<MİN YOONGİ (SUGA) >
~1 hafta sonra~
Nam Joon, Ho Seok ve Jimin bir haftadır sürekli Yasemin ile birlikte PD nimin yanında bir şeyler konuşuyorlardı. Ve Yasemin genelde bu saatlerde kafede olurdu ama bu sıralar biraz garip davranıyor. Diğer üç üyede aynı şekilde. Bizden bir şey saklıyorlar ama ne sakladıklarını öğrenmek çok zor. İçimdeki kötü his Yaseminin bu olayın merkezinde olduğunu söylüyor. Ben bunları düşünürken Yasemin, Nam Joon, Ho Seok ve Jimin prova odasına girmişlerdi. Direkseklerimi dizlerime dayadığımda gözlerimi onlara dikerek bakmaya başlamıştım.
Taehyung:"Siz ne işler çeviriyorsunuz ya? Bizede anlatın artık!"
Jeongguk:"Jimin hyung sen bizden bir şey saklamazdın noluyor?"
Jimin:"Bir şey yok Jk!"
Seok Jin:" Yüzünüzde ki o bir şey var ama söylemiyoruz ifadesini geçtim artık ses tonunuz bile ele veriyor!"
Nam Joon:"Hadi yeter bu kadar çene karaografiye çalışmaya devam edelim." dediğinde Yasemin'in gözlerinin içine bakmaya devam etmiştim. O ise gözlerini kaçırıyordu sürekli. Bir şeyler olduğu belliydi umarım kötü bir şey yoktur. Tek umudum bu yöndeydi. Nam Joon'u ikiletmeden yerimden kalktığımda herkes şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.
"Gelinde başlayalım artık!"
Ho Seok:"Aynen hadi!"
Yasemin:"Şey ben gitsem sizde rahat rahat prova yapsanız daha iyi olur!" dediğinde herkes sorun olmayacağını söylemişti ama onun gitmek istediği belli oluyordu. Yasemin çıktığında bende iki dakika sonra arkasından çıkmıştım. Nedense iç sesim o gidene kadar camdan bakmam konusunda beni zorluyordu. Şirketten çıktığı anda yanında bizim şirket adına çalışan iki tane koruma vardı. Yaseminin tehlikede olduğu bir durum vardı demek ki. Bundan artık emindim ama neden sır gibi sakladıklarından emin değildim. Aramızda geçen son olaydan sonra üstüne fazla gidemiyordum zaten. Hatta soru bile sormuyor genelde Youngtan haberlerini alıyordum. Hızla PD nimin odasına girdiğimde zaten küçük olan gözleri kaşları çatılınca daha fazla çatılmıştı.
"Korumalar neden Yun Hee'nin yanında duruyorlar?"
PD nim:"Min Yoongi sakinleş!"
"Sakşnleşmemi istiyorsunuz ama sevdiğim kadının içinde olduğu kötü bir durumu benden saklıyorsunuz! Benden ne saklıyorsunuz anlatın artık. Herkes susuyor bu konuda ve benim sabrım taşıyor PD nim!!"
PD nim:"Kötü bir durum yok. Ayrıca saklanan bir şeyde. Şimdi provana geri dön Yoongi!" dediğinde hızla kapıyı çarpıp dışarı çıkmıştım. Ben gittiğimde provayı bitirmiş toplanıyorlardı.
Yurda geldiğimizde bizden sır saklayan üçlü dışında hepimiz salondaydık.
Jeongguk:" Jin hyung sen PD nimle konuşsan öğrensen? "
Taehyung:" Bence kaçalım!"
Seok Jin:"Çok mantıklı!"
Taehyung:"Ben hep mantıklıyım hyung!" dediğinde hepimiz göz devirmiştik.
Seok Jin:"Gidin hepiniz bir kaç parça kıyafet alın. Öğrenene kadar herkes telefonunu kapalı tutacak. Provalara gidilmeyecek. Protesto ediyoruz.!"
"Tamam ama nerede... Benim evde!"
Jeongguk:"Tamam o zaman yarım saat sonra çıkalım hepimiz! Kimseye haber vermek yok!" dediğinde hepimiz odalarımıza gidip hızla hazırlanmaya başlamıştık.
Anlaştığımız gibi yarım saat içinde hepimiz kapının önündeydik.
Eve geldiğimizde hepimiz telefonlarımızı kapatıp kaldırmıştık. Bakalım PD nim ne istediğimizi öğrenmek için ne zaman gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geciken Huzur (MİN YOONGİ)
Fiksi PenggemarDüşle, hayatının sonuna dek varlığın için orada olacağım Düşle, nerede olursan ol dünya hoşgörülü olacak Düşle, tüm zorluklardan sonra tamamen çiçek açacaksın Düşle, başlangıçların gösterişsiz gözükse bile, sonu refah olabilir