PARADİSE 60

122 11 0
                                    

<YASEMİN (YUN HEE) >

Haftalardır üyelerden gizli saklı ses kontrolü derslerine devam ediyorduk. Nam Joon oppa üyelerden gizlemeye devam etmemizi istiyordu. Sanırım onlara bir sürpriz yapacaktık. Söyleyeceğimiz şarkıya uygun dans etmeyi öğrensek aslında nede güzel olurdu. Okul, iki iş, şarkı çalışmaları yorucuydu ama katlanılamayacak kadar da değillerdi. Bu dolu günlerde bir boşluk yaratıp Jungkook'dan bize dans öğretmesini istemeliyiz.

Kısa zaman sonra Türkiye'ye geri döneceğim ve onlara güzel hatıralar bırakmak istiyorum. Birlikte geçirdiğimiz güldüğümüz, eğlendiğimiz güzel anlar.

Ben tüm bunları düşünürken kafenin tamamen boşaldığını fark etmemiştim. Demek ki saat yaklaştı. Üyelerin geleceği saatlerde kafede ki insanlar biz daha uyarı yapmadan kafeden çıkmış oluyorlardı. Ama biz fotoğraf çekerken bütün ARMY'ler bize camdan bakıyorlardı.

Ve işin asıl kötü yanı ise Yoongi ile hiç konuşmuyordum. Beni bulduğu ilk yerde sıkıştırıp açıklama yapmaya çalışıyordu. Bense her defasında bir bahane bulup kaçıyordum.

Çocuklar geldikten sonra aç olduklarını söyledikleri için hemen perdeleri kapattım ve mutfağa geçip gerçekte aşık olduğum kişilere yemek yapmaya başladım.  Tam dalmış yemekleri hazırlarken bir anda kapı kandı ve kilit sesi geldi.

Ben kim olduğunu anlamadan hızla belimden bana sarılarak konuşmaya başladı.

Yoongi:"Seni çok özledim! O kadar özledim ki vanilya kokunda mutlu olmayı, o öptüğümde kapanan gözlerini... O gün hayatımın anlamının tam olarak ne olduğunu anladığım andı."  


İlk Yayın Tarihi: 12.10.2018

!DÜZENLENDİ!

Geciken Huzur (MİN YOONGİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin