok yazılmadan git.
Yanımdan geçip giderken gülümseyerek başımı iki yana salladım.

Öğretmenler odasına çıktım. Yeşim beni yanına çağırdı. Masaya oturup ona döndüm.
-Nur sana birşey göstereceğim.
Çantasından küçük bir pakette hapa benzer birşey çıkarttı.
-nedir bu?
-bir çeşit uyuşturucuymuş az önce bir öğrenci yanımdan geçerken düşürdü.
-sen ciddimisin ya hangi öğrenciden düştü?
-şu 10/A'da ki cenk diye bir çocuk var ya ondan düştü.
-aslında çok iyi çocuktur o niye böyle birşey yapsın ki?
-kandırmışlardır ne olacak. Daha taze yürekli çocukları öldürmeye çalışıyorlar. Kesin başka öğrencilerde almıştır bundan
-bilemiyorum. Kimden almaya çalıştıklarını öğrendin mi bari?
-hayır ama onu konuşturdum bazı kızlar da almış ve lavaboda iztiklerini söyledi.
-tamam o zaman tenefüste arayalım haber veririm ben sana.
-tamam görüşürüz şimdilik.

Zil çalmadan biraz önce lavaboya inip elime geçirdiğim eldivenler sayesinde çöpe elimi geçirdim. Biraz aradıktan sonra elime birkaç poşet geldi. Çıkardığımda aynı haptan olduğunu gördüm. Yanımdaki poşete koyup diğerlerini de aramaya başladım. Bulduklarımı koyup çıkacağım sırada dikkatimi çeken bazı şeyler duydum.
-onun suratı aklıma gelip duruyor olduğum tuvaletin kapısını yavaşça açtığımda Elif ve Sıla'yı gördüm. Sıla ile gözgöze geldim. Fakat Elif birşeye söyleniyordu. 
Kafasını kaldırıp bana baktı. Tek kaşımı kaldırdım.
-baksana yine onun suratını görmeye başladım. Resmen aynadan bana bakıyor.
Kendimi kıkırdamaktan alıkoyamadım.
Bunu söylediği kişi benden başkası değildi heralde.
-Hayal değil gerçeğim.
Arkasını dönüp bana baktı.
-aa merhaba hocam
-sen beni mi hayal ediyorsun
Dedim sırıtarak
-hayır ben-

Lafını Yeşim hoca kesmişti. Beni çağırıyordu. Gitmeden onlara bakıp gülükseyerek Elif'e göz kırptım. Hareketleri bana komik ve tatlı geliyordu.

Merhaba söylemek istediğim birşey var bir instagram hesabı açtım. Adı @denizbyker buradan sizlerle konuşup kitap hakkında muhabbet etmeyi planlıyorum. Onun dışında goy goy da yaparız ^-^ gelmek isteyenler için hesabımı bıraktım♥_♥

Ve boom yeni bölüm. Görüşlerinizi buraya bırakabilirsiniz?

Just a Teacher | Tamamlandı |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin