Patricie mlčky seděla ve své lavici a upřeně pozorovala prázdné místo, kde obvykle sedávala dvojčata. Tedy... pokud se vůbec obtěžovali dostavit na vyučování.
Překvapovalo ji, že profesoři už jejich absenci nijak nekomentovali. Všichni se zdáli být víceméně smíření s jejich výstřelky. Hlavně, že známky z písemek měli vždy nejlepší z ročníku.
Nechápala to. Snažila se najít způsob, jak se k nim přiblížit. Chtěla znát jejich tajemství. Aby ji pustili mezi sebe, ale jediné, čeho docílila, byl naprostý opak. Občas měla dojem, že se jí trojice sourozenců vyhýbá záměrně a ona nedokázala přijít na to, proč.
Trhla sebou, když se vedle ní kdosi posadil a ona koutkem oka zachytila unavenou tvář a dlouhé blond vlasy. Překvapeně se zadívala na starší z exotických dvojčat, Zooey jí však nevěnovala jediný pohled. Pouze si mlčky připravila učebnice, zatím co ji její mladší sestra upřeně pozorovala, usazena o pár lavic dál. Bylo to více než neobvyklé, protože ty dvě byly neustále spolu. Jako kdyby mezi nimi nebylo místo pro někoho jiného. Stejně jako....
,,Dej jim čas. Nevnucuj se.” promluvila unaveně Zooey, jako kdyby přesně věděla, na co Patricie myslí. Ta jen překvapeně zamrkala a zadívala se na svou spolužačku. Na Zoo bylo něco, co Patty nutilo neustále ji po očku pozorovat. Dívat se. Hodnotit.
,,Ale proč?” rusovláska se zamračila, ale to už k jejich lavici rychle přispěchala Xia a starostlivě svou sestru podepřela dřív, než se Zooey svezla na zem, v obličeji náhle popelavě bledá.
Okamžitě k nim přispěchala profesorka Tinkerllová, která se nad blonďatou dívkou sklonila a přiložila jí ruku na čelo, jen aby zjistila, že dívka sálá vysokou horečkou.
,,Slečno Eliott, měla byste svou sestru odvést na ošetřovnu. Její stav se mi vůbec nelíbí.” tvářila se starostlivě. Na chvilku ještě zaváhala, ale to už Xia rychle kývla a s překvapivou silou vytáhla blonďatou dívku na nohy dřív, než s nimi profesorka stihla poslat ještě někoho.
Na chodbě pomohla sestře posadit se do jednoho z výklenků, zatím co si starostlivě prohlížela její tvář. Bylo jí jasné, že se něco dělo. Zooeyin stav se za poslední týden značně zhoršil a nic nenasvědčovalo tomu, že by se to mělo zlepšit.
Chvíli počkala, dokud se Zoo opět nevrátila aspoň trocha barvy do obličeje a opět ji podepřela, rozhodnuta pokračovat.
Blondýnka se váhavě postavila na vratké nohy a silou vůle udělala několik drobných krůčků, načež se jí nohy podlomily a ona se začala sunout k zemi.
Xia stačila jen poplašeně vyjeknout, když se jí tělo její sestry vysmeklo z náruče a ona věděla, že už ji nestačí v čas zachytit.
Překvapeně zamrkala, když se kolem Zooey obtočily silné paže a podepřely ji. Dívka však při pádu svého zechránce nešťastně uhodila do poraněné tváře. Řezná rána se okamžitě ošklivě rozšklebila a po pihovaté kůži se rozutekly pramínky rudé krve.
,,Zooey, jsi v pořádku?” Hugo si ani neobtěžoval setřít krev, která mu pomalu stékala až k bradě a odkapávala na hábit, kde se vpíjela do černé látky. Pohled na něj černovlasou dívku vyděsil víc, než horečkou zmítaná Zoo.
ČTEŠ
Parilis - Smutné Bradavice
FanfictionJe tu další školní rok a dvojčata nastupují do třetího ročníku. Společně s nevlastním bratrem se pokouší rozluštit další z klíčů, který by je měl dovést ke klenotu a odolat nátlaku dospělých, kteří se jim vytrvale staví do cesty. Ministerstvu kouze...