Amber loopt met haar armen over elkaar, huilend door het park. Ze heeft haar traan weg en gaat op een bankje zitten. Waarom voelt ze zich niet gelukkig? Ze is bijna 1 jaar getrouwd met Appie en ze voelt zich al een paar weken super ongelukkig. Maar waarom? Ze heeft geen idee. Ze staat op en wil verder lopen, als ze Fabian opeens hoort roepen. Ze draait zich om en ziet dan dat Fabian op haar af komt. "Amber? ik...Ik moet iets zeggen." Fabian kijkt haar diep in de ogen aan. Amber doet hetzelfde. "Wat dan?" Vraagt Amber. "Sinds die zoen...Amber.. ik-ik ben smoor verliefd op je! Ik zeg het gewoon! Amber, ik ben verliefd op jou! Dat dit uit mijn mond komt, zeg!" Fabian krabt nerveus op zijn achterhoofd. Amber kijkt hem aan en zoent hem dan vol op zijn mond.
"Ik dacht dat je het nooit zou zeggen." Zegt ze dan. Fabian glimlacht naar haar en zij naar hem.
Patricia ligt op de bank tv te kijken. Opeens krijgt ze kramp in haar buik. Ze negeert het en ineens is de kramp weer weg. "Liefje? Ik ga friet halen? Wat voor snack wil jij?" Vraagt Jeroen die zijn jas aan doet. Opdat moment krijgt Patricia weer kramp. Ze laat het niet merken aan Jeroen. " Euh... een kroket." Jeroen geeft haar een kus. Even kijkt hij haar aan. "Weet je zeker dat het goed gaat?" Vraagt Jeroen bezorgd. Patricia wrijft over zijn wang om hem gerust te stellen. "Ja. Ga nou maar?" Lacht Patricia. Jeroen geeft haar nog een kus en gaat. Dan word de kramp erger.
Nienke heeft eten voor zichzelf klaargemaakt en eet aan tafel. "Ziek? Ik zag Fabian gisteren na het feest naar Amber toe rijden." Gaat het constant door haar hoofd. Ze pakt haar mobiel en belt naar Fabian , om verhaal te halen. "Met Fabian." "Hey. Met Nienke." Zegt ze. "Hey! Hoe is het?" Vraagt Fabian. " met mij goed. Maar ben jij al wat beter?" Vraagt Nienke achterdochtig. Even is het stil aan de andere kant van de lijn. " Fabian?!" "Ja, ben er nog. Maar.. Ik ben alweer beter." Nienke hoort aan zijn stem dat hij moet nadenken over wat hij precies moet antwoorden. "Oke. Want Jeroen en Patricia waren vanmiddag hier, en Jeroen vertelde mij dat hij jou na het feest, gisteren richting Amber heeft zien rijden." Valt Nienke dan gewoon met de deur in huis. Weer is het stil aan de andere kant van de lijn. "Ik wist het! Waarom lieg je tegen mij, Fabian?! Ik dacht dat we elkaar alles konden vertellen. Dat we geen geheimen voor elkaar hadden." Dan hangt Nienke abrupt op en huilt. "Nienke? Nienke?! Shit!" Fabian stopt zijn mobiel in zijn zak en baalt. Hij wil ook helemaal niet liegen, vooral niet tegen Nienke. Maar, hij kon gewoon niet anders. Toch? Of had hij gewoon meteen eerlijk tegen Nienke moeten zijn?
Patricia krijgt steeds meer pijn in haar onderbuik, rent naar de wc en als ze haar broek naar beneden doet........
Jeroen krijgt ondertussen zijn bestelling als hij gebeld word. "Dag schoonheid! Ik ben onderweg met...... "Jeroen? Kom snel naar huis? H...het is mis... het is helemaal mis!" Hoort hij Patricia dan aan de telefoon huilen. Hij laat van schrik zijn zak met friet vallen en rent zo vlug hij kan naar zijn auto en rijd als een gek naar huis. Als hij thuis komt, stort zijn wereld in... hij neemt Patricia mee naar het ziekenhuis. En daar krijgen ze het slechte nieuws.
JE LEEST
Anubis en de terugkeer van Sibuna. (VERVOLG)
Fanfictiondit is een vervolg op anubis en de terugkeer van Sibuna. hoe gaat het nu tussen Fabian en Nienke , na hun verzoening? en zijn Appie en Amber na een eerste zoen nu een stel?