PARADİSE 119

76 7 0
                                    

<YASEMİN (YUN HEE) >

Araba üçümüz bir kahkaha atarak eğleniyorduk. Taehyung şehir merkizen çok inmeden biraz daha az insanın mevcut olduğu yerlerde arabayı sürerken aynı zamanda bize şarkıda söylüyordu.

Gülce:"Sen buraları nereden biliyorsun oppa?"

Taehyung:"Arada bisiklet binmeye geliyoruz bu taraflara çok fazla insan olmadığı için rahat oluyor."

"Baya güzel bir atmosfere sahip ama."

Taehyung:"Hadi o zaman daha fazla gezelim hatta şurada güzel şirin bir restoran var bir şeylerde yiyelim."

"Aç karna gezilmez zaten o yüzden hadi gazla bebeğim!" diyerek yanağından makas aldığımda kocaman kare gülümsemesini gözler önüne sernişti.

Taehyung:"Voah buranın ramenleri gerçekten muhteşem."

Gülce:"Evet lezzetliymiş."

Taehyung:"Yun Hee?"

"Efendim!"

Taehyung:"Beğenemedin mi?"

"Hayır içinde farklı bri baharat var onun tadını çıkarmaya çalışıyorum." dediğimde onaylayarak yemeğine geri dönmüştü.

Taehyung:"Siz ikiniz çok uyuzsunuz ama ya!"

"Sende arkadan kovalayan varmış gibi yiyorsun biz bir şey diyor muyuz. Susta otur!"

Taehyung:"Yurda döndüğümüzde Jin hyungtan azar yemeye hazır mısınız?"

Gülce:"Hayır ya!"

Taehyung:"Malesef ki öyle olacak. Hattea durun ben size olacak durumu anlatayım. Jin hyung ellerini beline koyacak bizi koltuğa oturtup başlayacak konuşmaya. Ne konuşmamıza izin verecek, ne açıklamamıza. Sonra konuşup sustuğunda ortalıktan koybolmamız lazım yoksa bir süre sonra tekrar konuşmaya başlar. "

" Direk kaçsak olmaz mı? "

Taehyung:" Malesef ki kaçınılmaz son prenses! "

" Bence biz yurda herkes uyuduktan sonra geri dönelim! Nasıl fikir? "

Taehyung:" Biz gidene kadar uyuyacaklarını sanmıyorum. "

Gülce:" Yani her türlü azar yiyeceğiz!"

Taehyung:"Aman kızlar kalkın gidelim ya şuradan bir top mu alsak oynarız."

"Olur hadi çıkalımda anın keyfini sürelim o zaman!" dediğimde Taehyung hesabı ödeyip uçarak dışarı çıkmıştı. Bizde arkasından çıktığımızda bir anda üstüme doğru uçan topu görmemle refleks olarak ellerimi havaya kaldırmıştım.

Taehyung:"Tam isabet be!" diye bağırarak etrafında dönmeye başladığında bende seni kafamın üstündeki ellerimi indirip topu alarak Taehyung'un direk poposuna atmıştım. Aldığı darbeyle ne olduğunu anlaması biraz olmuştu. Bende koşarak Gülce'nin arkasına sakladığımda aramızda tatlı bir kovalamaca başlamıştım. Uzun süre top oynadıktan sorma hava artık kararmıştı. Birazda araba ile şehir merkezinde gezip arabanın içinde cips meyve suyu ile kendimize güzel bir ortam yapmıştık. Yurda yaklaştığımız bütün ışıklar yanıyordu Tae'nin dediği gibi bizi beklemişlerdi. Kapıyı çaldığımızda Jimin kapıyı havaya kalkmış kaşları ile açmıştı.

Jimin:"Siz varya siz çok kötüsünüz! Bizi bari alsaydınız hadi bu hyung line neysede bizi bizi Taehyung!" diyerek başını arkaya döndürdüğünde gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

Taehyung:"Hep bunlar Jimin-shi yoksa ben seni bırakıp gider miyim. Kaçırdılar beni!"

Jeongguk:"O yüzden sürücü koltuğunda sen oturuyordun demi hyung!"

Taehyung:"Hadi hadi geçelim artık içeri."

"Evet evet biz direk odaya gidelim yatalım hatta. İyi geceler!" diyerek merdivenlere yöneldiğimizde Gülceyle birlikte aşağı çekildiğimiz de küçük bir patırtı kopmuştu.

Gülce:"Ahh oppa napıyorsun!"

Seok Jin:"Siz ikiniz nereye kaçtıpınızı sanıyorsunuz salona!"

Taehyung:"Ben yatmaya gidiyorum hadi kolay gelsin size!" dediğinde resmen ona alev saçan gözlerle bakmıştım.

Seok Jin:"Sende salona." dediğimde Taeye dönerek oh olsun işareti yapmıştım.

Solanda Taehyung, Gülce ve beni yan yana oturtup altısı karşımıza dizilmişti. Hepsinin yüzüne dikkatli bakınca aralarında en rahat Yoongi'ydi.

Yoongi:"İyi gezdiniz mi?" diye sorduğunda üçümüz de bir duraklamıştık.

Yoongi:"Neden şaşırdınız ki alıp gittiğiniz araba benim arabamdı!" dediğinde Taehyung alnına vurup bir süre öyle durdu. Yoongi'de tekli koltuklardan birine oturup bacak bacak üstüne atmıştı.

Taehyung:"Takip cihazları devredemiydi?" dediğinde Yoongi başını sallamıştı.

Taehyung:"Yani gün içinde neredeydik haberiniz vardı?"

Yoongi:"Hayır bir tek benim haberim vardı!" dediğinde giderken neden o kadar rahat bir tavrı olduğunu anlamıştım şimdi.

Seok Jin:"Konumuz şu an bu değil. Bu küçük yaramazlar!" dediğinde zaten bizim üzerimizde olan gözleri daha dikkatli bakar olmuştu.

Ho Seok:"Odalarımızda ne yaptınız?"

Gülce:"Hiç bir şey yapmadık. Biraz aksesuarlarınıza biraz kıyafetlerinize baktık o kadar!"

Nam Joon:"Koyalı pijamalarım nerede kızlar!"

"Şimdi oppacım şöyle ki..."

Jimin:"Chimmy de yerinde yoktu!"

Yoongi:"Yasemin benim yatağımın yanındaki fotoğraflar nerede?" diye hepsi bir ağızdan konuşmaya başladığında kime ne cevap vereceğimizi şaşırmıştık.

Seok Jin:"Başlarım pijamanıza fotoğrafınıza! Susun iki dakika ya!" dediğinde herkes sesini kesmişti.

Seok Jin:"Siz iki yaramaz. Neden bizim eşyalarımızı aldınız. Madem alacaktınız neden istemediniz?"

"Şimdi şöyle ki oppa biz alışverişe gitmek istedik ama paramız yoktu bizde dedik ki mağazalar ayağımızda neden buradan almayalım!"

Jeongguk:"İsteseniz biz para verirdik!"

Ho Seok:" Sanırım istedikleri paradan çok bize ait olan bir kaç eşyaydı. "

" Hah ya sonunda biri bizi anladı. "

Seok Jin:" Anlayacağım ben sizi sen merak etme Yun Hee hanım. Sizin yüzünüzden güzelim yemeğim küle döndü be!"

" Şimdi oppa o konuda bizim bir suçumuz yok kendin yakmışsın bize neden kızıyorsun ki! "

Seok Jin:" O odadan çıkıp öbür odaya koşan iki küçük kız çocuğu varken yemek aklıma gelmedi küçük hanım. Hem sen abinle nasıl konuşuyorsun öyle! Cezalısınız!! "dediğinde diğer üyeler sırıtarak bir yerlere oturmuştu.

Gülce:" Ama oppa neden böy... "

Seok Jin:" Siz üçünüz bugün için yemek yapacaksınız ve yarın bütün odaları temizleyeceksiniz! "dediğinde Taehyung bize ters ters bakıyordu.

Taehyung:" Ama beni hep bu ikisi kışkırttı! "

" Satıcı mısın Tae ya. Kaçalım dediğimizde gelmeseydin. Sen geldin zorlama götürdük "

Yoongi:" Her zaman ki gibi ne kadar haklı benim bebeğim ya! "dediğinde gözlerimi büyütüp Yoongi'ye bakmıştım.

Nam Joon:" Yavaş hyung yavaş. Biz varız burada ya hani! "

Yoongi:" Aman Nam Joon sanki bilmediğin şey. Seviyorum ben bu kızı. Nolacak? "dediğinde Nam Joon oppa da dahil herkes gülümsemişti. Yoongi yanıma gelip elini omzuma atacağı zaman kendimi geri çekmiştim.

" Sevdiğini biliyoruz ama aynı zamanda nasıl güvenmediğinide. İlk güven ve güvendir sonra sevgin zaten orada olur! "diyerek arkamı dönüp mutfağa doğru gittiğimde herkesin şaşkına döndüğüne emindim.

Geciken Huzur (MİN YOONGİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin