<MİN YOONGİ (SUGA) >
Yaseminin elini sıkıca tutup korumalara döndüğümde Yasemin üstündeki tedirginlikten kurtulamamıştı tamammen.
"Biriniz bu herifle güzelce ilgilensin diğerini Young'un yanında kalsın. Young sende üyeleri ara yanına gelsinler!" dediğimde kapı açılmıştı. Üyelerin hepsi içeri girdiğinde Woo Jin denen it herif aramızda kalmıştı. Üstüne atlayıp ağzını burnunu kırmamak için zor dayanıyordum. Nam Joon'a döndüğümde başıyla onaylamıştı. Anlamıştı ne demek istediğimi. Yasemini yanıma daha çok çekip o itten olabildiğince uzağa götürmek için kapıya yönelmiştim.
Kafeden çıktığımızda sakin davranmaya çalışsam da bunda başarılı olduğum söylenemezdi. Hızla kendi evime sürdüğümde Yasemin den hiç ses çıkmıyordu. Başımı çevirip ona baktığımda başını cama yaslamış dışarıyı izliyordu.
Eve girdiğimizde Yasemin arkamdan sarsak adımlar ile gelmeye devam ediyordu. Patlama noktasında olmama rağmen bu durumunu görerek bir şey diyemiyordum. Derin derin nefesler alıp konuşmaya hazır olduğumu hissettiğimde direk yüzümü Yasemine dönmüştüm.
"Sana zarar verdi mi?" dediğimde başını iki yana sallamıştı.
"Sana ne yaptı da PD nim ve bilen üyeler bu kadar tedirgindi? PD nim korkuları bile peşine taktı Yasemin?"
Yasemin:"Bir şey yapmasına müsade etmedim. Bana bir şey yapmadı. Yapmak için yeltendi ama yapamadı Yoongi!"
"Bütün bunları neden bana en baştan anlatmadın ki! O şerefsizin sana söylediği sana karşı yaptığı herşeyi en baştan duymak istiyorum!"
Yasemin:"Tehdit etmeye çalıştı aklınca. Kariyerini bitirmeye çalışacağından falan bahsetti. Senle aramdaki ilişki bitmezse ilişkimizi sosyal medyada duyuracağını falan söyledi. Sürekli seninle olan ilişkim hakkında şeyler zırvaladı. En başlarda şirkete duyurmakla sonra sosyal medyada duyurmakla bu tarz şeyler!"
" Şerefsize bak ya! Böyle şeylerle bizi korkutacak ha komikmiş. Ama asıl merak ettiğim sana neler yapmaya çalıştığı. Bu tarz boş tehditler değil güzelim. Anlat! "
Yasemin:" Yoongi!! "
" Yasemin bütün bunları öğrenmişken hayır. Susma hakkın yok anlatacaksın! "
Yasemin:" Beni gördüğü her yerde yanıma geldi. Yakınlaşmaya çalıştı. Benim fark etmediğim anlarda boynumu öpmeye çalıştı. Ders sıralarında saçlarımla oynamaya yeltendi. Genel olarak benimle tensel temasta bulunmaya çalıştı ama ben her seferinde bundan kaçtım asla izin vermedim. "
Yoongi:" Bu orospu çocuğu... Ahh delireceğim. Seni dinleyip o kafeden öylece çıkmamalıydım. Öldürmeliydim o piç kurusunu! "diyerek deli deli dolanmaya başladığımda Yasemin oturduğu koltuktan sadece bana bakıyordu. Bir süre boyunca hiç konuşmadı, hiç bir tepki vermedi. Daha sonra derin bir nefes alıp başını iki yana salladığında öylece durmuş ona bakıyordum.
Yasemin:" Ne duruyorsun gitsene. Öldürmen gerekiyormuş buyur git. Ona istediğini ver sonrada bu dertten kurtulacağız diye bekle. Aynen dediklerini yap Yoongi. Hadi!" diyerek bağırdığında susmuş onu dinliyordum.
Yasemin:"Sen orada o çocuğa vursaydın ona istediğimi vermiş olurdun. Bu sefer tehditleri boş olmazdı belki. Yada bunu fırsata çevirip bana daha çok yaklaşmaya çalışırdı. Belkide bu olay daha fazla tartışıp tamamen ayrılmamız sebep olurdu. Ne güzel bir karar git dövüyor musun, öldürüyor musun ne yaparsan yap! "dediğinde durup söylediklerini düşünmüştüm. Dedikleri olabilecek ihtimallerdi gerçekten. Yerimden kalkıp mutfağa gittiğimde. Bir sürede orada deli gibi dönüp durmuştum. Telefonumu çıkarıp Ho Seok'u aradığımda kapanmasına yanıt cevap vermişti.
" Ne yaptınız?"
Ho Seok:"Korumalar biraz patakladı biz karışmadık her hangi bir şekilde geri dönüş almamak için sonra Young'u da alıp yurda döndük."
"Sadece patakladılar mı? Keşke bir kaç yerini kırsalarmış!"
Ho Seok:"Aslında bir kaç yeri kırılmış olabilir. Korumalarımız bazı konularda tecrübeli gibiydi. Yavaş ama acılı bir uygulama gibiydi yaptıkları." dediğinde biraz olsun içim soğumuştu. Ho Seok ile biraz daha konuşup kapattığımızda Yasemin'in kapı eşiğinden bana baktığını görmüştüm.
" Neden bakıyorsun öyle? "
Yasemin:" Anlatman için! Nolmuş?
"Bir şey olmamış!"
Yasemin:"Uğraştırma beni anlat!"
"Korumalar halletmiş çocuklar Young'u da alıp yurda geçmişler."
Yasemin:"İyi bari. Bu arada acıktım!" dediğinde gerçektende aşırı yorgun olduğu belliydi. Bu durumda bile sesi öyle cılız geliyordu ki. Dolapta bulduğum bir kaç malzeme ile ona yemek hazırlarken o başını masaya yaslanmış baygın gözler ile beni izliyordu.
Yemeklerimizi yediğimizde salona geçmiştik. Koltuğa oturduğumuzda yasemini omzundan çekip dizime yatırmıştım. Gözlerini kapattığında saçları ile oynamaya başlamıştım. Ben okşadıkça o ipeksi saçlardan yayılan vanilya kokusu beni içine çekiyordu. Ne kadar süre öyle kaldık bilmiyorum ama Yasemin'in düzenli nefes alış verişleri derin uykuya daldığını gösteriyordu. Kucaklayıp odaya götürdüğümde bende hemen yanına kıvrılmıştım. Yasemin bana dönüp sarıldığında bende ona sıkıcı sarılmıştım. Tam gözlerimi kapatıp uykuya dalmaya çalışırken o şeftali gibi dudaklardan gecemi muazzam hale getirecek muhteşem cümle dökülmüştü.
Yasemin:"Çok özlemişim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geciken Huzur (MİN YOONGİ)
ФанфикDüşle, hayatının sonuna dek varlığın için orada olacağım Düşle, nerede olursan ol dünya hoşgörülü olacak Düşle, tüm zorluklardan sonra tamamen çiçek açacaksın Düşle, başlangıçların gösterişsiz gözükse bile, sonu refah olabilir