<YASEMİN (YUN HEE) >
Yoongi beni odama getirdikten sonra hemen odadan çıkmıştı. Bugün ayağımdaki yara beni gerçekten çok zorlamıştı ama iyi idare etmiştim. Vücudum acıya dayanıklı olsada bazen dayanılmaz raddede çok canım acımıştı.
Sabah gözlerimi açtığımda bütün üyeler ve Gülce başımda dikiliyordu.
"Sabah sabah hayırdır?"
Gülce:"Hayır gülüm hayır. Sabah kahvaltını ayağına getirdiler. Ben senin kahvaltı yapmadığını söylesemde dinletemedim ama."
"Ben sabah kahvaltısı yapmam boşuna getirmişsiniz buraya kadar."
Taehyung:"Hee canım hee. Kalk bakalım sonra yemeye başla. Bu tepsidekiler bitene kadar buradayız."
"Çekimler devam ediyor diye biliyorum. Ve son bir çekimimiz olduğunuda o yüzden burada akşama kadar beklemeye gerek yok Tae."
Nam Joon:"Dün kendini çok zorladığının farkındayız o yüzden çekimleri iptal ettik. Sen iyi olunca yaparız."
"Saçmalamayın ben bu kadar yolu bir daha gelmem. Yapalım bitsin bizde evimize gidelim artık."
Yoongi:"Susta kahvaltını yap!!" dediğinde biraz şaşırmıştım aslında. Dün gece ki halinden eser yoktu işte. Yine inanmamıştı. Yatakta oturur pozisyona geçtiğimde Taehyung elindeki tepsiyi getirip tam kucağıma koyacağı sırada hızla tepsiye vurarak tepsiyi yere düşürmesini sağlamıştım.
" Artık yemem gereken bir şeyler yok, yani başımda beklemenize gerekte yok. O yüzden odamdan çıkın."
Yoongi:"Neyin inadı bu ya. Ne güzel düşündüler kahvaltı hazırlattılar, getirdiler. Ne tafra yapıyorsun seni düşünen insanlara."
"Düşünüyormuş gibi yapmalarına gerek yok. Düşünmediklerini biliyorum çünkü. Dışarı!!" dediğimde Yoongi hızla odadan çıkmıştı. Diğer üyelerde odadan çıktığında bir tek Gülce kalmıştı yanımda.
"Sende Gülce yalnız kalmak istiyorum!!" diye bağırdığımda şaşırmış bir şeklide bana bakıyordu. Tam bana doğru bir adım atmıştı ki bağırmam ile oda kapıya yönelmişti.
Kafamı toplamaya ihtiyacım vardı ama bunu bir türlü yapamıyordum. Önceden üyelerin sesleri beni rahatlatıyordu. Ama uzun süredir onlarıda dinlemiyordum. Çünkü onlara tahmin edilemeyecek kadar çok kızgındım ve çıkardıkları yeni albümün hiç bir şarkısını dahi dinlememiştim.
Yatakta yan dönmüş dışarıda okyanusun kıyıya vuruşunu izlerken odamın kapısı tıklatılmıştı.
"Efendim?"
Taehyung:"Gele bilir miyim?"
"Bir şey mi oldu Tae?"
Taehyung:"Hayır sadece merak ettim. Young'u da odadan kovunca tek başına nasılsın diye bakmaya geldim."
"İyiyim Tae ama yalnız kalmak istiyorum."
Taehyung:"Hani şans verecektin. Neden uzaklaştırıyorsun bizi kendinden."
"Sadece kafamı toplamaya ihtiyacım var. Yok şans vereceğimi söylediğimi hatırlıyorum."
Taehyung:"Neden anlatmıyorsun da birlikte üstesinden gelmiyoruz?"
"Tae?" dediğimde işaret parmağını dudaklarına götürüp sus işareti yapmıştı. Yanıma gelip yatağa oturduğunda dudaklarında ki parmakları dışarıya doğru uzanmıştı.
Taehyung:"Bak izle. Sus ve izle." dediğinde başımı o tarafa doğru çevirmiştim. Ve bir anda iki el tarafından gıdıklanmaya başladığımda kahkahalarımı bastıramamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geciken Huzur (MİN YOONGİ)
FanfictionDüşle, hayatının sonuna dek varlığın için orada olacağım Düşle, nerede olursan ol dünya hoşgörülü olacak Düşle, tüm zorluklardan sonra tamamen çiçek açacaksın Düşle, başlangıçların gösterişsiz gözükse bile, sonu refah olabilir