PARADİSE 110

100 6 0
                                    

<MİN YOONGİ (SUGA) >

Allahım aylardır ben uyku uyumuyormuşum resmen ya. Uzun zamandır ilk defa bu kadar huzurla, bu kadar mutlulukla gözümü açmıştım güne. Yanımda bana sıkıca sarılmış yatan güzelliği izlerken bir anda odanın kapısı açılmıştı. Kim geldi diye bakmak için başımı kaldırdığımda kızgın boğadan farksız bir Nam Joon ve arkasında diğer üyeler bize bakıyordu.

"Höst höst ahıramı giriyorsun. İnsan bir kapı çalar."

Nam Joon:"Hyung sana dedim ki kardeşimin beş metre yakınına yaklaşma. Sen ne yapıyorsun bütün gece dibinde uyuyorsun. Kalksana hala yatıyorsun bide."

"Nam Joon siktirtme belanı. Çıkın lan odadan. Delirtmeyin beni!!" diye bağırdığımda Yasemin bir bana birde kapıya bakmaya başlamıştı.

Yasemin:"Bağırmasan mı acaba uyuyoruz şurada."

"Ak işte sizin yüzünüzden uyandı kız! Çıkan lan şu odadan." diye bağırdıktan sonra şifon yerin üzerinde duran su bardağını alıp kapıya fırlatmıştım. Tabi bu hamlemi anlayan üyeler çoktan uçarak dışarı kaçmıştı. Tuzla buz olan bardakla Yaseminde korkmuştu.

Yasemin:" Napıyon ya. Neden bardağımı kırdın ki şimdi! Off Yoongi kalk git ya!" diyerek yataktan çıkmaya yeltendiğinde hızla kolundan tutarak engel olmuştum.

"Sen otur ben buraları temizlemeden kalkma sakın. Sonra yine ayağına falan cam batar canın acımasın!" dediğimde yüzündenki kızgın ifade gülümsemeye dönüşmüştü.

Kahvaltıya indiğimizde herkes dut yemiş bülbül gibi sus pus oturuyordu.

Yasemin:"Ne bu suskunluk ya?"

Taehyung:"Az daha kafamızda bir şeyler patlayacaktı suskun olmamız normal değil mi?"

"Kışkırtmayın beni o zaman bir haftadır sustum sustum sabırımı zorluyorsunuz ama!"

Gülce:"Tamam oppa bağırma hadi gelin masa hazır."dediğinde hepimiz masaya geçmiştik. Hiç birimiz bu evde yabancılık veya çekince hissetmeden rahat davrandığımız için mutluyduk. Sofrada bir süre sessizlik devam etti ama daha sonra herkes kendi arasında bir şeyler konuşmaya başlamıştı. Bende boşta kalan elimle Yasemin'in elini avucumun içine almıştım. Başta şaşırıp çekmek istesede daha sonra direnmeyi bırakıp kahvaltısına geri dönümüştü. Tabağındakileri yemekten çok ziyan ediyor oynuyordu. Zaten doğru düzgün bir şey yediğini görmek imkansız gibi bir şeydi. Bir kaç şeyi ağzına zorla tıktığımda kızgın kızgon bana bakıyordu ama onun o bakışlarını umursamadığımında farkındaydı.

Jeongguk:"Kızlar bugün eve oyun sistemini kuracağım artık. Yurttan çok burada olduğumuz için şart oldu."

Yasemin:"Tamam kurda oynayalım. Bende uzun zamandır oyun oynamıyordum zaten."

"Oyanaman şart mı?"

Yasemin:"Seviyorum ayrıca sadece oyun Yoongi."

Taehyung:"Yok artık hyung oyındanda kıskanacak değilsin herhalde!"

"Neden kıskanayım be sizin yanınızda çok durursa sevdiğimi kendinize falan benzetirsiniz siz."

Jimin:"Bizim neyimiz var mış?"

"Neyiniz yok ki?"

Seok Jin:"Yoongi bak kışkırtma milleti. İntikam almak istiyorsun ama başka yollarda kapışın."

"Dur hyung düşüneyim bunlar vokal line sende dahil şimdi Nam Joon veya Ho Seok olsaydı daha zevkli yollar bulurduk ama!" dediğimde işi dalgaya vurduğumu üyeler anlamıştı ama kızlar şaşkın şaşkın bize bakıyordu.

Seok Jin:"Ne yani biz rap line yetemez miymişiz. Güldürdün beni!!"

Nam Joon:"Yetişinde görelim hadi hyung!"

Gülce:"Sakin olun ya neden böyle ciddi ciddi konuşuyorsunuz ki?"

"Bu bizim aramızda siz karışmayın!" dediğimde bir süre ciddi durup daha sonra üyelere göz kırpmıştım. Kızlar bizim hiç bu şeklide ciddi şakalaştığımıza şahit olmadıkları için tartıştığımız zannetmişlerdi.

"Nam Joon, Ho Seok yürüyün biz cypher pt. 5 yazmaya başlayalım da görsünler tap line kimmiş."

Taehyung:"Hah sanki tek şarkı yazarları sizlersiniz bizde yazabiliriz ne var yani!"

Ho Seok:"Hadi yazın bakalım. Kimin daha güzel olacak diyip hepimiz bir anda ayağa kalktığımızda kızlarla hışımla ayağa kalkmıştı.

Yasemin:" Ya durun napıyosunuz. Ortada bir şey yok neden girdiniz birbirinize? "dediğinde hiç birimiz tepki vermemiştik.

Gülce:" Bencede hadi oturun güzelce yapalım kahvaltımızı. Hadi oppa! "diyerek koluma uzandığında Gülceye biraz ters bakmıştım. Bakışlarımı görmesi ile uzanan ellerini geri çekmişti. Bütün üyelerle kapıya doğru ilerlerken kızlar hala arkamızdan bir şeyler söylüyorlardı. Tam kapının önüne geldiğimizde hepimiz gülmeye başlamıştık.

"Nasıl korktunuz!"

Yasemin:"Dalga mı geçiyorsunuz ya?"

Seok Jin:"Şaka yapıyoruz."

Gülce:"Böyle şaka mı olur ya! Kalbime iniyordu ciddi ciddi konuştunuz birde."

Yasemin:"Baksana ayarlamışlar önceden."

Ho Seok:"Aslında ayarlanan bir şey değildi bir anda hepimiz bakışlarımızdan anladık."

Jimin:"Yüzünüzün halini görmeniz lazımdı. Kapıya kadar zor dayandım."

Gülce:"Bir anda mı oldu?"

Taehyung:"Biz yıllardır birlikte yaşıyoruz. Hatta yılın 360 gününü birlikte geçiriyoruz. Anlaşmamız normal değil mi?"

Jeongguk:"Biz kocaman bir aileyiz ve bu kocaman aileye tekrardan hoş geldiniz." diyerek hepimiz kızlara sarıldığımız da Yasemin sarılırken sırtıma bir tane vurmuştu. Büyük olan ailemiz bundan sonra umarım daha da büyük hale gelirdi.

Geciken Huzur (MİN YOONGİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin