<MİN YOONGİ (SUGA) >
Yasemin arkasını dönüp odadan çıktığında afallayıp kalmıştım. Bu kadar kızacağı bir şey söylememiştim. Sadece aşağıda söylediği şeyin uygun olmadığını dile getirmeye çalışmıştım.
Yatağın kenarına oturup başımı iki elimin arasına alarak düşünmeye başlamıştım. Odanın kapısı açıldığında kimin olduğuna bakmak için başımı kaldıracaktım ki yere diz çökmüş masum masum yüzüme bakan Young beni biraz korkutmuştu.
Young:"Oppa otura bili miyim? Seslerinizi duydum ve bakmaya geldim."dediğinde başımla yanıma oturması için işaret vermiştim.
Young:" Oppa Yasemin ile neden tartıştığınızı tahmin edebiliyorum. Ama onada kızma o her zaman bütün üyelerin arkadaşlığını çok beğenip çok sevmiştir. Belki çoğu kişinin onaylamadığı bile çok fazla shipi vardı. Mesela Tae ve Jimin arasındaki liseden beri süre gelen arkadaşlık. Jin ve Nam Joon oppanın dans kardeşliği. Jeongguk ve Hobi oppanın dans arkadaşlığı daha bir sürü. Aşağıda ki herkes evet yanlış anladı buna sende dahil ama Yasemin asla sizin düşündüğünüz shipirlerdan değil. Evet o shipirlera saygısı var ama kendisi onlardan değil. Ben aranızda oluşan yanlış anlamayı biraz olsun düzeltmek istedim. "
" Anlıyorum Young teşekkür ederim. Aslında benim Yasemine kızma sebebim love ship yaptığını düşünmüştüm çünkü sevdiceğin gibi bir cümle kurdu aşağıda. Ben başka türlü düşünseydim tabiki ona karşı böyle bir tepki göstermezdim. "
Young:" Biliyorum oppa. Ama Yasemin hepimize karşı bu sözü kullanıyor biliyorsun. Bazen senin yanında bile senin dışında çoğumuza karşı güzel sözler kullanıyor. Artık sanada kullanıyor ama. Sizin yanlış bir düşünceye kapılacağınızı düşünmemiştir. "
" Haklısın sanırım. Şimdi anlıyorum neden bu kadar çok sinirlendiğini. "dediğimde Young ile biraz daha konuşmuştuk. Bir sürede odamda durup düşündükten sonra aşağı çocukların yanına inmiştim. Hepsi bir aradaydı koca salonda bir tek Yasemin yoktu. Cezalı maknea line aşağı inmiş ama benim hayatımın anlamını getirmemişler. İndiğim merdivenleri hızla geri çıkarak Kookie'nin odasına Yaseminin yanına gitmiştim. Kapıyı tıklattığımda içeriden ses gelmiyordu. İçeri girdiğimde yatakta iki büklüm olmuş yatıyordu. Yanına yaklaştığımda uyuduğunu fark etmiştim. Yatağın yanına oturarak bana dönük olan yüzünü incelemeye başlamıştım. Nasıl bu kadar mükemmeldi. Yüz hatları, göz kapakları, burnunun duruşu, dudaklarının kıvrımı bir insanın herşeyi muhteşem olabilir mi diye düşünürdüm hep. Evet olabiliyormuş. Ve bu mükemmellik benim hayatımın, yaşamımın, ruhumun tek merkeziydi. Sevdiğim, ömür boyu seveceğimdi. Kalbim, kadınım, benliğim o muazzam güzellikteki gözlerini sadece kendime saklamak istediğim insan göz kapaklarını açmıştı.
Yasemin:"Neden öyle bakıyorsun?"
"Mükemmelliğine bakıyorum!"
Yasemin:"Ah biliyorum çok mükemmelim değil mi?"
"Aman egon zarar görmesin!" dediğimde gülerek yatağın üstünde bağdaş kurmuştu.
"Sen odamdan gittikten sonra Young yanıma geldi. Biraz konuştuk ve bazı şeyleri yanlış anladığımı fark ettim. Ben hatta aşağıda ki herkes senin söylediğin şeyi yanlış anladık sanırım. Biz sandık ki sen sevdiceğin falan diyince..."
Yasemin:"Ne sandın Yoongi? Gerçekten sevdiğim adamı grubunda ki bir üye ile love ship yapacağımı?"
"Evet öyle sandığım için beni ve kendini kimse ile shiplemeni istemedim."
Yasemin:"Bende sandım ki..."
"Özür dilerim. Ben farklı düşündüğümüzü bilmiyordum. Ama seninle tartışmak canımı acıtıyor Yasemin bu çok iyi biliyorum."
Yasemin:"Bende seninle tartışmayı sevmiyorum. Bende özür dilerim yanlış anlamanız yol açtığım için!" dediğinde kollarımı uzatıp bana gelmesini istemiştim. Oturduğu yataktan kalkıp boynuma sarılıp kucağıma oturduğunda onun kokusu ile huzuru iliklerimde hissetmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geciken Huzur (MİN YOONGİ)
FanficDüşle, hayatının sonuna dek varlığın için orada olacağım Düşle, nerede olursan ol dünya hoşgörülü olacak Düşle, tüm zorluklardan sonra tamamen çiçek açacaksın Düşle, başlangıçların gösterişsiz gözükse bile, sonu refah olabilir