1 week daarna valt Jimmy Noa nog steeds lastig. "Jij bent eigenlijk nog veel interssanter dan Nienke. Veel mooier, veel leuker." Jimmy legt zijn hand op haar wang. "Jimmy! Niet doen!" Roept Noa boos. Ze duwt hem van zich af. "Ik dacht dat jij dit ook wilde? Je deinsde vorige week ook niet terug toen ik je zoende." Hij pakt haar weer beet en zoent haar. "En nou is het afgelopen, smeerlap!" Noa geeft hem een knietje in zijn ballen, waardoor Jimmy meteen naar zijn ballen grijpt en vergaat van de pijn. Noa rent zo snel als ze kan weg. Dan stuurt ze iedereen, behalve Nienke, een appje dat ze naar haar thuis moeten komen. Even later is iedereen er. Fabian ziet gelijk aan Noa dat er iets is. "Noa? Wat is er? Waarom moest iedereen naar jou toekomen? En waarom is Nienke er niet?" "Omdat dit over Jimmy gaat." Zegt Noa. Iedereen kijkt haar serieus aan. "Jimmy heeft me vorige week buiten het café gezoend. En hij valt me al een week lastig." Vertelt Noa dan. "Zie je wel!" Roept Jeroen dan tegen Appie. "Wat?! Jullie hebben het gezien?!" Roept Amber verbijsterd. "Ja, sorry." "Het geeft niet. Maar? Wat zeggen we tegen Nienke? Die gaat dit nooit geloven." Zegt Noa. "Maar wie gelooft ze eerder, Noa? Jimmy? Die ze eigenlijk nog maar nauwelijks kent, of ons? Haar beste vrienden die het alleen maar goed voor hebben met haar en die ze al jaren kent?" Vraagt Fabian. Noa kijkt bedenkelijk. "Je hebt gelijk, Fabian. Maar liefde maakt blind." Zegt Patricia. "Dat kun je wel zeggen, ja." Zegt Robbie sarcastisch. Patricia kijkt hem boos aan, maar negeert hem. Ze pakt Jeroen stevig vast. "Laten we het voor nu even rusten. We moeten gewoon een goed moment afwachten." Antwoord Jeroen. Iedereen stemt er mee in.
Nienke is ondertussen het nieuwe huis aan het poetsen samen met Jimmy. "Liefje?" Vraagt Jimmy. "Ja?" "Zullen wij morgen een soort house party geven?" Stelt Jimmy voor. "Ja! Is goed, leuk!" Nienke geeft hem een zoen. Dan maakt Jimmy haar nat met de spons. "Awh! Die krijg je terug!" Nienke pakt hem vast en maakt hem ook nat, alleen stoot ze per ongeluk zachtjes met haar knie tegen zijn ballen aan. "Awh! Shit!" Roept Jimmy en grijpt meteen naar zijn kruis. "Liefje? Doe ik dat nou?" Vraagt Nienke geschrokken. "Nee, ik had al pijn daar." Zegt Jimmy. "Laat mij eens kijken?" Nienke wil zijn broek omlaag trekken, maar Jimmy raakt nerveus en houd haar tegen. "Nou, dat hoef....." toch trekt Nienke zijn broek en onderbroek een stukje omlaag en ziet dan dat z'n ballen blauw zien. "Schat? Wat heb jij nou gedaan?" Vraagt Nienke. "Ik ben gevallen en toen op mijn ballen terecht gekomen." Liegt Jimmy. Hij trekt zijn onderbroek en broek weer omhoog. Nienke kijkt hem een beetje betwijfelend aan. "Wil je wat ijs?" Vraagt Nienke. "Nee, liefje. Het geneest van zelf wel." Zegt Jimmy die verder gaat met poetsen. "Oke." Zegt ze dan en gaat verder met stofzuigen.
Jeroen en Patricia zijn alweer 6 maanden samen en Jeroen wil haar verrassen. "Wat gaan we doen?" Patricia heeft een blinddoek om en word begeleid door Jeroen. "We zijn er bijna." Jeroen stopt en haalt de blinddoek weg voor haar ogen. Ze staan voor een wellness/ hotel. "Schat?! Heb jij dit geregeld?" Vraagt Patricia verbazingwekkend. "Ja! Omdat wij vandaag 6 maanden bij elkaar zijn." Jeroen pakt haar vast bij haar middel en ze zoenen. "Dit is zo lief!" Antwoord Patricia dan. Ze lopen naar binnen en krijgen een uitgebreid behandeling. Een massage, alles! Daarna gaan ze in de sauna en ontspannen in het zwembad. "Schatje? Ik vind dit zo lief van jou. Echt waar , kom hier?" Patricia pakt hem vast en zoent hem intens. "Patries? I...ik..ik wil even iets zeggen." Zegt Jeroen dan. "Ik wil zeggen dat ik over mij verdere leven heb nagedacht en ik ben erachter gekomen dat jij daarin thuis hoort. Alleen jij. Dus, jij bent mij toekomst. Met jou wil ik oud en gelukkig worden en lieve kindjes krijgen. Patries, ik hou zo zielsveel van je." Vertelt Jeroen dan. Patricia word emotioneel. Ze legt haar hand op zijn wang en kijkt hem lief aan. "Ik ook van jou, schat." Ze zoenen.
Mick en Joyce hebben net boodschappen gedaan en zijn nu de boodschappen aan het opruimen. "Mick?" "Ja?" "W..zou je ervan vinden om een gezinnetje met mij te beginnen?" Vraagt Joyce opeens uit het niets. Mick laat van schrik een glazen pot kapot vallen. "Shit!" Antwoord Mick. Hij pakt veger en blik en ruimt de scherven op. Dan pakt hij een vaatdoekje om de saus op te ruimen. "Liefje? Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mij vraag." Zegt Joyce. "Sorry, maar die vraag kwam zo onverwachts. Maar, natuurlijk wil ik dat, liefje. Alleen, nu nog even niet. Ik heb het nog veelste druk met mijn sportacademie, jij bent ook fulltime aan het werk samen met Patricia, schat? We hebben tijd genoeg om een mooi gezinnetje te stichten." Mick zoent haar. "Misschien heb je gelijk. Ik ben ook nog maar 23." Antwoord Joyce. "Daarom." Mick legt de tassen weg. Joyce kijkt met een balend gezicht. Waarom zegt ze het gewoon niet?
JE LEEST
Anubis en de terugkeer van Sibuna. (VERVOLG)
Fanfictiondit is een vervolg op anubis en de terugkeer van Sibuna. hoe gaat het nu tussen Fabian en Nienke , na hun verzoening? en zijn Appie en Amber na een eerste zoen nu een stel?