Hoofdstuk 62 verliefd op een ander.

195 1 0
                                    

Twee maanden later: Over een paar dagen gaan Nienke en Fabian trouwen,maar Nienke denkt alleen nog maar aan Appie. Ze kijkt ook telkens op haar mobiel of hij niet al online is geweest.  Nienke stopt haar mobiel weer in haar zak.Zij en Fabian zijn op hun trouwlocatie om de laatste dingen te bespreken.  Alleen Nienke is er niet echt bij met haar hoofd.  "Nienke?" Fabian tikt haar aan.  "Hm? wat is er?"  Vraagt Nienke.   "Zullen we gaan? Alles is geregeld." Zegt Fabian dan.  "Ow,oke." Nienke geeft hem een zoen.  "Waar zat jij met je gedachten?" lacht Fabian. Nienke krijgt het spaans benauwd.  "Nergens,ben gewoon moe." Zegt ze dan maar.  "Zullen we maar naar huis gaan dan,gekkie?" Fabian tikt lief op haar neus en ze lopen hand in hand naar de auto. De rit naar huis is Nienke wat stilletjes en kijkt ze continu ,elke seconde van de rit op haar mobiel. Tijdens het kijken op haar mobiel,krijgt ze een bericht van Appie.  Ze opent hem: "Ik verlang naar je,en heb je je keuze al gemaakt?"  Nienke zucht en appt hem terug:  "Ik ......ik kom vanmiddag wel langs.I love you X Nienke."   Nienke verzend het bericht en zet haar mobiel uit.  "Fabian? I-ik ga vanmiddag even naar een vriendin." Liegt Nienke ,als ze thuis zijn aangekomen.  "Is goed,schat." 

Appie heeft twee glazen wijn op tafel als net de bel gaat. Hij maakt een sprint naar de voordeur en doet open.  "Hey!" Nienke en Appie zoenen elkaar intens en lopen naar binnen. Ze lopen zoenend naar de woonkamer. Nienke houd hem tegen.  "Ap? Stop even,oké?"  "Wat is er?" Vraagt Appie.  "Wil jij echt voor de 100% voor mij gaan?"  Appie begint te glimlachen.  "Natuurlijk,gek! i-ik denk nergens anders meer aan." Nienke pakt zijn hoofd vast en zoent hem dan.  "Ik wil ook 100% voor jou gaan." Zegt ze dan. 

.

Patricia is terug van de Psycholoog,ze loopt naar binnen en hoort Lotte huilen.  Ze doet snel haar jas uit en rent naar boven,maar als ze boven is,ziet ze dat Jeroen Lotte al troost. Ze haalt opgelucht adem.  "Hey,je bent er al." Jeroen loopt naar haar toe om haar een kus te geven.  "Wat is er aan de hand met Lotte?" Patricia pakt haar van hem over en wiegt haar heen en weer.  "Hey,meisje. wat is er? heb je krampjes?" Patricia wrijft over haar buikje en Lotte begint te lachen. Jeroen kijkt dan bewonderend naar Patricia.  "Kietelt het,gekkie? hé?" Patricia lacht naar Lotte en geeft haar voorzichtig een kus.  "Jij doet wonderen bij dat kind."  Patricia kijkt verliefd naar Jeroen.  Wat geniet ze toch van haar gezinnetje. En wat is ze toch gelukkig met Jeroen. Ze plant haar lippen op de zijne en legt Lotte dan nog even terug in bed. Jeroen tilt haar op en lopen richting de slaapkamer. Even later zitten ze beneden op de bank en zitten ze aan de wijn. Lotte ligt in de box en speelt met haar speelgoed.  "Hoe was het eigenlijk bij de Psycholoog?" Vraagt Jeroen.  "Het ging goed!" Antwoordt Patricia positief.  Jeroen is blij dat het,sinds ze naar de Psycholoog gaat,veel beter met haar gaat. Het werpt echt zijn vruchten af.  "Fijn,liefje." Jeroen zoent haar. Jeroen weet alleen nog niet over de situatie van Patricia thuis. Hoe het vroeger was.Dat ze nooit echte liefde heeft gekend van haar ouders. Moet ze het hem vertellen?  "Jeroen? i-ik moet je iets vertellen." Patricia verteld Jeroen dan alles over haar thuis-situatie van vroeger. 

.

Nienke is terug thuis en hoort Fabian vrolijk zingen. Ze gaan over 2 dagen trouwen. Althans,Fabian denkt dat het huwelijk nog doorgaat. Maar gaat het nog wel door? Nienke loopt binnen.  "Hey,schat!" Fabian pakt haar vast en zoent haar intens. "Hey." Nienke voelt zich een beetje schuldig.  "Hoe was het bij je vriendin?"  Nienke hoort niet wat hij vraagt,en gaat zitten op de bank. "Nien?" "Hé?" Nienke kijkt hem wat afwezig aan.  "Hoe was het bij je vriendin?" Herhaalt Fabian zijn vraag.  "Ow,gezellig." Liegt Nienke.  "Is er iets?"  Nienke schudt haar hoofd. Fabian geeft haar een kus en gaat verder met koken. Nienke zucht.  Als ze echt voor Appie wil gaan,moet ze echt eerlijk tegen Fabian zijn. Maar op de een of andere manier kan ze het nog niet. Waarom is dat? Houd ze dan wel genoeg van Appie?  


Anubis en de terugkeer van Sibuna. (VERVOLG)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu