PARADİSE 152

82 8 5
                                    

<MİN YOONGİ (SUGA)>

Sonunda yurda dönmemize rağmen aklım hala Yasemin Young'ta kalmıştı. Kendi evlerine gitmekte ısrar etmişlerdi ama takıntılı hayranlarımızdan dolayı endişeliydim. Kendimi yatağımı attığımda komidinin üzerindeki telefonuma mesaj gelmişti. Mesajın Yaseminden olacağını düşünüp elime aldığımda ekranda abimin adını görmem şaşırmama sebep olmuştu.

Geum Jae Hyung:"Yoongi hemen eve gelmen lazım annem nedenini anlayamadığım bir şekilde ilişkinize çok sinirlendi. Hemen eve gel." yazısını okuduğumda çok şaşırmıştım. Annem ve Yasemin arasında geçen tatsız olayı hatırlıyordum ama annemin neden bu kadar sert bir tepki verdiğine anlam verememiştim.

Hızla ceketimi ve anahtarlarımı alıp merdivenlerden inerken karşıma çıkan Jin hyunga durumu açıklayıp çıkmıştım yurttan. Eve geldiğimde kapıyı abim açmıştı.

"Noldu hyung?"

Geum Jae Hyung:"Annem haberleri görmüş babamla ikisi sinirli bir şekilde oturuyorlar. Hadi gir içeri." dediğinde başımla onaylayıp içeri girdiğimde annem ve babam çatık kaşlar ile bana bakıyorlardı.

"Sorun ne? Neden bu kadar sinirlisiniz?"

Annesi:" Düşün bakalım Yoongi neden sinirliyiz. İlişki durumunu saçma sapan haber sitelerinden mi öğreneceğiz. Onuda geçtim günlerdir neden sana ulaşamıyoruz?",

"Haberlerden gördüğünüz için bu siniriniz yani.Özür dilerim size daha önce söylemeliydim ama çok ani gelişti ."

Annesi:" Bu anlaşılabilir bir konu ama anlayamadığım neden o haspam kız?" diye bağırdığında benimde kaşlarım çatılmıştı.

"Anne sözlerini dikkat et o benim sevdiğim kadın, ne olursa olsun kim olursa olsun O BENİM SEVDİĞİM KADIN!!" diye üstüne bastıra bastıra söylediğimde abim arya girmişti.

Geum Jae Hyung:" Biraz sakinleşinde öyle konuşalım bu şekilde birbirimizi kırıp üzeceğiz." dediğinde susup oturmuştum ama annem söylenmeye devam ediyordu. Tam bir şey söylemek için harekete geçmiştim ki babam benden önce davranmıştı.

Babası:"Hayatım sen bu kızla tanıştın mı?"

Annesi:"Tanıştım.Ukala ve kendini bilmez birisi!"diye bağırdığında susamayacağımı anlamıştım ama abim elimin üstüne elini koyup sıktığında dikkatim ona dönmüştü ama o bana değil anneme ve babama bakıyordu.

Geum Jae Hyung:" Bende Yasemin ile tanıştım ama senin aksine öyle birisi olduğunu düşünmüyorum. Hepimiz biliyoruz ki biraz sivri dilli ve dediğim dedik birisi olabiliyorsun anne. O yüzden aranızda geçen olayı bize anlat ki bizde kimin haklı kimin haksız olduğuna karar verelim. Bu şekilde babamda da ön yargı oluşturuyorsun. Olaya biraz tarafsız bakmaya çalışalım olur mu?" dediğinde babam onaylayan bakışlar tarak annneme dönmüştü. Şarkıcı olmak istediğimde de bana ön yargılı yaklaşmışlardı ama bu sefer ki davranışlarını daha dikkatli ve kontrollü sergiliyorlardı.

Annem benimde bildiğim olayı anlattığında bazı noktalarda aşırı derece abartmış ve Yasemini suçlu göstermeye çalışmıştı. Ben araya girip düzeltmeye çalışsamda işe yaramamıştı.En sonunda abim yasemini arayıp sormayı teklif ettiğinde onaylayarak onu aramıştım. Yasemin olanları olduğu gibi abartmadan anlattığında babamın bakışları değişmişti.telefonu kapatırken 'Teşekkür ederiz kızım senide rahatsız ettik kusura bakma.' dediğinde hepimiz şok olmuştuk.

Babam:"Hanım gerçekten abartmada üstüne tanımıyorum. Bak kız ne kadar saygılı bir şekilde konuştu ve olanı olduğu gibi  anlattı. Bu konuda sanırım haksız olan sensin karşındaki kişiye karşı aşağılayıcı davranışın çok yanlış bence ondan özür dilemelisin." dediğinde annem düşünmeye başlamıştı. Bir süre sessizce oturduktan sonra annem konuşmaya başlamıştı.

Geciken Huzur (MİN YOONGİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin