8 maanden later: Patricia is nu 39 weken zwanger. Morgen is ze 40 weken en ook uitgerekend. Ze zitten op de bank en kijken tv. Jeroen wrijft over haar buik. "Ons kind." Jeroen geniet volop. Patricia ziet dat hij gelukkig is en is zelf ook gelukkig. "Ik hoop zo dat ze morgen komt. Ik heb het wel gehad." Zucht ze dan. "Je bent wel mooi zwanger,liefje." Jeroen zoent haar. Patricia aait over zijn halflange haar. "Dankje." Lacht ze dan. Opeens stopt ze met lachen en duwt ze Jeroen van zich af. "Liefje? Wat is er?" Vraagt Jeroen. Patricia kijkt naar de grond. "Mijn vliezen. Ze zijn gebroken." Zegt Patricia dan. "Wat?! Oké... euh...." Jeroen raakt gestrest en belt naar de verloskundige en zij zegt dat ze naar het ziekenhuis moeten gaan. Jeroen pakt haar tassen en dan lopen ze naar de deur. Patricia houd hem dan even vast. "we worden eindelijk ouders. Wij hebben dadelijk gewoon ONZE kleine meid in onze armen." Patricia is emotioneel. Jeroen zoent haar en ze stappen de auto in en rijden naar het ziekenhuis.
'S middags heeft Patricia 3 centimeter ontsluiting. "Je doet het goed, schat." Patricia puft net weer een wee weg. Dan komen Joyce en Mick binnen. "Hey, peetje!" Joyce geeft Patricia een kus op haar voorhoofd. "Kun je alsjeblieft bij mij blijven?" Vraagt Patricia een beetje emotioneel. "Maar natuurlijk, meid! Jij bent toch ook bij de mijne geweest!" Joyce lacht en troost Patricia. "Ik wacht wel in de wachtruimte." Antwoord Mick ,geeft Joyce een zoen en loopt de kamer dan uit. Een paar uur later heeft Patricia al 10 centimeter ontsluiting en mag ze gaan persen. En om 5 uur word hun dochter "Lotte." Geboren. Jeroen knipt de navelstreng door en maakt haar schoon met de verpleegster en doet Lotte een romper aan. Maar op de romper staat een mooie tekst. Jeroen loopt met Lotte in zijn armen naar Patricia. (Ondertussen kun je het nummer:
"Don 't Hold Me." Luisteren van Dean Lewis.) Als hij Lotte in haar armen legt, leest Patricia de tekst: "mama? Wil jij met mij lieve papa trouwen?" Als ze de tekst leest begint ze te huilen en knuffelt Jeroen. "Wil je met me trouwen, schat?" Vraagt hij dan. "Ja, heel graag, schat." Patricia kijkt hem aan en ze zoenen elkaar. Dan kijken ze naar hun dochtertje. Joyce en Mick feliciteren de twee en dan heeft Patricia ook nog een vraag aan Joyce: "zou jij de peettante willen zijn van Lotte?" Joyce knikt vol overtuiging en knuffelt haar beste vriendin. Dan komen de andere bewoners ook naar Lotte kijken. En felicteren ook zij Jeroen en Patricia met hun verloving.
JE LEEST
Anubis en de terugkeer van Sibuna. (VERVOLG)
Fanfictiondit is een vervolg op anubis en de terugkeer van Sibuna. hoe gaat het nu tussen Fabian en Nienke , na hun verzoening? en zijn Appie en Amber na een eerste zoen nu een stel?