PARADİSE 18

219 19 3
                                    

<YASEMİN (YUN HEE) >

Bugün gerçekten garip bir gündü. Jin oppa, Yoongi oppa ve tanışıp muhabbet ettiğim diğer bütün üyeler. En garip olanı ise Yoongi oppa başta yaptığım yemeğe laf etti ama sonra anladık ki tadına bile bakmamıştı. Mesleğim söz konusu olduğunda haksız yere edilen bir söz bütün ipleri koparmama yetiyor.

Allahtan bugünü de atlattık. Artık kafeyi temizleyip kapatacaktık. Yeteri kadar yorulduk.

Yurda girdiğimizde duş alıp yataklarımıza girmiştik ki gece gece Gülce'nin çenesi düştü.

Gülce:" Yasemin bugün hakkında ne düşünüyorsun? Sence diğer üyeler ile tanışmakla iyi mi yaptık?"

"Gülce ne diyorsun ya! Gece gece saçmalamaya başladın. Bangtan üyeleri ile tanışmak bizim hayalimizdi unuttun mu? Tabi ki onlarla tanıştığımızda ters tepki göreceğimiz aklıma gelmedi ama ne yapalım? Demek bazı üyeler ile böyle tanışmamız gerekiyormuş."

Gülce:" O ne be öyle. Bilmiyorum acabalar kafamda dolanıp duruyor? Özellikle Yoongi oppa bizden hoşlanmadı. Hele kafede ki hareketine çok şaşırdım. "

" Sen orda tutmasan ben ona söyleyeceğim sözü biliyordum. "

Gülce:" Bende seni bildiğim için engel oldum. Yoksa orada rezil ederdin milletin içinde ben bilmiyor muyum arkadaşımı?"

" Off evet ya. İçimde kaldı söyleyemediğim sözler. Hele özür diledikten sonra hiç bir şey diyemedim. O benden nasıl özür diledi ben hala ona inanamıyorum. "

Gülce:" Bende inanamıyordum ama diledi. Hangimize mesaj geldi bu saatte ya. "

" Jimin mesaj atmıştır. Gece de pratik yapıyorlar ya. "

Gülce:" Sana gelmiş o zaman çünkü bana yazmamış. "dediğinde gece lambasının altında duran telefonuma uzanarak tek gözüm açarak ekrana baktım. Vay canına mesaj Jimin'den değildi. Gözlerimi tekrar kapatıp en rahat uyku pozisyonumu alırken Gülce konuşmaya başladı.

Gülce:" Eee kim mesaj atmış. Yasemin senin ağzından lafı kerpeten ile alacağız resmen konuşsana kızım!"

"Beni rahat bıraksan artık da ben uyusam."

Gülce:"Kim mesaj atmış onu söyle de sonra bakarız rahat bırakıp bırakmayacağıma."

"Kookie!"

Gülce:" Cevap versene o zaman çocuğa kızım neden kıçını dönüp yatıyorsun."

"Uykum var ve yorgunum sabah yazarım ben ona."

Gülce:"Ya bu saatte yazdıysa önemli bir şey diyecek belki. Nolur ya merak ettim. Hadi hadi!!"

"Off Gülce başıma bela mısın? Tamam cevap vereceğim yeter ki sen sus!"

Gülce:"Sanki bilmiyorsun beni. Meraklıyım kızım ben! Annem beni merak içinde doğurmuş ondan kaynaklı.."dediğinde gözlerimi açarak kafamı yastıktan kaldırım. Gülce'ye 'ölmek mi istiyorsun?' bakışı attığımda hemen yatağa pusmuştu. Şimdi Kookie cevap vermezsem bu deli beni sabaha kadar uyutmazdı. Telefonu bıraktığım yerden geri alarak kakaotalka girdim.

Goldenkookie:"Yun Hee uyudun mu?"

Seesaw.9397:"Yok uyumadım Kookie."

Goldenkookie:" Nasılsınız diye merak ettim bugün fan meetingden mutsuz ayrıldınız ya."

Seesaw.9397:"İyiyiz ya. Sadece Yoongi oppanın neden öyle davrandığını anlamaya çalışıyoruz."

Goldenkookie:"Aslında bizde onu anlamaya çalışıyoruz ama hala anlamış değiliz."

Geciken Huzur (MİN YOONGİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin