<YASEMİN(YUN HEE) >
Bang PD nim ne dediğinin farkında mı acaba? Bize yedi yirmi dört yan yana olmamızı söylüyor. Dalga geçiyor olmalılar. Ben böyle bir yükün altında ne yaparım ya bizim yüzümüzden yine başka olay çıkarsa bu sefer nasıl bir rol bulacaklar bize. Hem biz okuyoruz.
Ben tüm bunları düşünürken Bang PD nim ve üyeler bize bakıyordu. Gülce ise şaşkın şaşkın ne yapacağız bakışı atıyordu.
"Aslında bunun çok mantıklı olduğunu düşünmüyorum."
Seok Jin:"Neden böyle düşünüyorsun peki?"
"Bütün bu olayların sebebi biziz sonuçta. Eğer yanınızda devamlı görünürsek daha büyük sorunlar oluştura bilir."
Nam Joon:"Ben seninle aynı fikirde değilim Yun Hee. Eğer bizim yanımızda olursanız insanlar zamanla buna alışır."
Young:"Nasıl bir alışmadan bahsediyoruz şu anda? Bütün ARMY'ler bize hakaret edip hakkımızda yalan yanlış konuşuyorlar. Ben Yun Hee'ye katılıyorum."
PD nim :"Kızlar hemen karar vermeyin isterseniz. Hem bu açıklama herkese kolaylık sağlayacak eminim ki." dediğinde başımla biraz daha düşünmek için onay vermiştim.
Yurda geri dönmemiz gerekiyordu ama orada sürekli üyelere yük oluyorduk oraya gitmek istemiyorum.
" Şoför bey bizi kendi evimize götürür müsünüz? "
Ho Seok:" Saçmalamayın orası tehlikeli. Devam edin şoför bey siz."
"Oppa lütfen. Sizin yurdunuzda kendimi rahat hissedemiyorum. Aynı zamanda sürekli sizi de tedirgin ediyoruz."
Taehyung:"Saçmalama Yun Hee. Kimsenin tedirgin olduğu falan yok. Sen dışında kimsede şikayetçi değil."
Young:"Ben şikayetçiyim oppa. Yun Hee ile aynı fikirdeyim. Yurtta kalmamız bir çok yönden sıkıntı."
Seok Jin:"Kızlar yapmayın ama böyle. Ne kadar dil dökseniz de sizi o eve götürmeyeceğiz çünkü. Rahatsızda olmayın lütfen."
Yoongi:"Aslında..."
"Aslında??"
Yoongi:"Sakin ol prenses müsaade edersen lafımı bitireyim."
"Ağzında gevelemeden söyle Yoongi."
Yoongi:"Aslında benim bir fikrim var hem daha güvenli bir yer. Çok fazla kişi bilmiyor da. İsterseniz orada kalın bir süre."
Jimin:"Hyung sen var ya muhteşemsin." dediğinde bütün üyeler şaşkın şaşkın Yoongi'ye bakıyordu.
Ho Seok:"Bizim bile nadiren gelebildiğimiz evine kızları mı götüreceğiz. Vay canına!!!" diye bağırdığında şaşkına uğramıştım. Yoongi bizi kendi evine mi götürecekti? Rahatsız olduğumuz için üstelik?
Yoongi:"Evet benim evime götürelim kızları. Dediğim gibi orayı siz, ailem ve bir kaç şirket çalışanı dışında kimse bilmiyor onlar için daha güvenli olur."
Jungkook:"Tamam ama yine de onları tek başlarına bırakamayız. Birimiz yanlarında kalmalı."
Jimin:"Ben kalırım!!"diye haykırdığında hepimiz gözlerimizi devirmiştik. Chimchim yine ortaya çıkmıştı. Aslında Jimin'in bu hallerini seviyordum. Gerçekten kendisi olduğu anlarda Chimchim oluyordu çünkü.
Yoongi:" Jimin!! Kes sesini. Tabi ki ben kalacağım yanlarında. "
Jimin:"Ama hyung!!! Bende kalmak istiyorum."
"Sorun değil. Jimin bizimle kalsın daha iyi olur."
Yoongi:"Hayır ben kalacağım!!" diye bağırdığında gözlerinden alev çıkıyordu ve o gözler neredeyse beni eritmek üzereydi. Neden kızdı ki şimdi?
Young:"Imm şöyle yapsak. İkiniz kalın. Böylelikle olay uzamadan sonuca varmış oluruz."
Jimin:"Kabul."
Young:"Yoongi oppa?"
Yoongi:"Jimin'e gerek yok ben tek başıma da sizi koruya bilirim !"
"O zaman sana da gerek yok. Bizde kendimizi koruya biliriz." diyerek ona kafa tuttuğumda üyeler aramızda geçen anlamsız tartışmayı dinleyip gülüyorlardı.
Yoongi:"Yun Hee!!"
"Ne bağırıyorsun be. Jimin değil başka bir üye bizimle kalmak istese oda kalabilir ne var. Onlar bizim oppamız."
Yoongi:"Hepsine oppa diyorsun bana demiyorsun susuyorum ama bu çok fazla. Onlar oppan ben neyim dış kapının dış mandalı mı?"
"Sen... Sen Yoongi'sin işte."
Ho Seok:"Gerçekten Yun Hee hepimize oppa diye hitap ediyorsun ama Yoongi'ye adıyla sesleniyorsun. Ki senden yaşça büyük."
Jimin:"Bende büyüğüm bana da seslenmiyor. Yani fazla kafaya takmayın bunu." dediğinde Jimin'e farkında olmadan beni bu çıkmazdan kurtardığı için minnettar olmuştum.
İlk Yayın Tarihi: 22.09.2018
!DÜZENLENDİ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geciken Huzur (MİN YOONGİ)
FanfictionDüşle, hayatının sonuna dek varlığın için orada olacağım Düşle, nerede olursan ol dünya hoşgörülü olacak Düşle, tüm zorluklardan sonra tamamen çiçek açacaksın Düşle, başlangıçların gösterişsiz gözükse bile, sonu refah olabilir