Oblohu nad Londýnem halila těžká pokrývka černých mraků ze kterých se k zemi snášely velké chomáče sněhových vloček. Většina mudlů byla schovaná ve svých domovech a stejně tak i kouzelníci. Nikdo tak neměl možnost zahlédnout dva velké, okřídlené ještěry, mířící k nemocnici sv. Munga.
„Tady zastavte.“ Teddy pobídl Draga, který poslušně zůstal viset ve vzduchu a varovně se ohnal po Primusovi, který se už zase snažil zbavit toho dotěrného parazita na svém hřbetu.
Rei jen cosi hrubě zaklel a prudce zatáhl za otěže. Drak nevrle zavrčel. Ještě párkrát škubl naštvaně hlavou, než se konečně podvolil a přestal usilovat o Stínův život.
,,Co teď?” černovlasý mladík se kolem sebe bezradně rozhlížel. Netušil, co by jim zde mohlo pomoci a muž v Teddyho náručí nevypadal, že by byl schopen dalšího přesunu. Cathrin se jej nažila zahřát kouzly a dělala vše co mohla, ale nebyla školená lékouzelnice. Sice se vyznala v léčivých kouzlech, ale stále jí chyběla jistá praxe a zkušenosi. Stejně jako znalosti.
,,Tady.” Teddy ukázal kamsi pod ně na budovu, která se zdánlivě v ničem nelišila od všech ostatních. Malá, zaprášená a zdálo se že i neobydlená. Stín překvapeně pozvedl obočí, jako kdyby chtěl říct: Děláš si srandu? Světlovlásek však jen zavrtěl hlavou.
,,Je to nemocnice sv.Munga. Cath, myslíš, že by jsi se s ním dokázala přemístit dovnitř, kdybych ti dal přesný popis místa?”
Dívka si nejprve zamračeným pohledem změřila oprýskanou budovu, než lehce váhavě přikývla.
,,Mohla bych. Pokud mi řekneš, koho přesně mám hledat.”
,,Neboj se, ukážu ti to.” Teddy se zadíval do těch podivných, hadích očí, které jej tak uchvátily a nechal dívku, aby si v jeho mysli přečetla potřebnou myšlenku.
****
Bylo už dlouho po pracovní době. Chodby nemocnice už byly dávno prázdné, sestry naposledy obešly pacienty s předepsanými lektvary, načež některé odešly domů za svými rodinami. Jiné zde zůstávaly na noční směnu, ovšem nyní byly všechny schované na sesterně, kde spolu vesele klevetily nad šálkem ovocného čaje a dýňových koláčků.
Také většina lékařů už byla na cestě domů, ovšem jedna lékouzelnice stále zůstávala ve své ordinaci, schována za hromadami nevyřízených dokumentů, žádanek o posouzení pracovní neschopnosti, kartami nových pacientů, seznamů chybějících léků, které bylo třeba doplnit a objednat a v neposlední řadě také několika složek s razítkem Ministerstva kouzel, pojednávajících o několika nevyřešených případech, ke kterým si Bystrozorské oddělení vyžádalo její odborné lékařské posouzení.
Čarodějka si promnula unavené oči, načež se se zívnutím natáhla po další ze složek, které musela ještě projít, než se vydá domů. Při tom zavadila o hrneček s kapkou povzbuzujícího lektvaru a málem jej převrhla. Na poslední chvíli jej stihla zachytit a uchránit tak dokument z Ministerstva kouzel před nezvratným poškozením.
ČTEŠ
Parilis - Smutné Bradavice
FanfictionJe tu další školní rok a dvojčata nastupují do třetího ročníku. Společně s nevlastním bratrem se pokouší rozluštit další z klíčů, který by je měl dovést ke klenotu a odolat nátlaku dospělých, kteří se jim vytrvale staví do cesty. Ministerstvu kouze...