<MİN YOONGİ(SUGA) >
Bu kızın kokusu cennet gibiydi. Şimdi birbirine karışan korkularımız ise... Hafif hafif havluyla saçlarını kuruturken esnemeye başlamıştı. Bir tane daha benden. Genelde hep bir yerlerde uyurdum. Yer zaman mekan önemli değildi. Sanırım bu Yun Hee içinde geçerliydi.
Arkası bana dönüktü ve sanırım gözleri kapalıydı. Havluyu omzuma atıp Yun Hee'yi belinden tutarak yatağa oturtmuştum. Hiç itiraz etmeden oturmuştu. Daha sonra başını hafif bana döndürerek
Yun Hee:"Saçlarımı iyice kurutur musun?"
"Tabi ki prenses. Ama saçlarınla oynadıkça uykun geliyor gibi."
Yun Hee:"Evet. Saçlarım kurduktan sonra sanırım birazcık uyuyabilirim."
"Peki. Bende sana eşlik edebilir miyim?" dediğimde hafifçe başını sallayarak onay vermişti.
Saçlarını hızlı hızlı kuruttuktan sonra oturduğu yere direk yatmıştı o kadar küçük bir alan kapılıyordu ki yatma şekline hayretler içinde bakmıştım.
Ahh bu telefonlar neden sürekli çalıyor ki. Tek gözümü açıp telefona baktığımda PD nimin aradığını görüp hızla yatakta oturur pozisyona gelmiştim.
"Evet PD nim."
PD nim:"Suga bir yolunu bulup kızlarla birlikte şirkete gelmeniz lazım. Açıklama yapmadan önce sizlerle konuşup fikrinizi almalıyım. Özellikle kızların."
"Tamam PD nim ama kızların ne konuda fikrini alacaksınız?"
PD nim:" Gelince konuşuruz. Hadi bekliyorum sizi." dedikten sonra yanımda yatan güzelliğe çevirmiştim başımı dün geceden beri hiç uyanmadan uyumuş muyuz? Vay canına yaklaşık 13 saattir uyuyorduk. Yun Hee'nin üzerindeki örtüyü düzeltip aşağı indiğimde salonda ki koltukta sarmaş dolaş uyuyan Jimin ve Young'u görmemezlikten gelecektim ama bir fotoğraflarını çeksem bir şey olmaz diye düşündüm. Gizlice bir kaç fotoğraflarını çektikten sonra tekrar merdivene gidip yeni geliyormuş gibi ayak sesleri çıkarmaya başladım.
Salak Jimin kolunun üstünde yatan kızı koltuktan aşağı itmişti resmen. Bu çocuk uyku sersemi ne yaptığı asla bilmiyor. Young'un canı baya yandı sanırım ki kız ağlamamak için dudaklarını kemirdi resmen. Haliyle çok ses çıkınca Yun Hee'de uyanmış paldır küldür aşağı geldi.
Yun Hee:"Noldu? O ses neydi?"
"Young düştü. Daha doğrusu düşürüldü ama neyse."
Jimin:"Young gerçekten özür dilerim ben onu bir anlık refleks ile yaptım iyi misin?" diye sorup duruyordu ama kız ona cevap bile veremiyordu. Yun Hee yanlarına gittiğinde Jimin'e öyle bir baktı ki sanki Jimin buharlaştı. O kadar kötü baktı ben bile tırsmadım değil.
Yun Hee Young ile ilgilenirken bende Jimin'e PD nim'in aradığını bizi çağırdığını anlattım. Bir kaç bir şey düşündükten sonra güvenliği arayıp neler yapacaklarını anlattık. Kızlar yanımıza geldiklerinde Young biraz daha iyi görünüyordu. Onlara durumu açıkladığımızda başta anlam veremediler daha sonradan birde kıyafet sorunu ortaya çıktı. Haklılar da bizim çuval gibi giysilerimiz ile şirkete gitmek istemiyorlardı.
Hobiyi arayıp aldıkları eşyaları şirkete getirmelerini söyledim böylece oraya gittiğimizde hemen üstlerini değiştire bileceklerdi.
Şirketin önüne geldiğimizde hiç birimizin yüzü seçilmiyordu. Hepimizde maske, şapka ve güneş gözlüğü vardı çünkü şirkete girer girmez yüzlerimizdeki maskeyi çıkarıp derin bir nefes almıştık. Zaten yurdun kapısında ki ARMY ordusunu geçmek yeteri kadar zor olmuştu birde şirket önü muhabir kaynıyordu.
Kızlar üstlerini değiştirdikten sonra hemen toplantı odasına geçmiştik. Hepimiz merak içinde Bang PD nimi bekliyorduk. PD nim geldiğinde hepimiz verilen kararı duyup onaylayacaktık. Bu güne kadar asla bizim onaylamayacağımız bir karar vermemişlerdi, bizi hiç bir zaman zor duruma sokmamışlardı. Hepimizi tek tek süZdükten sonra konuşmaya başladı.
PD nim:" Bu karar bu masadaki herkesi kapsıyor. Bu olayı bu şeklide kapatsak da hiç bir zaman medyaya yalan haber sızdırmış olmayı sevmedik ve bunu yapmadık da. Kızları BigHit adına ama BTS için çalışan özel elemanlar olduğunu söyleyeceğiz ve kızlar bundan sonra yanınızdan ayrılmayacaklar. " dediğinde masada nefes alma sesi dahi yoktu resmen.
PD nim:" Kabul mu? "
BTS:" Kabul!! "
PD nim:" Peki ya siz kızlar? "
Yun Hee:" Aslında... "
İlk Yayın Tarihi: 22.09.2018
!DÜZENLENDİ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geciken Huzur (MİN YOONGİ)
FanficDüşle, hayatının sonuna dek varlığın için orada olacağım Düşle, nerede olursan ol dünya hoşgörülü olacak Düşle, tüm zorluklardan sonra tamamen çiçek açacaksın Düşle, başlangıçların gösterişsiz gözükse bile, sonu refah olabilir