<YASEMİN (YUN HEE) >
Selene itafen🥰
Yoongi annesiyle birlikte kafeden ayrıldığında mutfakta şapşal sırıttığımı bana bakan çalışanların garip garip yüzüme bakması sonucu anlamıştım. Orta tezgahta duran çeşitli past, poğaça, kurabiye, makaron ve daha bir sürü tatlı tuzlu yiyeceklere baktığımda güzel stres attığımı anlamıştım.
İçeriden Gülce'nin sesini duyduğumda bende dışarı çıkmıştım hep birlikte masaya oturmuş gülerek bir şey hakkında konuşuyorlardı.
"Bu kadar eğlenceli olan ne?"
Jungkook:" Young bir düştü..." dediğinde lafını gülmekten tamamlayamamıştı. Hepsi birlikte gülerken Gülce ayağa kalkarak anlatmaya başlamıştı.
Gülce:"Ya gelirken yolda sizden bahsediyoruk. Yoongi oppa, annesi, sen acaba görüşme nasıl gidiyor falan derken bende heyecanlı heyecanlı yorum yapıyordum ki.." diyip oda susmuştu. Hala sonuç kısmına varamamıştık ve bende kollarımı göğsümde birleştirip, tek kaşımı kaldırarak, bir ayağımı da öne çıkarıp aceleyle sallamaya başlamıştım.
Taehyung:" Muz bastı cup yerde. "dediğimde anlamsız cümleleri kafamı karıştırmıştı.
" Eee hadi anlatın doğru düzgün bende gülmek istiyorum ya! "diyerek mızıklamıştım resmen.
Gülce ayakta düşüşünü taklit ederken bir yandan anlatmaya da devam ediyordu.
Gülce:" Sonra ben önümde olan o hain muz kabuğu parçasını görmedim birde arkam yola dönük yüzüm çocuklara dönük gidersem görmem tabi arkamda gözüm mü var? Sonra ben bir anda muza basınca başımla ayaklarım yön değiştirdi karşımda altı şaşkın bana ağzı açık bakarken acıyan popoma ağlayacağıma kahkaha attım. Tabii ben gülünce canım abilerim durum mu bastılar kahkahayı ama ne demişler gülme komşuna gelir başına beni kaldırmak için gelen Jimin de muza basınca oda diğer tarafa popo üstü düştü. "dediğinde kahkaha atarken olduğum yerde tepinerek dönüyordum.
Biraz daha sakinleştiğimizde herkes gülmekten acıyan karnını tutuyordu o an orada olup bizza görmek isterdim. İki sakar düz yolda muzu bulup nasıl bastılar acaba hala merak içerisindeyim. Bu yeteneklerini takdir ediyorum her yerde sakarlık yapmayı başarıyorlar hele Gülce'nin üstüne sakar tanımam düz yolda giderken bir anda yok olur bir bakarsın yerde düşmüş marifetli işte naparsın.
Yoongi gideli bir kaç saat olmasına rağmen hala gelmemişti gözüm kapıda onu beklerken kafeden giren kişiye bakıp geri başımı çevirmiştim ki tekrardan giren kişiye bakmam saniyeler sürmüştü.
Hızla ayağa kalktığımda üyelerin ve Gülce'nin bakışları bana dönmüştü. İçeri giren kişi yavaş yavaş bize doğru yaklaşıtığında biraz uzağımızda durup üyeleri eğilerek selam verip konuşmaya başlamıştı.
Dila:"Merhaba Yasemin. Nasılsın?"
"Dila.. Gerçektende sen misin?"
Gülce:"Sanırım gerçek ya da ikimizde aynı rüyayı görüyoruz." dediğinde Dila bize bakıp gülmüştü.
Dila:"Şu an ki halinizi görseniz keşke. Bir an bende rüyada olduğumuzu sandım ama değiliz kızlar. Ben geldim!!" diye bağırdığında üçümüz birbirimize sarılarak zıplamaya başlamıştık.
Durduğumuzda etrafımızdaki herkes garip garip bize bakıyordu.
Seok Jin:"Bunu yapmayı acilen bırakmanız lazım üçünüz arasında geçen diyalogların hiç birini anlamadılar hemen tercüme edin!" diye kızgınca konuştuğunda kızlarla Türkçe konuştuğumuzu yeni fark etmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geciken Huzur (MİN YOONGİ)
Fiksi PenggemarDüşle, hayatının sonuna dek varlığın için orada olacağım Düşle, nerede olursan ol dünya hoşgörülü olacak Düşle, tüm zorluklardan sonra tamamen çiçek açacaksın Düşle, başlangıçların gösterişsiz gözükse bile, sonu refah olabilir