<YASEMİN (YUN HEE) >
~2 gün sonra~
Nam Joon oppa ile çalışmalarımız artık iyice ilerlemişti. Ama Nam Joon oppanın yazdığı benim seslendirdiğim şarkıya birde koreografi yapmak istiyorduk. Sadece Gülce ve benden oluşan ve üyelere sürpriz olacak bir şey.
Nam Joon oppa ile çalışmamızı bitirip kafeye döndüğümüzde Gülce ile oturup konuşmaya başladık ;
"Gülce sence Jungkook bizim için üyelerden saklar mı?"
Gülce:" Bence saklar. Ona Ho Seok oppanın doğum günü için sürpriz yapacağımızı söylersek üyelerden saklar bence."
"Farkında mısın Nam Joon oppa ile şarkı çalışmaları yapıp üyelerden gizliyoruz. Kookie ile koreografi çalışacağız üyelerden saklayacağız. Hepsinin arkasından iş çeviriyoruz resmen ya."
Gülce:" Ama onlara sürpriz hazırlıyoruz. Bence bu arkalarından iş çevirmek olmuyor."
"Ho Seok oppanın hoşuna gider değil mi?"
Gülce:" Bence hepsinin hoşuna gidecek. Hadi Jungkook'u ara gelebilirse çocuklardan erken gelsin."
"Tamam tamam da bizim zaten bütün günümüz dolu hangi ara çalışacağız ki?"
Gülce:" Bence Jungkook'tan rica edersek bizim için uygun bir vakit bulabilir."
"Tamam o zaman arıyorum." dedikten sonra telefonumu çıkararak Kookie'nin numarasını tuşlamıştım.
Jungkook:"Efendim Yasemin."
"Jungkook üyeler yanındaysa benimle konuştuğunu belli etme diyecektim ama maşallah sen direk adımı söyledin."
Jungkook:"Bir şey mi oldu?"
"Yoo bir şey olmadı ben işin yoksa kafeye biraz erken gelebilir misin diye soracaktım."
Jungkook:"Bir şey olmadığına emin misiniz? Hyung bir dur ya!!"
"Eminim Kookie sadece işin yoksa üyelerden erken gelsen biraz olmaz mı? Hem o arkadan bağırıp duran Yoongi mi?"
Jungkook:"Evet adını duyunca dibimde bitti. Neyse ben yarım saate gelirim."
"Tamam ama yalnız gel."
Jungkook:"İnşallah bunlar beni bırakırsa."
"Yalnız gelmeye çalış Kookie. Görüşürüz." dediğimde telefonu kapatmıştık. Yarım saat boyunca kafede ki müşteriler ile ilgilenmiştik. Jungkook geldiğinde Gülce servise devam ederken biz bar taburelerine oturmuştuk.
Jungkook:"Bir sorun yok dedin ama ben emin olamadım Yasemin."
"Bir sorun yok telaşlanma hemen. Aslında Gülce ile birlikte senden bir şey rica edecektik."
Jungkook:"Tabi ki elimden geleni yaparım."
"Biz bir koreografi hazırlamak istiyoruz. Şarkı slow bir şarkı ve ona uygun bir koreografi çalışmak istiyoruz ve bu konuda bize yardım edebileceğini düşündük."
Jungkook:"Peki ama bunu neden diğer üyelerden saklıyoruz?"
"Ho Seok oppanın doğum günü için sürpriz yapacağız ve bunun diğer üyelere de sürpriz olmasını istiyoruz."
Jungkook:"Peki ne zaman müsait oluyorsunuz ne zaman çalışacağız."
"Senin içinde uygunsa fotoğraf çekimleri bittikten sonra bizim evde çalışsak."
Jungkook:"Tamam ama hafta içi her gün olmaya bilir hafta sonu öğlen başlasak geceye kadar çalışsak hafta içi de uygun olduğum her gün yapsak sizin için sıkıntı olur mu?"
"Hayır hiç bir sıkıntı yok. Sadece diğer üyelerin haberi olmasın başka bir sıkıntı yok."
Jungkook:"Tamam sorun olmayacak." dediğinde sürekli çalmaya başlayan telefonuna bakarak gözlerini devirmişti.
Jungkook:"Efendim hyung!" dediğinde pür dikkat ona bakmaya başlamıştım.
Jungkook:"Yasemin ve Young ile birlikteyim ne oldu?" dediği anda telefondan dışarıya duyulan bağırma sesi ile telefonu kulağından uzaklaştırmıştı.
Jungkook:"Tamam hyung gelin hadi. Bağırıp durma artık gelin. Yoksa sağır olacağım." der demez telefonu arayan kişinin suratına kapatmıştı.
Jungkook:"Suga hyung beni aradığında beri sinir küpü gibi beni dövecek diye korkuyorum."
"Bir şey yapmaz korkma. Her zaman ki Suga işte." dediğimde bende oturduğum yerden kalkarak Gülce'ye yardım etmeye başlamıştım. Kookie'de patronumuzla koyu bir muhabbete başlamıştı.
Aradan çok zaman geçmeden üyeler kafeye gelmişti. Aslında fotoğraf çekimine daha bir kaç saat vardı o yüzden de kafede insanlar oturmaya devam ediyordu. Yoongi kafeye girer girmez alev saçan gözler ile Jungkook'a bakmaya başlamıştı. Gözlerini Kookie'den ayırdıktan sonra kafeyi tarayıp hızla yanıma gelerek beni mutfağa sürüklemeye başlamıştı. Bu çocuğun bileğime zaafı vardı veya bileğim ile alıp veremediği bir sorunu. Mutfağa girdiğimizde kolumu bırakarak bir kaç defa ileri geri gidip gelmişti.
"Yoongi sıkıntı ne? Neden bu kadar sinirlisin?"
Yoongi:"Neden Jungkook'u aradın? Özel olarak ne konuştunuz? Jungkook sana neden Yasemin diye sesleniyor?"
"Yoongi bir sakin olur musun? Kookie'yi ilgilendiren bir konu vardı o yüzden onu aradım ayrıca özel kelimesinden anladığın neyse o. Ve bana Yasemin demesinden bir sakıncada yok diyebilir neden bunu bu kadar abarttın ki?"
Yoongi:"Jungkook ile aranızda ne gibi bir özel olabilir bende onu anlayamıyorum ya. Hem neden sana Yasemin diye seslensin ki. Sana sadece ben Yasemin diye seslene bilirim başkaları değil."
"Yoongi saçmaladığının farkında mısın? Jungkook'la hatta diğer bütün üyeler ile aramda özel bir ilişki var sen buna karışıyor musun? Saçmalamayı keser misin onlar senin en yakın dostların hatta ailen beni kıskandığın insanlara bir bakar mısın lütfen? Hem bana kim nasıl isterse öyle seslenir hiç kimseye karışmam sende karışamazsın!"
Yoongi:"Tamam o zaman bende sevgilim diye sesleneyim olsun bitsin!"
İlk Yayın Tarihi: 28.10.2018
!DÜZENLENDİ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geciken Huzur (MİN YOONGİ)
FanficDüşle, hayatının sonuna dek varlığın için orada olacağım Düşle, nerede olursan ol dünya hoşgörülü olacak Düşle, tüm zorluklardan sonra tamamen çiçek açacaksın Düşle, başlangıçların gösterişsiz gözükse bile, sonu refah olabilir