<MİN YOONGİ (SUGA) >
~2 hafta sonra ~
Hayatımız sonunda normale dönmüştü Hobi ve Young barışmıştı üstelik Jimin ve Young artık birlikteydiler biz ise hala kaldığımız yerden devam etmekteydik.
Bugün Run BTS çekimleri yapılacaktı bunun için The Plaza Otele gelmiştik ve hazırlıklara başlamıştık. Kızlarda işten erken çıkmış yanımıza gelmişlerdi.
Çekimlere başladığımızda beri gülmekten karınlarımız ağrımıştı herkes sırıl sıklam olmuştu. Bir ara kollarımı birbirine bağlayıp sevgilimi izlemeye çalışırken durmaksızın yüzüme çarpan su ile sinirlerim bozulmuştu. Bir müsaade etmiyorlar ki sevdiğimin gülüşünde kaybolayım.
Biz ıslandıkça kızlar kamera arkasında gülmekten ağlıyorlardı resmen bölüm sonuna geldiğimizde kapanışı yapmıştık ama daha oyun bizim için bitmemişti. Jeongook Chin Sun'u kolundan çekip ortaya oturttuğunda hepimiz heyecan ile bekliyorduk.
Chin Sun:"Ya Oppa neden ben ya? "
Seok Jin:" Bir tek sen olacağını kim çıkardı?"
Nam Joon:"Oradan bakıp gülmek çok eğlenceliydi demi şimdi eğlenme sırası bizde!" diyerek kamera arkasına geçtiğinde Young ve Yasemini zorla yan masalara oturmuştuk.
"Yasak hareketleri ve kelimeleri söyleyen ıslanır! Hadi bakalım Army Girls görelim sizi!" diye bağırdığım da hepimiz kamera arkasındaydık.
Yasemin hışımla ayağa kalktığında suratlarına gelen su ile şaşırmış kalmışlardı.
Yasemin:"Ya bu Run BTS bölümü biz ne alakayız ya?"
Jimin:" Artık herkes sizi bildiğine göre bunları da bölüme ekleyebiliriz!"
Young:"Saçmalamayın hayranlar sizin için izliyor bizim için değil."
Taehyung:"Ne fark eder biz eğleniyorsak Army'de eğlenir sus otur yerine bücür!"
Young:"Ben bücür değilim!"
Nam Joon:"Alın size tartışma konusu hanginiz daha bücür?" dediğinde hepsi bir anda bir şeyler söylemeye başlamıştı.
"Sırayla lütfen kızlar!"
Chin Sun:"Tabii ki Young! Aramızda en kısa boylu o!" diyerek kahkaha attığında tepesinden aşağı suyun dökülmesi bir oldu. Yasak hareketlerden biri daha gülmek.
Yasemin:"Bence de Young baksana boya ya!"
Young:"Ne alıp veremediğiniz var sizin benim boyumla. Hem en bücür Jimin!" dediğinde Jimin ağzı açık baka kalmıştı.
Jungkook:"Valla pes ben bile ağzım açık bakıyorum. Ama sana hak veriyorum en bücür Jimin-shii!" dediğinde sanki hepsi anlaşmış gibi aynı şekilde 'Jimin-shii' diye bağırdıkların da kahkahalarımız yankılanıyordu.
Jimin:" JK minder üstünde tekrardan elle ittirmece oynamaya ne dersin?"
Taehyung:" Boğacak sanırım seni kaç! "
Jungkook:" Young diyince laf yok ben diyince hemen kötü olanlar ayrımcılık var ya!"
Jimin:"Var tabii olum ne sandın!" dediğinde koşturmaya başlamışlardı. Kızlar unutuldukları için fazla rahat gözüküyorlardı.
"Bence Jin Hyung dışında hepiniz bücürsünüz!"
Taehyung:" Hyung yalnız ben senden uzu...!"
"Bir şey mi dedin Taetae duyamadım?"
Taehyung:"Evet Hyung bücürüz, minicik,küçücüğüz hepimiz!"
Yasemin:"Yoo Tae senden uzun bir kere bücür Suga!" dediğinde tek kaşım hava da Yasemin'e bakıyordum. Ama o hiç umursamadan omuz silkip kollarını bağlamıştı. Bu halleri beni benden alıyordu sanırım farkında değil ama aşırı tatlıydı şu anda.
Kızlarından suyunu çıkardıktan sonra kurulanıp yurda gelebilmiştik. Yol boyu birbirimizin hallerini anlatıp kahkahalar ile gülmüştük.
Odama çıkıp yatağıma kendimi attığımda yorulduğumu anlamıştım. Sadece gözlerimi kapatmış uzanırken odamın kapısı açılmıştı. Odama dolan vanilya kokusu ile yüzüm gülümsemişti. Sevgilim gelmişti. Hafifçe yanıma yaklaşıp saçlarımı okşadıktan sonra başımın üstüne hafif bir öpücük kondurmuştu.
Yasemin:"İyi geceler gülüşünü sevdiğim" diyerek odadan çıktığında yüzümdeki gülümseme ile kendimi uykuya teslim etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geciken Huzur (MİN YOONGİ)
FanficDüşle, hayatının sonuna dek varlığın için orada olacağım Düşle, nerede olursan ol dünya hoşgörülü olacak Düşle, tüm zorluklardan sonra tamamen çiçek açacaksın Düşle, başlangıçların gösterişsiz gözükse bile, sonu refah olabilir