Hoofdstuk 30:"Ibiza."

211 2 1
                                    

1 week later zitten Jeroen en Patricia in het vliegtuig naar Ibiza. Ook de rest heeft vakantie. "Patries? Wat is er?" Vraagt Jeroen die merkt dat Patricia heel stil is. "Ik had gisteren nog met Joyce gebeld. Z..ze vertelde mij dat Fabian en Nienke uit elkaar zijn omdat Nienke terug is bij Jimmy. Alleen, Nienke vertelde aan Joyce dat Fabian haar geslagen had en dat ze een grote blauwe plek op haar zij heeft." Vertelt Patricia. "Nee! Fabian zou haar nooit slaan, toch?" Jeroen begint nu ook te twijfelen. "Joyce denkt dat Jimmy haar mishandeld." "Hey, het zal wel loslopen? Bel straks maar eens naar Nienke,oke?" Patricia knikt en ze zoent hem. Laat in de middag komen ze aan in Ibiza in hun vakantiehuisje. (Bovenstaande foto)  Patricia zet haar koffer neer en belt meteen naar Nienke.  "Met Nienke."  "Hey, je spreekt met Patricia. Hoe is het meis?" Vraagt Patricia. "Hey, ja goed. En daar in Ibiza?"  "Goed. Jeroen en ik zijn net aangekomen." Zegt Patricia.  "Fijn. Waarom bel je?" Vraagt Nienke.  "Joyce heeft het me vertelt. Over jou en Fabian." Antwoord Patricia. "Ow, dat. Achja." Nienke zucht. "Gaat het wel?"  "Ja, hoor. Ik ben bij Jimmy. Die is lief voor me. Dus maak je geen zorgen." Antwoord Nienke. "Oke. Maar als er iets is, je kan me altijd bellen." Zegt Patricia lief.  "Dankje, Patries. Sibuna." Antwoord Nienke. "Sibuna." Patricia hangt op.  "Hoe ging het met d'r?" Vraagt Jeroen. "Ze zegt goed. Ze woont weer bij Jimmy." Zegt Patricia. Jeroen komt naast haar zitten. "Schat, maak je geen zorgen. Het komt goed. En als Nienke je echt nodig heeft, laat ze het wel weten." Stelt Jeroen haar gerust. "Ik ben er niet gerust in,Jeroen." Patricia zucht. "Kom hier?" Jeroen geeft haar een knuffel.  "Ik hou van je."  Zegt hij dan. "Ik ook van jou." Jeroen pakt haar op en springt dan samen met haar in het zwembad.  "AAAAHW!" gilt Patricia en ze pakt hem vast en zoent hem dan. "Gek." Zegt ze dan. "Op jou." Antwoord Jeroen. Patricia en Jeroen beginnen dan te tongzoenen.

Nienke heeft net boodschappen gedaan. Jimmy rent op haar af en pakt de tassen aan.  "Dankje, schat." Zegt Nienke die ook een tas op de tafel zet. Nienke grijpt naar haar zij. "Gaat het?" Vraagt Jimmy. "Ja,hoor." Nienke trekt een pijnlijk gezicht.
"Ga zitten?" Jimmy laat Nienke zitten en ruimt de boodschappen op.  "Heb je geen bier meegenomen?" Vraagt hij dan. "Nee. Dat is toch niet erg?" Zegt Nienke. "Je weet dat ik 's avonds altijd wat biertjes wil drinken."  "Ja, dat weet ik. Maar dan ben ik het gewoon vergeten, schat."   "Het is niet erg, schat." Jimmy geeft haar een zoen.

Patricia en Jeroen wandelen hand in hand over het strand. En genieten van de zonsondergang.  "Jeroen?" Zegt Patricia opeens. "Ja?" Antwoord Jeroen.  "Ik wil het proberen." Zegt Patricia. Jeroen kijkt haar aan.  "Echt?" Vraagt hij dan met een glimlach op zijn gezicht. "heel graag,zelfs." Antwoord ze. Jeroen tilt haar op, zet haar weer neer en zoent haar dan. "Ik ben zo gelukkig met jou." Zegt hij dan. "Ik ook met jou, liefje."

Anubis en de terugkeer van Sibuna. (VERVOLG)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu