Hugo si zamračeným pohledem změřil svou sestru. Nemohl uvěřit tomu, že před ním měla tajemství. Jeho sestra! Vůbec se mu nelíbilo, že si dopisuje s tím....! Modrým pohledem sjel na vysokou postavu ve smaragdově zeleném plášti.
Šestý stál opřený o kmen vzrostlého dubu a zdánlivě nezaujatě zkoumal hvězdnou oblohu. Zdálo se, že vůbec neví o tom vražedném pohledu, který na něj Hugo upíral.
Nacházeli se hluboko na území Zapovězeného lesa, odkud se pak měli společně přemístit do tréninkové haly, kterou Qui Scitis společnými silami zbudovali v bývalém Aragogově doupěti. Už měli dávno vyrazit. Pomalu se blížila půl dvanáctá, ale oni stále nebyli všichni.
,,Tak kde je?" James si poupravil záhyby zeleného pláště a nervózně přešlápl z nohy na nohu. Tázavě se zadíval na Xiu, ale ta jen zavrtěla nevědoucně hlavou a pokrčila rameny. Ani ona netušila, kde by se Zooey mohla zdržet a začínala si o sestru dělat nemalé obavy.
,,Tak poďme bez ní." zavrčel Hugo, kterému se už nechtělo déle čekat. Okamžitě se na něj upřely oči všech zahalených postav. Rychle proto zvedl v obraně ruce před sebe a poplašeně udělal několik kroků vzad.
,,No co je? Vždyť cestu zná. Stejně jsme tu jen tady kvůli panu Tajemnému." prsknul, dávajíc tak najevo svou zjevnou nechuť vůči neznámému mladíkovi.
Rose potlačila pobavený úšklebek. Zdálo se, že Hugo se se Šestým jen tak nesmíří.
,,Jestli se ti to nelíbí Foxi, můžeš se klidně vrátit do hradu." většina sebou trhla, když se mezi stromy ozval Zooeyin klidný hlas. Dívka si zrovna přes hlavu přetahovala kápi a zapínala plášť.
,,Kdes byla?" Xia k sestře rychle vykročila a starostlivě ji sjela kočičím pohledem.
,,Omlouvám se, ale musela jsem setřást malého pronásledovatele." stín kápě skryl lehký úsměv, který dívce pohrával na rtech. Xia si jej však přes to všimla. Překvapeně pozvedla obočí a zamrkala.
,,Pronásledovatele?" ostatní zpozorněli, ale dívka je ujistila, že se jí nezvanou osobu podařilo setřást už na školních chodbách. Pohlédla k hradu. Doufala, že se Patricie nepustí na školní pozemky. Ba co víc, aby ji nenapadlo procházet se po Zapovězeném lese. Nad hlavou jí zářil úplněk a les byl v tuto dobu velmi nebezpečný.
,,Tak když už jsme tu všichni, asi bychom mohli začít tím, že se představíme." James se odlepil od stromu a přešel blíž ke skupince. Druhý mladík následoval jeho příkladu a zvědavě si změřil pětici zahalených postav.
,,Naše Kitsune se ti už jistě představila," James mávl rukou na Rose, která mlčky přikývla na souhlas.
,,V tom případě.... mně můžeš říkat Equo a dále tu je Fox, Runa a Dizzy." rukou postupně ukazoval na jednotliv členy Qui Scitis.
ČTEŠ
Parilis - Smutné Bradavice
FanfictionJe tu další školní rok a dvojčata nastupují do třetího ročníku. Společně s nevlastním bratrem se pokouší rozluštit další z klíčů, který by je měl dovést ke klenotu a odolat nátlaku dospělých, kteří se jim vytrvale staví do cesty. Ministerstvu kouze...