Het is al 1 jaar na de redding van Appie. Na zijn redding, heeft hij met Amber gezoend. Maar ook zijn Nienke en Fabian weer dichter bij elkaar gekomen. Amber en Appie zijn na die zoen nu echt een stelletje geworden. Maar tussen Nienke en Fabian loopt het na die zoen een beetje stroef. Fabian is nog steeds veel bezig met de geschiedenis. Nienke is ook vooral in de war door de zoen. Want wat betekende die nu zoen voor haar? Maar vooral voor Fabian? Maar daar kan ze nu niet veel aandenken, want ze was nog verpleegster in opleiding. Amber was nog steeds foto model en Appie werkt als ICT'er. Fabian was nog steeds met geschiedenis bezig. Maar na die zoen van haar en Fabian , hebben ze elkaar niet meer gezien of gesproken. Alsof Fabian ook in de war is. Of kon die zoen hem niks schelen? Ook weet ze niet of die zoen meer uit blijdschap was omdat ze Appie hadden weten te redden, of dat ze die zoen echt allebei meende. Maar veel erover nadenken kon ze niet, want ze werd al snel uit haar gedachte gehaald. "Nienke? Kun je even mee assisteren?" "Ja. Ik kom." Nienke staat op en loopt mee. Dan krijgt ze een appje van Amber:"hey! Hier je bestie! Zullen we morgen afspreken? Ik heb je al even niet gesproken. En ik heb nieuws. Xx Amber." Nienke glimlacht en appt terug:"is goed. Waar?" Dat klopt, na die zoen van haar en Appie, is ze veel meer met Appie bezig geweest, en heeft ze Nienke een beetje verwaarloost. Maar ze neemt het haar niet kwalijk. Ze gaat door met assisteren.
JE LEEST
Anubis en de terugkeer van Sibuna. (VERVOLG)
Фанфикdit is een vervolg op anubis en de terugkeer van Sibuna. hoe gaat het nu tussen Fabian en Nienke , na hun verzoening? en zijn Appie en Amber na een eerste zoen nu een stel?