PARADİSE 128

89 10 0
                                    

<YASEMİN (YUN HEE) >

Neredeyse bir haftadır eve gitmiyor yurtta kalıyorduk. Jeongguk'un odasını işgal etmiş durumdaydık. Her sabah aynı şeklide şikayet ediyor ve bundan bıkmıyordu. En güzeli ise herşey hazırdı. Sağolsun Jin oppam ve Gülce herşeyi yapıyor banada ayaklarımı uzatıp bunun keyfini sürmek kalıyordu. Gece Gülce ile yatağa oturmuş muhabbet ederken kapı çalmıştı. Taehyung, Jimin ve Jeongguk odaya girdiğinde ne olduğunu anlamamıştık.

"Bir şey mi oldu?"

Taehyung:"Hayır. Sıkıldık ve muhabbet etmeye geldik!"

"Hee tamam oturun o zaman!"

Jeongguk:"Oturacağız zaten!"

"Kendi malın gibi kookie!" dediğimde Jeongguk dışında herkes gülmüştü. Hepimiz oturup muahhbet etmeye başlamıştık. Konuş konuş sürekli aynı konuların etrafında dönüp duruyorduk. Taehyung bir anda ayağa kalkıp zıpladığında hiç birimiz ne olduğunu anlamamıştık.

Taehyung:" Aklıma çok güzel bir fikir geldi ama ölme ihtimalimiz yüksek!"

Gülce:"Oppa sen iyi misin?"

Taehyung:"Kalkın kalkın eğlence buldum kendimize!"

"Ne eğlencesi Tae?"

Taehyung:"Aramızdaki en korkak üye kim!"

Jeongguk:"Hoseok hyung!"

"Nolmuş Hobi oppaya?"

Jimin:"Sanırım şu an için iyi ama iyi olmayacağı bir durum gelecek gibi!"

Taehyung:"Küçük bir şaka yapsak ne olur ki?"

Gülce:"Ne olmaz ki oppa herşey olabilir!"

"Taetae adam akıllı anlat şu işi!"

Taehyung:"Bakın şimdi hobi hyungun odasına gideceğiz ama üzerimize beyaz çarşaflar örterek. Bir elimizde mum alacağız!"

Gülce:"İlk hobi oppa daha sonra biz ölelim istiyorsun sanırım!"

Taehyung:"Evet biraz riskli bundan sonra ölmemek garanti değil ama yinede eğlenceli olacağına eminim! Düşünsenize Ho Seok hyung bizi o şeklide gördüğünde vereceği tepki muhteşem olur! Hadi ya kalkın hep birlikte yapalım işte!"

Jeongguk:"Bunun sonucunda kötü şeyler olacağını hepimiz biliyoruz değil mi? Ayaklarımızdan tavana asıla biliriz!"

"Ödeleklik yapmayın ya. Hadi hep birlikte eğlenelim! Hadi!!" dediğimde Jimin Jeongguk ve Gülce tereddütle yerlerinden kalktılar Taehyung ve ben ise çoktan planı yapmaya koyulmuş heyecanla konuşuyorduk.

Beyaz çarsaflara görmek için delikler açıp ellerimizide mumları alarak olabildiğince sessiz bir şekilde Ho Seok oppanın odasına doğru gidiyorduk. Odanın önünden herkes birinin içeri girmesi için bir adım bekliyordu. Odaya ilk adımı attığımda beni garip şeklide uyuyan Ho Seok oppa karşılamıştı. Uyuma şekli o kadar komikti ki anlatmaya kelimeler yetmezdi. Gülmemek için hepimiz zor dayanıyorduk. Herkes yerini alıp mumları yaktığında garip sesler çıkarmaya başlamıştık. Ho Seok oppa bir süre sonra kıpırdanmaya başlayıp daha sonrada gözlerini açmadan o zor pozisyondan nasıl çıkmayı başardıysa oturur pozisyona gelmişti. Gözlerini açar açmaz karşısında 5 hayalet görüntüsüne sahip ama sadece başından çarşaf geçirmiş bizi gördüğün çığlığı basması bir olmuştu. Sese gelen ilk üye Jin oppa olmuştu. Odaya girdiğinde bizi görmesi ile oda koca bir çığlık atarak geldiği yöne doğru koşmaya başlamıştı. Aramızda kıkırtı sesleri geliyordu. Hiç hareket etmeden yerimizde dururken Jin oppanın dışarıda hararetli Bi şeklide bizi anlattığını biliyorduk. Nam Joon, Jin oppa ve Yoongi odaya girdiğinde hepsi istemsiz bie adım geri atmıştı. Hepimiz gülmemek için kendimizi zor tutuyorduk. Biz kendimizi ifşalamadan benşm canım sevgilim olayı çözmüştü. Ellerimizde ki mumları üfleyip çarşafları kaldırdığında hepimiz kahkaha atarak gülmeye başlamıştık.

Taehyung:"Surat ifadeniz..."

Jimin:"Çoook..."

Jeongguk:"Komikti...!" derken hepimiz gülmekten yerlere yataccaktık neredeyse. Başımızı çeviridiğimizde hyung line nın bize öldürücü bakışlar attığını fark etmiştik. Hepimiz susup yerimizden kalktığımızda kopacak küçük kıyamete hazırdık. Yoongi biel kötü kötü bakıyordu. Kesin sonumuz gelmişti.

Geciken Huzur (MİN YOONGİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin