PARADİSE 140

78 8 0
                                    

<MİN YOONGİ (SUGA) >

Kahvaltımızı yaptıktan sonra hazırlanıp yurda geçmiştik. Allahtan evimde yaseminin bir kaç kıyafeti vardı da o üzerinden muhteşem duran elbiseyi benim dışımda kimsenin yanında giymek zorunda kalmamıştı. Yurdun kapısından girer girmez Taehyung ve Jeongguk bir anda bana vurmaya başlamışlardı. Ne kadar durun yapmayın desemde anlayan yoktu. Içeri geçtiğimizde herkes bize gülerek bakıyordu.

"Ne sırıtıyorsunuz?"

Ho Seok:"Düğün ne zaman?"

"Ne? Ne düğünü?"

Seok Jin:"Zevkine bayıldım Yoongi!"

"Ne düğünü? Ne zevki ya?"

Yasemin:"Acaba çenenizi kapatsanız mı?"

Taehyung:"Aaa ama olmuyor ki böyle. Merak ediyoruz o siyah mat iç çama....." demesine kalmadan Yasemin kafasına bir tane geçirmişti.

"Bunlar nereden biliyor?"

Jimin:"Hyung o değilde ne ara aldın onları? Young yanında mıydı?"

"Evet!"

Yasemin:"Nee! Gülce dün senin yanında mıydı?"

"Evet bana yardım etti bu ikili. Neden telefonlarını açmadı sanıyorsun sana yalan söyleyemezmiş!"

Yasemin:"Hain insan bir mesaj atar!"

Young:"Ama atsaydım sürpriz kaçardı. Zor tuttum zaten kendimi. Bak ne güzel şaşırdın eğlendiniz!"

Jeongguk:"Acaba eğlencenin sonu nerede bitti?"

"Gösterme mi ister misin Jeongguk?"

Nam Joon:"Şii tamam uzatmayın." dedikten sonra beş dakika kadar bir sessizlik olduğu anda Nam Joon tekrar konuşmaya başladı.

Nam Joon:"O değilde hyung. Hangi akla hizmet paketin en üstüne koydun onları!"

"Yasemin sen paketi bunların yanında mı açtın?"

Yasemin:"Birazcık öyle bir şey yapmış olabilirim!" dediğinde Jeongguk ortaya atlayıp orta sehpanın tam ortasına elini vurarak konuşmaya başladı.

Jeongguk:"Tam olarak burada hyung. Tam burada!" diye bağırdığında Yasemin Jeongguk'un kıçına bir tane tekme atmıştı.

Yasemin:"Ya kessenize artık sesinizi!"

Jimin:"Ben hala aldığın zamandayım hyung?"

"Ne var lan aldığım zamanı ne yapacaksın?"

Ho Seok:"Young güzelim sen yanında mıydın?"

Young:"Biraz öyleydi!"

Jimin:"Oha hyung ya neden beni çağırmadın dün aldıysan!" dediğinde ağzım açık baka kalmıştım.

"Sen kime ne alacaktın Jimin?"

Jimin:"Hiç hiç bir şey sadece bakınırdım!"

Yasemin:"Neye bakınıyorsun. Sanki parfüm bakıyor ya. İç çamaşırı Jimin-shi, hemde kadın iç çamaşırı!"

Jimin:"Aaa sevgilin bakarken sıkıntı yok ben bakınca mı sıkıntı var!"

Yasemin:"Evet. Çünkü o benim sevgilim, sen abimsin!"

Jimin:"Abilerinin işine karışma o zaman!"

Taehyung:"Ee ne yaptınız dün?"

Jeongguk:"Tercüme edeyim. Asıl merak ettiği hayal edip aldığın şeyleri canlı kanlı görebildin mi diye soruyor!" dediklerinde sinirle yerimden kalkmıştım.

"Tamam güldünüz eğlendiniz. Bokunu çıkarmayın özel hayat diye bir şey var. Sizi alakadar etmeyen şeylere burnunuzu sokmayın!"diye bağırarak Yasemini elinden tutup sürüklemeye başlamıştım. Bu çocuklar iyice densiz oldu ya.

Geciken Huzur (MİN YOONGİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin